,,Áno je to presnejšie spln." ,,Lara ty nás stále prekvapuješ." Ja som sa len hrdo usmiala. Pribehla Lucy ktorá ma objala a smutne povedala ,,ale to budeš musieť odísť." ,,To nemôžem je tu Shet a ty a aj babka mám tu kamarátov." ,,Tam si nájdeš ďalších a navyše máš Sebastiana." dodal jeden z elity. Protestovala som ale nakoniec som musela súhlasiť. Zbalila som si veci a rozlúčila sa. Opäť sa lúčim a opäť odchádzam. smutne som si pomyslela. ,,Ale čo babka?" ,,Tu informujeme neboj."
Nasadla som do auta. Jeden z elity si sadol ku mne a ďalší dvaja dopredu. ,,Vôbec sa nemusíš báť." povedal mi môj spolusediaci a začal mi predstavovať ostatných. Tak ten pri volante je James ten vedľa neho je Vill a moje meno Arthur. Boli celkom milí ale chýbal mi Shet, Lucy no proste mi chybali všetci.
Celú cestu sme sa rozprávali boli vtipný skoro som zabudla na smútok.
Cesta bola dlhá a tak som po čase zaspala.Zobudila som sa na zastavenie auta a zhasnutie motora.
Vyšla som z auta ,,wau!!" ,,Tak Lara a toto je tvoj domov." Bol to obrovský areál na jeho začiatku bola vstupná brána kde sa kontroloval každý kto vstúpi a za ňou bola menšia záhrada keď hovorím menšia tak bola menšia od ostatných pre mňa bola dosť veľká. Za ňou bolo obrovské sídlo vyzeralo ako taký modernejší zámok a to som nevedala čo ma ešte čaká. Vill tleskol a prišiel sluha ktorý mi zobral batožinu. Vošli sme do budovy bola nádherná a to bolo len prízemie viseli tam dlhé krištáľové lustre na stenách vyseli obrazi. Potom sme nastúpili do výťahu a ten nás vyviezol na 5. poschodie. Na 5. poschodí 4. izba bola moja.Odomkla a otvorila som dvere. Tak toto bolo niečo. Bolo to nádherné.
,,Počkáme dokiaľ si vybalíš veci a potom príď." milo povedal Arthur. ,,Ale ja netrafím." ,,Neboj sa máš tu Sebastiana." Ten sa len hrdo usmial. Vedľa spálne som mala kúpeľňu
Vybalila som si veci a išla sa prezliecť. Nemám rada šaty ani sukne ale bolo to na moju počesť a tak som sa rozhodla pre niečo jednoduché a zároveň aj elegantné
Zamkla som izbu. Sebastian letel predo mnou. Vyšli sme z tej budovy a potom sme za ňu zašli. Za ňou sa rozprestierala ďalšia časť areálu. Vošli sme do druhej budovy. ,,Tak a toto je škola, tu budeš chodiť." nadšene vykríkol. ,,Na prízemí sú dve haly jedna je telocvičňa a druhá je plesová miestnosť a práve teraz ideme do plesovej miestnosti." ,,Všetci ťa tam už čakajú." ,,Mňa ale prečo?" ,,Si spln teda patríš do elity a navyše si nová, všetci ťa chcú vidieť a spoznať. Fuuu to bude zaujímavé pomyslela som si.
Pri vchode do plesovej miestnosti stál James ktorý sa mi milo pozdravil, chytil ma za ruku a viedol dovnútra. ,,Si nervózna?" ,,Popravne samozrejme." Potichu sa zasmial a pokračoval. Vošli sme do plesovej miestnosti. Všetko stíchlo a všetci nám ustupovali z cesty. Keď sme sa dostali k hlavnému stolu Arthur slávnostne predniesol ,,chcel by som vám všetkým poďakovať, hlavne preto, že ste sa tu zišli a práve dnes vám chcem predstaviť spln ktorý sa dnes prejavil a my sme ho vďaka tomu našli." Všetci začali tlieskať a ja som nevedela či je ten potlesk pre mňa alebo tlieskajú Arthurovmu prednesu.
Postupne prišli aj ďalší traja z elity. Začali sa mi predstavovať. Dve boli ženy jedna sa volala Emma vyzerala bláznivo a tá druhá bola hrozne vážna ale na mňa pôsobila milo a volala sa Mia. Ten tretí bol chalan o asi 3 roky starší ako ja mal čierne vlasy a tmavo modré oči. Postavu mal normálnu vyzeral celkom milo. ,,Ahoj moje meno je Felix." ,,No a moje meno už poznáš." ,,Tvoje meno tu pozná každý si dôležitá." a keď dohovoril mrkol na mňa.
Prišiel James ,,to je náš Felix ukáže ti to tu, pomôže ti so školou, bude ťa cvičiť a nadviaže s tebou kontakt. Presne vtedy som si spomenula na Sheta ale myslieť naňho som nemala čas lebo všetci sa na mňa vrhli a dávali mi otázky. Po 5h strávených na uvítaciom plese som sa unavená vratila so Sebastianom a Felixom na ubytovňu. Felix mi povedal že sa uvidíme zajtra o 10h v dračej sieni.
YOU ARE READING
Vlčie srdce
AdventureSedem vlkov, sedem drahokamov a sedem životov. Ide o dievča menom Lara ktoré z mesta príde na vidiek ku babke, zistí pravdu o sebe a jej rodine taktiež spozná čaro prírody a aj vodcu svorky ktorému zachráni život a zamiluje sa. Nesie so sebou veľkú...