Exitus

68 6 0
                                    

,,Musím odísť." ,,Čože? A kam?" ,,Musím sa dozvedieť pravdu o mojich rodičoch,milujem ťa" poviem so slzami v očiach. ,,Tak ale ja idem s tebou!" ,,Nie nie mal by si obrovský problém a to ja nechcem." ,,Ja ťa nepustím samú." ,,Nepôjdem sama pôjde Shet." (toto som asi nemala povedať,pomyslím si. ,,To nemyslíš vážne!?"povie a odíde z izby a ešte nezabudne trestnuť dverami.

Zostanem tam len sedieť a bez slov už aj bez sĺz sa dívam von z okna. Rozmýšľam och bože čo som to urobila ale hneď potom musí to pochopiť a tieto myšlienky sa mi opakujú.

Felixov pohľad:

Keď mi to Lara oznámila bol som prekvapený ale ako náhle mi povedala že chce ísť so Shetom zachvátil ma hnev. Okamžite som bez slov odišiel pretože by som vážne na ňu nechcel kričať. Išiel som do lesa musel som sa prebehnúť,premenil som sa a vybehol z areálu vstupnou bránou.

Larin pohľad:

Po polhodine presedenej v Felixovej izbe som sa postavila a išla nájsť Sebastiana, mala som v sebe hnev pretože by to mal pochopiť vsadim sa že on pravých rodičov pozná ale ja nie. Keď som našla Sebastiana okamžite som mu oznámila že musíme odísť čo najskôr. Sebastian sa nechápavo na mňa pozrel ale prikývol a dodal ,,musíš kontaktovať Sheta." ,,Ale ako ja diaľkovú komunikáciu ešte neviem." ,,Že by telefónom hmm." ,,Ale veď telefón mi zobrali." ,,No tak si ho zoberes naspäť."

Prišla noc a ja som mala akciu s názvom telefón. So Sebastianom sme išli do kancelárie Arthura. Sebastian mu zobral kľúče a tak som si mohla zobrať telefón napísala som Shetovi správu a telefón som tam opäť položila, zamkla som a odišli sme.

Vošla som do Felixovej izby a uvidela som ho ako spí, na všetko som zabudla aj na našu hádku. Prisadla som si k nemu a objala ho. Felix sa zobudil objal ma tiež a dal mi pusu, potom jemne zašepkal ,,prepáč." ,,Aj ty mi prepáč." Ľahla som si k nemu objal ma a začal ma bozkavať. Bozky som mu opetovala a potom sme spoločne zaspávali.

Ráno ma zobudil Sebastian že prišiel Shet. Felixa som nechala ešte spať. Vyšla som vonku a uvidela tam Sheta, objali sme sa išli sa prejsť. ,,No tak čo potrebujes Lara." ,,Ahoj potrebujem odtiaľto odísť a nájsť jeden strom a pri tom potrebujem tvoju pomoc." ,,Dobre vlčica."prikývol. ,,Zajtra ráno odídeme stretneme sa za areálom ráno o 3hodine, priprav kone, spacaky a ja donesiem zásoby." Prikývol a odišiel. Vratila som sa ku Felixovi.

Ako som si ľahla tak sa zobudil. ,,Kde si bola." ,,Už prišiel Shet zajtra ráno odchádzame."poviem opatrne. Felix sa mi otočí chrbtom. Obimem ho a dodam ,,aj tak milujem iba teba ale mal by si obrovský problém a neboj on sa o mňa postará, nie tak dobre ako ty ale určite dá do toho všetko." Felix sa potom ku mne otočí a povie ,,no dobre ale zoberies si Martina, on mi dá na teba pozor." ,,Ty mi dáš tvojho koňa?" ,,Áno, pretože nebudem veriť niakemu Shetovi a záleží mi na tebe takže chcem aby sa ti tam nič nestalo." ,,A na čom budes jazdiť na hodinách jazdy." ,,Zoberem si niakeho koňa zo stajní." ,,Aha a ozaj ako pokračuje výstavba nových jazdiarni?" ,,Ale v pohode do roka to bude hotové."

Ráno som sa o druhej zobudila s tým že už som mala nachystané zásoby. Prezliekla som sa a zobrala si ešte bundu. Zbrane ako luk a šípy, nôž som mala pri sebe. Dúfam že mi 50šípov vystačí. Keď už som bola pripravená odísť Felix ma zastavil a hovorí ,,bez rozlúčenia?" Dám mu pusu a opäť som pripravená na odchod ale on ma opäť zastaví a dodá ,,idem s tebou aspoň ku bráne." ,,Prikývnem a ideme najskôr ešte k stajniam. Felix výjde s Martinom už nasedlanin a pošepká mu ,,daj mi na ňu pozor a davaj pozor aj na toho Sehta, nezdá sa mi." Kôň iba prikývne. Ja som sa zasmiala a išla sa zoznámiť s Martinom.

Bol to nádherný kôň.

Dala som mu jablko ako takú odmenu za to čo všetko bude so mnou musieť vydržať

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dala som mu jablko ako takú odmenu za to čo všetko bude so mnou musieť vydržať.

Pri bráne sedel už Shet. Museli sme prejsť cez bočný plot lebo pri bráne sú strážci, no my s Felixom sme prešli v pohode ale horšie to bolo s Martinom. Tak sme to urobili tak že Felix šiel na rannú prechádzku na koni, on to smel ale ja nie, no a tak ho stráže normálne pustili. Za bránou zosadol a prišiel ku nám no a tam sa mal zoznámiť so Shetom. V pohode si podali ruky a Felix hovorí ,,Daj mi na ňu pozor!" ,,No počkaj akože mi na ňu?" ,,No ona je moja družka." ,,Aha tak prečo nejdeš s ňou ty?"povie posmešne. No tak ja si vzdychnem aj tak mi nevenujú momentálne žiadnu pozornosť. ,,Dobre, dobre to by už stačilo!"poviem. ,,S Felixom chodím a mám ho rada a nechcem aby mal problém." ,,Takže on nemôže a tým pádom ti plne dôverujem." Obidvaja stíchnu. Ešte sa rozlúčim s Felixom. Dám zásoby na koňa ktorý mi bol pripravený a dám mu jablko. Potom nasadnem a cvalom ideme so Shetom smerom na sever.

Vlčie srdceWhere stories live. Discover now