Mysterium ligno

71 6 0
                                    

Pibehla som ku Felixovi a s Arthurom sme ho zdvihli a bežali do jeho izby, položili sme ho na posteľ. Arthur sa ma naštvane spytal ,,čo tam robil!?" ,,Ja ja neviem." Položila som nad neho ruky a ... ale Arthur ma prerušil ,,čo to robíš?" ,,moja prvá schopnosť je liečiť takže mu chcem pomôcť."poviem vystresovane. ,,Ale on má v sebe mágiu to by si ju musela z neho pozdvihnúť a vstrebať a to ešte nevieš je to nebezpečné." ,,Ale on ináč zomre!"kričím. Dam opäť nad neho ruky a vspomenie si na naše najlepšie zážitky a to ako veľmi ho mám rada, zrazu som zacitila novú mágiu a snažila som sa ju vstrebať ale mágia sa proti mne otočila a vrazila do mňa hodilo ma o stenu a zatmelo sa mi pred očami.
,,Lara musíš nájsť ten strom čo najrýchlejšie!" ,,Prečo Jim čo sa deje?" ,,Nepýtaj sa a choď!"

Otvorila som oči a uvidila som Felixa ako vedľa mňa leží hladká ma po vlasoch, hneď ako som sa zobudila mi dal pusu. Usmiala som sa na neho a dodala som ,,milujem ťa, prosím ťa počkaj tu"a rozbehla som sa preč.

Felixov pohľad:

Bol som na seba naštvaný, mohla kvôli mne zomrieť. Keď som sa prebral mohol som opäť dýchať ale uvidel som Laru ako leží bezvládne na zemi. Chytil som ju do náručia a chcel som ju odniesť na izbu ale Arthur ma zastavil a začal kričať že či som normálny že či si uvedomujem čo som urobil. Iba som prikývol a povedal ,,potom si to vybavime." Pokrútil hlavou a odišiel. Položil som ju na posteľ a dufal že sa preberie. V tom ku mne prišiel Sebastian a položil na ňu packy niečo zamumlal a Lara otvorila oči, hneď som jej dal pusu a chcel som sa jej ospravedlniť, čakal som že bude nahnevaná ale ona sa iba usmiala a povedala ,,milujem ťa, počkaj tu prosím." A rozbehla sa preč. Potom do izby vbehol doktor na mágiu s Emmou. Emma sa ma spýtala ,,kde je Lara?" ,,Neviem niekde odišla." ,,Čože ako že odišla!?" ,,No Sebastian ju vyliečil." ,,Aha, že ma to neprekvapuje že Sebastian."povedala veselo Emma. ,,Tak moment teraz som sa stratil"nechápavo poviem. ,,Ved Lara ma moc liečiť a tú moc má aj Sebastian ale môže liečiť iba ju a môže to použiť iba 3krát za celý život." ,,Aha." ,,No tak my už s doktorom ideme."povie Emma a rozlúčime sa.

Larin pohľad:

Nemala som čas mu to vysvetľovať musela som nájsť ten strom. Bežala som naspäť do knižnice a šla do oddeenia ligna magicis-(magické stromy) a hľadala tam ten strom mal to byť strom nad ktorým v noci svieti sedem hviezd. Na obálke jednej knihy som ho našla. Pisalo sa tam ,,Haec est arbor vetus mulier qui habitabant in ea causa plebs habere magis honestum est. Dicit enim animata, quod hodie est, et curarentur ab infirmitatibus potestatem non habet in auxilium. sed quia non potest esse bonum. Si fuerit praesens effectus erat. Et dimittam ei usque Sam auxilium. Eam demittit septentrionalem siluas." Keďže ešte neviem ich jazyk tak som poprosila Sebastiana aby mi to preložil no a Sebastian spustil no hovorí sa tam ,,Kedysi tam žila starena a pomáhala ľuďom. Hovorí sa že tam žije do dnes. Ale ak sa ju hodlate navštíviť mali by ste byť opatrný pretože ona si sama vyberá komu pomôže a komu nie. Nachádza sa na severe v lese Rastos." Prikývla som zavrela som knihu a dala ju naspäť do police.

Počuj Sebastian ,,musíme tam ísť!" ,,Nemôžeš to tu opustiť." ,,Ja viem ale musim odísť." ,,No tak dobre ale ešte niekto s nami pôjde Felix alebo Shet vyber si." ,,Prečo zrovna oni?" ,,Pretože su to muži a nikdo z elity nemôže opustiť tento areál iba k vôli povinnosti no a ty ho miluješ a on pre teba správy vsetko no a Shet preto pretože on nebude mať problém pretože on môže odísť kedy chce." ,,Milujem Felixa ale nechcem aby mal problém dobre vezmeme Sheta."

Vrátila som sa naspäť k Felixovi ľahla som si k nemu a povedala som mu...

Vlčie srdceWhere stories live. Discover now