,,Už sa zotmelo." ,,Tak tu asi zostaneme." Prikývnem a zosadnem. Shet zloží z koní naše veci a ja ich idem zaviesť na trávu aby sa mohli najesť a oddýchnuť si. Každému dám jablko a pohladim ho. Kone som nemusela uviazat pretože to Martin ich vedie a ja mu plne dôverujem a viem že by nikdy neodišiel a tým pádom neodidu ani oni. Keď už odchádzam všimnem si ako ma nasleduje Martin keď zastavim, zastaví aj on. Zasmejem sa a poviem ,,vidím že ma nespustis z očí. Iba zaerdží a nasleduje ma ďalej. Prisadnem si k Shetovi.
,,Ako sa ma Lucy a čo babka?" ,,Lucy sa ako omega osvedčila patrí medzi hlavných a na zasadnutiach reprezentuje omegi." ,,No a Klára o tej moc neviem síce nás príde niekedy pozrieť ale nehovorím s ňou." ,,Aha no a čo kedy sa chystáš zasadnúť na miesto alfy." ,,No už by som mal ale najskôr musím mať lunu." ,,No a aký je problém?" ,,No že tú ktorú by som chcel mať nemôžem." ,,Určite môžeš mať, kto je tá šťastná?" Shet iba zvesi hlavu, vzdychne a dodá ,,je to Lucy." ,,No a čo veď Lucy nikoho nemá nie?" ,,Nie nemá ale točí sa okolo nej Raider!" ,,Aaha to je ten veliteľ vašich vojsk?" ,,Áno to je presne on! ,,Neverím tomu že by Lucy zaujímal taký typ človeka ako je on." Shet nič nepovie iba si ľahne na pripravené deky. Ja sa ešte pozriem na Martina na ktorom spí Sebastian a pousmejejm sa.
,,Lara si veľmi odvážna ale keď prejdete za hranice nebudem ti už môcť nič povedať takže počuj za hranicami teda v severnom lese su zbojníci a zlodeji niektorý z nich môžu ovládať aj mágiu takže buď na všetko pripravená, hlavne nájdi satarenu, Shet s tebou do jej domu nesmie ísť pretože by ho mohla zabiť, keď ťa starena uvidí tak jej povedz ,,som zrodenim dvoch vlkov,, ona už bude vedieť viac."
Ráno som sa zobudila a vedľa mňa ležal Sebastian no a vedľa ležal Shet. Rozhodla som sa ísť skontrolovať kone. Martin šiel so mnou. Kone boli v poriadku tak som zobudila Sheta. Nasadli sme a pokračovali v ceste.
Behom cesty sa nestalo nič zvláštne, iba sme sa so Shetom rozprávali. ,,No tak aby sme neriešili iba mňa, ty chodíš s Felixom?" Najskôr sa naňho prekvapene pozriem ale potom so smiechom dodam ,,no áno." ,,Aha a ako ste sa spoznali?" ,,No veď v elite on patrí do nej." ,,Jaj ok." No a potom sme obidvaja stíchli. Neviem nad čím rozmýšľal on ale ja nad mojou ďalšou schopnosťou a nad tou starenou.
Zrazu kone zastali. Shetov kôň sa postavil na zadné no a zamyslený Shet to nečakal a tak padol rovno do blata. Začala som sa smiať no a Sebastian tiež. Shet sa postavil a oprášil sa, potom nasadol na koňa. Až v tedy som si uvedomila že predo mnou je cedulka a na nej je napísané ,,septentrionalem silvam,, Pozrela som sa na Sebastiana a ten hneď pochopil čo od neho chcem. ,,Je tam napísané Severný les." Prikývla som a jemne pošťuchla Martina aby sme sa pohli. No Martin sa pohol ale zbytok koní tam moc nechcel ísť. No ale keď Martin zaerdžal tak posluchli, Martina som pochválila. A tak sme pokračovali. Cítila som tu kopu mágie.
Martin zrazu zastal a hneď potom vyšprintoval, okolo hlavy mi preletel šíp, mal červené značenie. Kone sa rozbehli no lenže Sheta niekto schitil a k hrdlu mu priložil nôž. Kone sa splašili a rozbehli sa preč. Zosadla som z Martin a svoj zrak zamierila na chlapa ktorý držal Sheta. Opäť som sa snažila zvolať svoju mágiu. Podarilo sa
Namierila som to naňho ale započula som za mnou niaky zvuk inštinktívne som uhla a prekvapivo to bolo správne, mágiu som zamierila na chlapa ktorý ma chcel zo zadu bodnúť, trafilo ho to a odhodilo ho to do stromu. Našťastie už sa nepostavil. Opäť som sa zamerala na chlapa pri Shetovi ale ten už bol mŕtvy a Shet mal svoju vĺčiu podobu. No žiaľ ako som sa zapozerala na Sheta niekto pre zmenu mne položil nôž na krk a zakričal ,,nechám je žiť pokiaľ mi dáš všetky vaše peniaze!!" Shet sa premenil na človeka a pristúpil ku Martinovi na ktorom bola kapsa s peniazmi. Všimla som si že drží zle nôž a to bola moja prilezitost otočila som sa a vykrútila som mu zápästie, nohou ma však kopol do brucha a ja som padla, kým sa však stihol priblížiť trafila som ho šípom do druhej ruky, s bolesťou padol a ja som sa rozbehla za Martinom nasadla som a za mňa si sadol Shet, Martin sa okamžite triskom rozbehol preč.
YOU ARE READING
Vlčie srdce
AdventureSedem vlkov, sedem drahokamov a sedem životov. Ide o dievča menom Lara ktoré z mesta príde na vidiek ku babke, zistí pravdu o sebe a jej rodine taktiež spozná čaro prírody a aj vodcu svorky ktorému zachráni život a zamiluje sa. Nesie so sebou veľkú...