Za mojim chrbtom som začula zavíjanie. Otočila som sa a uvidela som Felixa v jeho vlčej podobe. Bol to čierny vlk ale bol silno čierny. Mal nádherné modré oči. Žiarili mu. Pristúpil ku mne poklonil sa mi. Potom pristúpil k zabitím zvieratám, poklonil sa im tiež.
,,Lara už nás čakajú za polhodinu to začína." ,,Tak to aby sme si švihli." Usmial sa a rozbehli sme sa spoločne na obdarenie. S Felixom som nadviazala kontakt takže sme sa dokázali telepaticky rozprávať. Dobehli sme. Arthu, James, Vill, Emma a Mia nás už netrpezlivo čakali. Keď ma uvideli s dôverou ma privítali ,,ja som vedel že to zvládne!" vykríkol James. ,,Ako vždy ty vieš všetko." dodala Emma, všetci sme sa zasmiali. Išli sme sa prezliecť ja som si mala obliecť šaty
a Felix sako.
Bol to veľký deň, nielen pre mňa ale aj pre ostatných. Spojenie siedmych drahokamov hovorilo o obrovskej moci. Spln má prevziať všetku silu na seba. Hovorí sa že všetko bude lepšie.
Uvidela som Felixa sako mu padlo. Pristúpil ku mne, chytil ma za ruku a spýtal sa ,,pripravená?" ,,Áno pokiaľ si aj ty." Spoločne sme sa premenili a vybehli pred ,,obecenstvo,,. Boli ta všetci babka, celá svorka od alfy, Lucy, Sofia, Shet, celý areál. Zúčastnili sa fakt všetci. Keď sme sa pred nich postavili začali tlieskať. Felix sa premenil a pristúpil k Arthurovi. Arthur mu podal vetvičku. Vetvička bola znak splnenia úlohu. Felix ju dal predo mňa. Všetci čakali čo sa stane, mne srdce rýchlo bušilo. Čakali sme s napätím a ono stále nič. Nervózne som sa pozrela na Felixa a ten zase na Arthura. Bola som nervózna ono sa stále nič nedialo.
,,Ahoj Lara opäť sa stretávame." ,,Jim prečo sa nič nedeje?" ,,Prečo?" ,,Neboj ono to príde, zvládla si to, ale teraz budeš musieť zabrať získaš novú schopnosť ktorou sa môžeš dostať aj k zlu." ,,Verím že to zvládneš a verím že sa nenecháš zlákať zlom." Uvidela som pred sebou nedočkavé pohľady.
A vtedy to prišlo pred sebou som uvdela
YOU ARE READING
Vlčie srdce
AdventureSedem vlkov, sedem drahokamov a sedem životov. Ide o dievča menom Lara ktoré z mesta príde na vidiek ku babke, zistí pravdu o sebe a jej rodine taktiež spozná čaro prírody a aj vodcu svorky ktorému zachráni život a zamiluje sa. Nesie so sebou veľkú...