Acomodarea

4.6K 262 6
                                    

Scuze pentru greselile facute... poate am mai repetat cuvinte si am scris gresit. Incerc sa le repar. :) HAVE A NICE DAY.

_____________________________________________________________________________________________________

  Am inceput, incetul cu incetul sa ma acomodez. Camera mea avea acum un aer rustic si curat. Am facut ordine si am aranjat totul dupa placul meu. Postere, reviste, perne mooi, paturi inchise la culoare, pietre, cutii... ce bine ma sinteam.

Am auzit o voce care ma striga. Cred ca era Clok.

- Daa!

- Hai sa iti spunem regulile!

- Binee!

Am iesit din camera si m.am indreptat in spre directia ubde am auzit.o pe Clock.

   Am ajuns in sufragerie. Stateau toti in cerc si ma asteptau.

  Clok a preluat cuvantul:

   -Stingerea e la ora 10 dimineata, la ora 21 e trezirea, la 22 aveti ore cu cei doi prifesori pana la 2. Vom avea zile in care mergem la omorat. Aveti program liber cand va spun eu. Trebuie sa fiti disciplinati si sa ma faceti mandra de crimele si abilitatile voastre.

Chiar imi placea programul... dar trebuia sa invat sa dorm ziua si sa stau treaza noaptea. Nu imi era greu... acasa dormeam la scoala si noaptea desenam, ascultam muzica si ma uitam la filme.

   Se uitau ciudat la mine si la Jeff. Nu intelegeam de ce.

  

  -Ce bine semanati tu si Jeff, a spus mica Sally foarte inocenta .

  - Se potrivesc nebunii! a ras Jack facandu.i cu ochiul lui Jeff.

   Mi se parea ca se simte stanjenit. Se uita in pamant si tacea. Oare era deranjat de afirmatiile celorlalti?

  Am tacut. M.am dus in camera mea. Am inceput sa desenez... una dintre cele mai mari pasiuni ale mele. Fara sa imi dau seama l.am desenat pe ... Jeff?!

   A batut cineva la usa. Nimeni altul decat cel pe care il desenasem.

   -Pot sa intru, pisi?

   -Imi mai zici odata asa si ajungi cu capul in tavan.

  - Bine bine. Nu trebuie sa te enervezi. Am venit sa ne.. cunoastem mai bine. Sa povestim si chestii.

  M.am simtit flatata si magulita ca voia sa ne apropiem. 

Am adus niste cipsuri si popcorn si i.am facut loc pe pat.

  -Povesteste.mi despre tine, Liz. Trecutul tau, cum ai devenit criminala.

   -Prima crima a fost la 5 ani cand ii uram pe parintii mei naturali pentruca nu ma iubeau si voiau sa scape de mine... dupa am fugit si m.am trezit la orfelinat unde m.au adoptat doi oameni... draguti. Imi erau destul de dragi si chiar ma iubeau... de asta am ocolit sa ii omor. Am simtit caldura din partea lor dar tot o viata nefericita aveam.

   -Cum e sentimentul sa fi iubit?

   - E placut... te simti aparat, protejat. Stii ca atunci cand intri in casa cineva te intreaba : " ce faci? cum a fost azi? vrei ceva sa mananci?"

  Clipa urmatoare m.am uitat la Jeff care avea cateva lacrimi pe obraji.

  -Nu ai avut familie...nu?

  -Am avut dar i.am omorat pentruca nu ma iubeau. M.am taiat si mi.am innegrit parul si am fugit. Atunci m.a gasit Slender... de mic aveam trasaturi de criminal si ai mei m.au dus la psiholog.

Singurul pe care il iubeam era Liu. Nu am vrut sa il omor dar instinctul m.a impins..

   -Cat de trist..

  Atunci l.am apucat si l.am strans cu toata puterea si cu dragostea pe care o aveam. S.a uitat la mine mirat in timp ce il imbratiam si mai multe lacrimi + un zambet au aparut pe chipul sau.

  Am stat si am vorbit cateva ore bune. Mi.am dat seama de adevaratul Jeff, pervers, vorbaret, dragut, prost, destept si.. baiatul de care m.am indragostit.

  Venea ora de culcare : 9 dimineata. Eram atat de obositi incat am adormit amandoi unul langa altul.

   Dupa un somn lung si idihnitor cu vise si cosamaruri frumoase, ne.am trezit aproape bot in bot. Ne.am departat repede unul de altul si ne.am inrosit.

-Buna dimineata, frumoaso.

-Buna dimineata, frumosule.

   Si am inceput sa radem...

  Trebuia sa ne pregatim ca intr.o ora veneau cele doua profesoare : Mezzar si Catlin.

Jeff m.a condus in camera de clasa, care arata ca o camera notmala cu cateva mese si scaune moi.

Au aparut doua tipe inalte, cochete de vreo 40 de ani cu cicatrici si rani adanci. Am facut cunostinta cu ele si presupun ca le.a placut de mine, stiind multe deja.

Go to sleep... with me!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum