.

2.5K 170 4
                                    

Buun. Deci de acuma incerc sa pun (sapun) cate 2-3 capoitole pe saptamana. Sambata si duminica tot asa. Sper sa nu va dezamagesc si ma bucur ca ma intelegeti... Nu? Nu? Bine.. :))
    Va pup!  My creepypasta™ .
Luv u so much!
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°•°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
JEFF POV

Auzeam pasi pe hol. Eram sigur ca erau ale albastrelului.

Stau si ma gandesc... Poate e totul in mintea mea. Poate nu se petrece nimic si sunt eu gelos.

Totusi trebuie sa am grija.

Liz dormea dar fiind destept am inghiontit.o din greseala iar ea s.a trezit.

- Cee? Ce faci Jeff... A spus buimaca de somn.

- Nani nani puisor, somn usor!

-Oricat de somnoroasa as fi, tot afon ramai.

-Mhm...

-Stii ca te iubesc, da?

  Si clipa urmatoare a adormit... Ca si mine.

°°°°°

Visam. Auzeam pasi si agitatie afara si pe hol. Treuia sa ma trezesc dar era asa greeu si asa de lene...

Cand m.am uitat in stanga Liz nu era. Cred ca era jos. Mi.am pus papuceii de casa pufosi si am incercat sa deschid usa fara sa dau cu capul de ea.

Am coborat fara sa ma uit in oglinda, somnoros si lenes.

Am ajuns in bucatarie si am vazut.o pe Liz care era la fel ca mine doar ca mai frumoasa.

Langa ea era...

- Buna dimineata, Jeff! A strigat Eyeless.

-Neata.

-Buna dimineata uratanie, a spus Liz imbratisandu.ma.

LIZ POV

Am dormit tare bine dar am avut niste vise ciudate.

M.am trezit si m.am pus pe ganduri... putin miscata de ce poate inventa mintea mea.

Am visat ca ma sarutam cu cel nou... Jack.

Bine ca a fost doar un vis.

Am inceput sa ma inteleg foarte bine... Poate chiar prea bine cu el. Se poarta dragut si ma ajuta. E un prieten adevarat, zic eu. Usa s.a deschis larg dintr.o data. Izbitura puternica a fost urmata de o aparitie VIP.

Au intrat Sally si Ben, iar din cate am observat, Sally avea zgarieturi si vanatai.

Jeff se uita speriat, iar dupa ce s.a facut alb ca varul la fata a fugit in spre Sally si a imbratisat.o.

- Stii ca nu te.am facut nimica, eu incercam sa te ajut sii...

- Stiu. Am vorbit si cu Slender. Stai calm, a spus ea uitandu.se adanc in ochii lui Jeff.

Ben statea intr.un colt si era suparat.

Ce sa ii faca? Ce sa vorbeasca cu Slender? Cine ii facuse ce?

Eu nu stiam ce se intamplase asa ca am ales sa il intreb.

Off, curiozitatea asta.

Go to sleep... with me!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum