De armis regiis lorica

70 6 0
                                    

Na strane 459 bol kráľovský erb

Na strane 459 bol kráľovský erb

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Zaujalo ma tých sedem hviezd. Spomenula som si na elitu, tiež je nás sedem.Felix sa na mňa pozrel a spýtal sa že či je všetko v poriadku. Prikývla som a chytila som ho za ruku a ťahala ho za mnou. Mala som namierené do knižnice. Pred vstupom do knižnice nás zastavil Sebastian ,,prepáč ale on tam nesmie." Prikývla som a dala som Felixovi pusu na líce,dodala som ,,počkaj tu." Prikývol a ja som so Sebastianom vstúpila do knižnice. Odsunula som modrú knihu a stačila tlačidlo. Vstúpila som do vnútra. Sebastian sa ma spýtal ,,čo si našla?" ,,ten to erb,videl si ho už niekedy?" ,,Nie, ale pomôžem ti zistiť aký rod ho mal."a mrkol na mňa.

Po dlhej dobe hľadanie sme furt nič nenachádzali. A tak som sa pokúsila kontaktovať Jima ale odpovedala mi Rosse. ,,Ahoj prepáč že ťa ruším ale chcem sa ťa spýtať že či poznáš tento erb?" ,,To je v poriadku poznám ale žiaľ ti nič nemôžem povedať ale počuj za mier sa na ten strom." No a tak skončil náš rozhovor. Povedala som to Sebastianovi a tak sme rozmýšľali...

Felixov pohľad:

Lara už dlho nešla bál som sa o ňu a tak som sa rozhodol porušiť pravidlá a šiel som za ňou. Vošiel som do miestnosti plnej kníh no a potom som tam uvidel odsunutú policu, bola to chodba. Vošiel som do nej a šiel som za svetlom uvidel som tam Laru ako sedi a rozpráva sa so Sebastianom. Ale zrazu som zacítil tlak zo zadu potom aj z predu. Bola to určitá časť mágie ktorá chránila túto miestnosť, neveril som ze to je pravda ale už som to zistil. Zvierala ma bolo to dosť bolestivé. Držalo ma to nemohol som sa ani pohnúť

 Držalo ma to nemohol som sa ani pohnúť

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Larin pohľad:

So Sebastian som pozerala a skúmala že či som sa v mojej minulosti nestretla s niakym stromom ktorý by bol dôležitý keď v tom som ale uvidela Felixa,chcela som sa ho spýtať čo tu robí. Ale mágia v tejto miestnosti ho chytila a uberala mu energiu a aj život. Nemohla som ho nechať zomrieť. Postavila som sa a snažila som sa sústrediť vsektu silu a energiu do jedného miesta. Za chvíľu som mala všetku magiu v rukách. Vlasy mi sfialoveli moje oči  sa rozžiarili,oblečenie sa mi zmenilo na zlato-fialové a Sebastian mal tiež fialové očí.

 Vlasy mi sfialoveli moje oči  sa rozžiarili,oblečenie sa mi zmenilo na zlato-fialové a Sebastian mal tiež fialové očí

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Vedela som že som pripravená. Zavrela som oči a sústredila sa na cieľ vyšiel zo mňa biely vlk ktorého poháňala magia.Trafila som cieľ. Mágia pustila Felixa ale vrhla sa na mňa. Trafila ma a odhodila ma pri dopade som zacítili bolesť na chrbte ale postavila som sa a opäť som sa sustredila na cieľ. Moja sila sa mi začínala páčiť cítila ako mi prechádza do celého tela. Trafila som a oslabila som nepriateľa.

Felixov pohľad:

Lara sa predo mnou premenila a bojovala proti mágii ktorá chránila túto miestnosť. Potom ako ma pustila padol som na zem, chcel som Lare pomôcť ale nevládal som sa postaviť potom do miestnosti vtrhol Arthur poobzeral sa zmätene a oči mu zasvietili na zeleno. Preboha aj on ovláda mágiu, pomyslel som si. Postavil sa ku Lare a začal bojovať proti mágii.

Larin pohľad:

Do miestnosti vstúpil Arthur a zvolal svoju mágiu. Po niakej chvíli keď sme ju dostatočne oslabili mi Arthur zakričal aby som jej prikázala stiahnuť sa. Aj ked som nevedela ako tak som opäť zvolala svoju mágiu a vypustila ju na ňu, zakričala som ,,Et tu iubes ut recessisset!"(ani neviem čo to známena proste to zo mňa vyšlo) Vlk co zo mňa vyšiel z celej sili zavil. Mágia sa opäť rozprestrela po miestnosti a ja som zastavila svoju mágiu a vstrebala ju.

Vlčie srdceWhere stories live. Discover now