Takže si viete predstaviť ako zbytok môjho dňa vyzeral.
Snažila som sa vymyslieť niečo, ako zabrániť odchodu.Zaliezla som do izby a rozmýšľala, vyrušilo ma zaklopanie na dvere. ,,Ďalej!" ,,Ty odídeš?" spýtal sa jemne hlas za dverami. Vedela som že je to malá Anna. Anna je dcérou Emminej sestry Laury.
,,Nie neodídem."poviem to trochu s neistotou v hlase. ,,A preco potom všetci hovoria o tvojom odchode?" ,,Noo lebo som mala odísť ale neodídem." Po dopovedaní tejto vety sa jej na tvári vytvoril obrovský úsmev a okamžite sa mi rozbehla oproti aby ma mohla objať. S radosťou som ju pritulila a pohladila ju po vlasoch.
Rozhodla som sa že jej ukážem tajnú knižnicu, síce na ňu nemám najlepšie spomienky ale ale aj tak verím že pre sedem ročné dievča to bude zaujímavé a navyše si tam musím niečo zistiť. ,,No poď chcem ti ukázať jedno veľmi zaujímavé miesto." Oči sa jej zväčšili o ďalších päťdesiat percent.
Je jasné že sa hneď potom rozbehla napred, aj keď nevedela kam ideme aj tak proste bežala napred. Celá Anna, pomyslím si a vydám sa za ňou. No ale hneď na to ma zastaví Sebastian. ,,Nemôžeš ju tam zobrať veď vieš ako to dopadlo s Felixom." No a v tomto mu musím samozrejme oponovať, záujmem svoj obvyklý postoj a poviem hlasne a jasne ,,ale Felix tam šiel bez môjho vedomia to znamená že bol pokladaný za votrelca a tak naňho mala mágia dôvod zaútočít a za druhé ja viem dať na Annu pozor. Sebastian si iba vzdychne a ja sa víťazoslávne usmejem.
,,Už ideš?"kričí Anna z druhej strany chodby a jej hlas sa ozýva celou chodbou.
Žmurknem na Sebastiana a rozbehnem sa za Annou. Keď sme dobehli Anna už stála pri vchode do knižnice. ,,Ako vieš že sa tam ide práve tadeto?" ,,No nehnevaj sa, pár krát som ta videla ako tam ideš, hlavne v tedy keď si tam šla s ujom Arthurom a on ti niečo vysvetľoval." Iba sa pousmejem a vysvetlím jej aby sa tam ničoho nechytala.Tesne pred vchodom do knižnice jej dám za ochranu Sebastiana a vytvorim okolo nej kruh mágie ktorý ju bude chrániť pred inou mágiou. Ona sa opäť usmeje a v jej očiach je vidno nadšenie. Odsuniem knihu a zodvihnem na ruky Annu aby tlačidlo mohla stisknúť tiež.
Dvere sa otvorili a my sme vstúpili. Normálne som cítila to napätie ktoré práve zažívala Anna. Vošli sme a zamierili sme presne ku knihám kde som minule našla odkaz od mojej mamy. Anna sa opäť rozbehla preč no a Sebastian bežal za ňou.
Hľadala som medzi knihamy niaky ktorá by opisavala vzťahy medzi kráľovstvami môjho otca a Gydeona. No našla som akurát knihu ktorá mala už starý zošuchaný obal, ale keďže nesudim knihu podľa obalu bola pre mňa zaujímavou. Otvorila som ju a videla som tam Felixa s Gydeonom, pri predstave nad Felixom som na prázdno prehltla a vzdychla si. Bolo to ako film, zrazu to preskočilo a ja som tam videla Annu ako behá po tejto knižnici a ako sa ju snaží Sebastian chytiť.
Pozrela som sa okolo seba že kde momentálne robia bordel ale uvidela som iba to ako sa mágia vspiera. Rozbehla som sa za Annou, zo zadu na ňu útočila mágia, okamžite som mágiu zblokovala a Annu schovala pod seba, okolo nás som urobila ochranný štít a postupne som sa snažila postaviť a posilňovať štít a ešte aj bojovať proti opačnej mágii, asi bola chyba tu opäť ísť, pomyslím si.
YOU ARE READING
Vlčie srdce
AdventureSedem vlkov, sedem drahokamov a sedem životov. Ide o dievča menom Lara ktoré z mesta príde na vidiek ku babke, zistí pravdu o sebe a jej rodine taktiež spozná čaro prírody a aj vodcu svorky ktorému zachráni život a zamiluje sa. Nesie so sebou veľkú...