Din intamplare

12.5K 401 70
                                    

Dupa parerea mea sunt o persoana minunata, asta doar dupa criteriile in care am fost "crescuta" de propria imaginatie. De mica aveam apucaturi sadice si anormale (asa le numeau parintii) dar care pentru mine erau normale.

Simteam... simteam ca nu sunt cu adevarat iubita de catre persoanele pe care le numeam parinti. M.am gandit sa ii omor si... am fugit de acasa.

***

Acasa..

Un loc linistit dintr.un oras linistit dintr.o tara nebuna. Daca va dau numele va trebui sa va omor... dar nu vreau asta. Oare daca voi fugi de acasa... cineva imi va duce dorul?

***

Buna! Sunt Liz Jane si am 17 ani. Sunt blonda cu ochi albastrii ca la broaste. Mama are parul negru si ochii verzi iar tata e brunet cu ochii caprui. De ce nu seman cu nici unil dintre ei? Pentru ca sunt adoptata. Nu? Mi se pare ligic.

In timpul liber imi place aa citesc si sa scriu carti, eventual sa ma uit la seriale cu crime si... sa le pun in practica.

De ce credeti ca sunt orfana? Nu din intamplare l.am omorat pe tata in timp ce se "iubea" cu mama. Mama a lesinat si eu am sufocat.o. Ce?? aveam doar 5 ani... nu eram prea priceputa.

Am fugit imediat dupa ce am terminat crima. M.au gasit niste oameni pe strada si m.au dus la orfelinat.

De atunci mi.am inceput o viata (credeau parintii mei adoptivi) normala. Aparent. Nu aveam prieteni şi eram retrasa. Nu ma cunostea multa lume. Umblam cu un hanorac alb cu gluga trasa mereu. Multi baieti se dadeau la mine fiind " atrasi de frimusetea personalitatii iesite din comun" si al corpului meu numai bun de prostioare. Boii naibii! As vrea sa ii violez pe toti si sa ii castrez dupa.

Go to sleep... with me!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum