El

6.7K 303 53
                                    

Am fost vreodata atrasa de un baiat? NU. Nici un miracol nu ma va face pe mine, nenea de piatra, sa ma indragostesc. M.am indragoatit poate de personajele scrise de mine. Pot deveni realitate?Neh... nu.i bai totusi.

   -Du.te la masa Liz! se aude vocea blanda a mamei.

  -Vin acum!

  

***

  La scoala... minunat. Am ajuns in clasa. Toti erau ca deobicei. Toti radeau, faceau misto unii de altii, injurau si se mozoleau de se rupeau hainele de pe ei. Cineva mi.a atras atentia. In ultima banca se afla un elev nou... semana cu.. mine? O haina alba cu gluga trasa peste fata. Hmm... pare interesant tipul.

Privindu.l am simtit cativa fiori pe sina spinarii...

-Buna. Cum te cheama?

-Jeff.

Atunci si.a ridicat privirea si s.a uitat la mine. Cred ca a observat asemanarea dintre noi.

- Pe tine cum te cheama? a intrebat el cu seninatate parca in glas.

- Liz Jane.

-Frumos nume... lumea cum iti zice?

-Doar Liz.

- Ai vrea sa ne vedem dupa ore? a spus cu o voce pentru mine excitanta.

- Sigur!

Am inceput sa vorbim si sa radem. Aveam multe in comun.

JEFF POV.

Initial voiam sa o omor in chinuri, imi era pofta dar dupa un timp petrecut cu ea mi.am dat seama ca era foarte draguta... Aveam multe in comun si ii placeau crimele. Era o persoana care pur si simplu ma intriga. Avea o personalitate rar intalnita si un fizic... nu mai spun. Incepusem sa tin la ea.

  POV. LIZ

   Simteam ceva ciudat. Gasisem in sfarsit pe cineva ca mine?

In statia de autobuz.... asteptam renumitul autobuz. L.am vazut pe el venind dintr.o parte, parca teleportat sau ceva de genul.

S.a apropiat usor de mine si zambind m.a salutat.

-Hei, Liz. Ce mai faci?

-Bine... asteptam autobuzul. Cand veneai l.ai vazut?

-Nu... dar nu ai vrea sa mergem pe jos acasa? a intrebat Jeff vioi.

_Nu ar fi o idee rea.

- Unde locuiesti , Liz?

- Mai incolo de casa mare a primarului.. tu?

- Eu .. eu stau..nu conteaza. Tu nu ai o viata prea fericita.. nu?

-De unde st....ce te intereseaza?

- Te.am simtit. Cand m.am apropiat de tine am simtit durere. Te pot ajuta.

-Esti vrac sau ceva?

- Nu... dar nu sunt o fiinta normala.

Ne.am pornit spre casa... imi rasunau cuvintele sale in cap "nu sunt o fiinta normala". Cat de sexy era..

Go to sleep... with me!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum