Po mojej prvej telepatickej komunikácií sme sa už vratili domou. Shet ma zaviezol domou. Babka ma privítala a Zara už bola unavená tak sme išli spať.
Ráno babka dostala telefonát. Hovorila v ich jazyku teda vo wolfsbergčine a navyše tak potichu aby som ich nepočula. Aj keby som ich počula tak aj tak by som im nerozumela. Tak neviem čo riešia.,,Lara máš luk?"spýtala sa ma babka. ,,Áno ale nechápem na čo." ,,Uvidíš." babka sa na mňa usmiala a ja som vtedy pocítila strach.
Babka ma zobrala do lesa. Ani neviem kde sa nachádzal. S babkou sme sa rozprávali celú cestu ale niečo nás vyrušilo. Konárik praskol za kríkom. A zrazu sa mi šíp zapichol hneď vedľa hlavy. Hneď v ten moment som automaticky zobrala luk a vytiahla si dva šípi. Jeden za druhým som ich postupne vystrelila do kríkov a čakala s natihnutým lukom v strehu. Niečo sa mihlo a ja som mala v pláne vystreliť ale v tom ma babka zastavila. Nechápavo stále v strehu som sa na ňu pozrela. Ale on zakričala ,,Shet vylez."
Spoza kríkov vyliezol Shet s roztrhnutým rukávom a usmial sa. Hodil predomňa luk a šípi a posmešne povedal,,vzdávam sa." Na to som sa len zasmiala. Babka zvážnela. Shet ma pochválil a povedal že keby sa neuhol tak by mal môj šíp v ramene. Našťastie uhol a šíp zasiahol len jeho rukáv a zapichol sa do stromu. Na to že si strielala do neznáma slušný výkon. Hrdo som sa vystrela a oprášila si ramená.
Niekoho som začula niekoho sa sebou chcela som sa otočiť ale nestihla som, chytil ma zo zadu a priložil mi na hrdlo nôž. Zrazu nôž odtihol od môjho hrdla a predstúpil predo mňa. ,,Alfa!?" nečakane vyšlo zo mňa. ,,Vidíš vždy musíš byť v strehu už by si bola mŕtva." Potom pristúpil ku Shetovi a hovorí,,budúci alfa a nechá sa trafiť pamätaj nikdy nepodceňuj súpera."So Shetom sme sa na seba pozreli, usmiali a vybuchli do smiechov. V tom sa ozval alfa ,,to není vtipné je to vážna vec teraz keď na nás útočia!"
Spomenula som si na záchranu Sheta a vtom som zacítila bolesť na nohách, rukách, hlave a lopatkách. Videla som len tmu. ,,Už je to tu." ,,Jim? Čo je tu?"
Ale Jim mi už neodpovedal. V tom som opäť normálne videla ale tak trochu z nízka. Všetci na mňa vyvalovali oči. Keď som sa chcela poobzerať po sebe že čo také na mne vidia. Óoo môj bože pomyslela som si. Shet sa usmial a premenil sa na vlka.Moja srsť bola bielej farby ako čerstvo napadaný sneh a moje oči žiarili ako obloha.
Telepaticky som kontaktovala Sheta pretože som nevedela ako sa mám premeniť. Shet mi odpovedal že sa len musím sústrediť. Snažila som sa sústrediť a v tom som opäť stála na dvoch nohách. Trochu sa mi zakrútila hlava ale pri tejto premene som bolesť nepociťovala. Po chvíli som si uvedomila že ja mám schopnosť premeniť sa na vlka.
Babke skoro oči vipadli a mne tiež. Shet sa medzi tým premenil naspäť a objal ma. Potom mi zašepkal ,,zachránila si mi život a zato si teraz môžeš užívať dva životy." ,,Ale veď aj ty si zachránil mňa." ,,Áno ale ja tie schopnosti mám vrodené." povedal nahlas a žmurkol na mňa.
Bola som z toho mimo veď premenu si každý musí zaslúžiť. A ja ved ja som nič také neurobila. Alfa ku mne pristúpil a bol z toho viac mimo ako ja a dodal ,,poď so mnou." Shet zbistrel a pozeral sa na mna s nádejou v očiach.
Nevedela som prečo tak som sklonila hlavu a nasledovala alfu..........................
Sadol si za veľký drevený stôl a rukou mi naznačil aby som si sadla oproti nemu. ,,No Lara počula si našu legendu?" ,,Áno, ale načo? a čo sa to vlastne deje?" ,,Ja viem že si zmätená ale ja už som tiež." Hodila som mu jeden nechápavý pohľad a on začal.
YOU ARE READING
Vlčie srdce
AdventureSedem vlkov, sedem drahokamov a sedem životov. Ide o dievča menom Lara ktoré z mesta príde na vidiek ku babke, zistí pravdu o sebe a jej rodine taktiež spozná čaro prírody a aj vodcu svorky ktorému zachráni život a zamiluje sa. Nesie so sebou veľkú...