,,Babka ti hovorila o Rosse a Jimovi ale nepovedala ti o tom že pred štyristo rokmi povedali že za štyristo rokov príde jedno dievča ktoré sa presne dnes prvý krát premení na vlka hovorili aj o tom že toto dievča bude veľmi mocné a že vraj ju bude pravidelne kontaktovať Jim." ,,A to dievča si ty!" ,,Čo to určite nie možno to je niekto iný." ,,Nie Lara si to ty a povedz mu to." mi hovoril Jim. A zas Alfa mi hovoril ,, Čo sa deje? A hovoríš s Jimom?" Každý si hovoril to svoje a stále to opakoval. Išlo mi roztrhnúť hlavu. Tak som sa postavila a chcela odísť ale alfa ma chitil za ruku a dodal,,ta vyvolená má nasledovať ich kroky, a ta vyvolená si ty musíš sa s tým zmieriť."
Na to som sa mu vytrhla a rozbehla sa preč. Otvorila som dvere z jeho pracovne a bežala, ale za rohom som narazila do Sheta ktorý sa na mňa pozrel s pohľadom čo sa stalo. Ale ja som bežala ďalej. Vybehla som z budovy a potom aj z tohto areálu.
Bežala som na lúku a potom aj do hory kde som si konečne oddýchla. Ľahla som si do mäkkej trávy pod stromami a dívala sa do neba. Už som mala toho dosť. Zaspala som od únavy.,,Pozri sa není to ona." ,,Ano je poď rýchlo nech sa nezobudí." Zrazu mi dal niekto vrece na hlavu. Začala som kričať a tak mi kopli do brucha a dali mi facku.
Cítila som chladnú podlahu. Necítila som svetlo a moje ruky boli zviazané nemohla som sa ani pohnúť. Cítila som silnú bolesť hlavy a brucha. Bolo mi na vracanie. Bola som dezorientovaná. Otvorili sa dvere a niekto vošiel keďže som mala na očiach šatku nič som nevidela tak som sa riadila sluchom. Ten niekto mi dal dole šatku a zasvietil. Bol to neznámi chlap mohol mať tak okolo 40. Vlasy mal čierne trochu vyblednuté. Mal pomerne obyčajnú postavu. Ale všimla som si na ňom jednu vec, kríval na pravú nohu. Oči som si moc nevšimla keďže moje oči si ešte nezvikli na svetlo.
,,Ááá pozrime sa tak toto je ta vyvolená."posmešne povedal a pokračoval ,,tak to teba sme sa mali báť?" ,,Myslel som že Rosse a Jim vybrali niekoho naozaj silného keď nad tým rozmýšľali štyristo rokov." ,,Nemyslel som že pošlú takú nicku ako teba." Keď konečne skončil tak som začala ja ,,niak noc myslíš."
,,Kto ste a čo odo mňa chcete?" ,,Nepočula si o mne? Gydeonova svorka ti nič nehovorí?" ,,A čo od teba chcem? aby si pre mňa pracovala." ,,Tak najskôr ma unesieš a potom chceš aby som pre teba pracovala, nikdy!" ,,Zabudol som ti povedať že nemáš na výber."
,,Ty mi rozkazovať nebudeš!" ,,To sa ešte uvidí!" Pískol otvorili sa dvere a do miestnosti vošli dvaja chlapi ktorý ma zdrapili a niekam ťahali. Hodili ma do železnej klietky a zavreli. Gydeon im nakázal aby mi nedávali jedlo a ani vodu. Potom odišli.Na druhý deň opäť prišli(keďže tam bola tma nebola som si istá). Opäť prišiel Gydeon s tými dvomi chlapmi. ,,No tak čo vyvolená už si zmúdrela." ,,Ako viete že som to ja." U vás v svorke máme špeha a ten nás o všetkom informuje hovorím to preto pretože od nás sa už nedostaneš." povedal to kruto s nenávisťou v hlase. ,,Prečo ma vlastne chcete?" ,,Niak veľa otázok vyvolená ale dobre po 1.pretože si podľa knihy veľkou hrozbou a po 2.môžeš nám pomôcť poraziť ,,tvoju,, svorku." odpovedal mi posmešne. Nenávistne som zavrčala.
*****
Otvoril dvere od klietky chytil ma a strelil mi facku a k tomu dodal ,,už mám toho dosť." Unaveným hlasom ale pevným som povedala ,,nikdy nikdy nikdy!" Na to so mnou len hodil o zem a nechal ma. Od únavy, hladu a smútku som odpadla. ,,Lara buď silná a nezabúdaj na svoje vlčie schopnosti, si jedná z nás ale dávaj pozor použi ich v správny čas." Bol to ženský hlas čo som počula v hlave. Takže Jim to nebol kto potom? Nato som sa prebudila blná energie. Spamätala som sa a skúsila som sa sústrediť na telepatiu aby som mohla kontaktovať Sheta alebo alfu alebo Lucy. Ale prerušil ma Gydeon ten slizký had.V tom sa otvorili dvere a vbehol do miestnosti Simon ,,pane útočia na nás!" Takže to Simon je ten podvodník to on mal prístup ku tej knihe a vedel o mne. Pomyslela som si.
Tak to to je už siedma časť. Ak sa vám niečo nepáči napíšte to do komentárov a užitie si deň.😘
YOU ARE READING
Vlčie srdce
AdventureSedem vlkov, sedem drahokamov a sedem životov. Ide o dievča menom Lara ktoré z mesta príde na vidiek ku babke, zistí pravdu o sebe a jej rodine taktiež spozná čaro prírody a aj vodcu svorky ktorému zachráni život a zamiluje sa. Nesie so sebou veľkú...