Po roku pripravovania sa na moju úlohu. To prišlo, bolo to tu. Obdarenie. Asi neviete čo to znamená. Tak počúvajte. Každý z elity dostáva v 17 rokoch amulet. Je to veľmi dôležitá časť môjho života pri ktorom budem teda obdarená. Každý amulet má inú farbu. Amulet si sám vyberá farbu podľa duše nositeľa. Kedysi bol chalan ktorý mal čierny amulet. Poslali ho na sever pretože predstavoval veľkú hrozbu. Elita svoj amulet nenosí len pri obdarení alebo až keď majú všetci z elity amulet. Ale to sa ešte nikdy nestalo teraz to bude prvý krát. Má vzniknúť obrovská sila. A spln by ju mal všetku prevziať na seba. A to je tá mágia.
Dnes som šla ešte do školy. Sofia sa ma celí čas pýtala že čo si dám na seba. Ona bola taký typ. Ona sa o seba rada starala a bola skôr pohodová ako akčná. Ja som ju stále napínala a nič som jej nechcela povedať. A nechala som ju aby ma videla až v môj osudový večer pri splne mesiaca. Ja som spln takže mám obdarovanie za splnu. Všetci mi gratulovali aj keď nechápem prečo veď až pri obrade.
Škola skončila celkom rýchlo. A na dnes sme výcvik s Felixom vynechali. Museli sme sa pripraviť na obrad. Rýchlo som utekala na obed. Po roku usilovného behania a cvičenia som mala najlepšiu kondičku. S Felixom sme sa najedli a išli na dané miesto obradu. Musela som predsa zistiť ako to bude prebiehať.
Sadla som si na sedadlo spolujazdca. Za volantom sedel Felix. Za ten rok sa toho veľa medzi nami udialo. Stali sa z nás výborný kamaráti. Naučila som sa mu veriť a nasledovať ho. Mal byť mojim spoločníkom aj pri obrade. Keď sme dorazili už nás tam čakali Arthur a Emma. Arthur mal poučiť Felixa a mňa zas Emma. V tedy sme sa s Felixom rzdelili.
Emma mi začala hovoriť najskôr úplné blbosti ale potom to začalo znieť dobre. ,,Lara každý z elity si musí prejsť skúškou a to musíš stihnúť do dnešného splnu, ak to nestihneš prídeš o svoje vlčie schopnosti." ,,Bude to spočívať v tom že budeš musieť zabiť dve jelenice a jedného zajaca, ale vo vĺčej podobe. ,,Musíš dokázať že ako hlavná z elity si schopná sama nájsť a zabiť." ,,Ja ti verim." S vystrašením som prikývla ale ja mám výzvy rada. Verila som v to že to dokážem. ,,Budeš ich musieť sama vystopovať a aj uloviť." Potom sme sa vrátili k Arthurovi a Felixovi. Nasadli sme do auta a vyrazili na miesto môjho prvého lovu. Celú cestu som mala zaviazané oči a Sebastian tiež aby mi nemohol radiť. Pretože len on môže byť so mnou.
Auto zastalo a mne konečne rozviazali oči. Prišli sme na začiatok a mne ešte naposledy povedali ,,keď ich ulovíš zavi Felix to príde skontrolovať." Keď dohovorila premenila som sa. Oni odišli a ešte mi zamávali. Ja som sa inštinktívne rozbehla do lesa a po boku som mala Sebastiana. Mala som nato presne štyri hodiny. Dve na vystopovanie a ďalšie dve na ulovenie.
Bola som nervózna po hodine som stále nič nenachádzala. Ale zrazu som zacítili intenzívny pach vysokej. Automaticky som sa prikrčila. Uvidela som stádo v počte šesť jelenic a dva jelene. Plížila som sa k nim, za kríkom som zastala a premyslela si taktiku. Musela som uloviť dve statné jelenice. Rýchlo som si spomenula na všetky rady a poučenia. Uvidela som ako sa jedna jelenica približuje ku kríku za ktorým som sa schovávala. Nebol čas rozmýšľať. Musela som. Vyskočila som z poza kríka na jelenicu a zahryzla som sa jej do krku. Chvíľu sa spierala ale napokon padla. Zbytok stáda sa vystrašene rozbehol na všetky strany musela som pridať. Musela som využiť kondičku. Vyšprintovala som za jednou z piatich jelenic. Adrenalín my prúdil v žilách. Podarilo sa mi predbehnúť jednu z jelenic. Áno opäť som sa jej zahryzla do krku. Je to pre to zviera bezbolestné. Jelenice som mala z krku. Sebastian zostal pri nich a ja som sa vydala hľadať zajaca.
Uvidela som líšku ktorá chytala myši ale zajac stále nikde. Už som mala len hodinu. Tak som šla na polia. A koho som to uvidela. Zajac sa rozbehol a dával mi zabrať aby som ho chytila. Ale nakoniec my vbehol do zajačej diery. A tak som začala hrabať. Vystrašený zajac vybehol druhou stranou a vtedy som ho chytila. Hrdo som odniesla zajaca za Sebastianom. Položila som ho k jeleniciam. Poklonila som sa im kvôli česti. A z celej sili som zavila.
YOU ARE READING
Vlčie srdce
AdventureSedem vlkov, sedem drahokamov a sedem životov. Ide o dievča menom Lara ktoré z mesta príde na vidiek ku babke, zistí pravdu o sebe a jej rodine taktiež spozná čaro prírody a aj vodcu svorky ktorému zachráni život a zamiluje sa. Nesie so sebou veľkú...