Usa

3.2K 200 21
                                    

Buna :) Am o intrebare. V.ati plictisit de aceaste personaje sau sa adaug altele noi?

:3 lasati.mi sugestii!

Va pup! Bye :* ^_^

______________________________________________________________________________

JEFF POV.

Ne indreptam incet spre casa. Nu voiam sa o grabesc, aceasta fiind ranita. Nu era tocmai cald... dar asta nu era important. Conta faptul ca ea se simte bine si rade, ca suntem in viata si... ca ma aflam cu ea.

-Huh, de ce taci, Jeff? a spus asta, scotandu.ma din adancul gandurilor mele.

-Pai... sunt bucuros ca am scapat de o povara dar vreau sa ajungem acasa cat mai repede ca sa vedem cat esti de ranita.

-Jeff! Nu te gandi doar la mine! Tu nu vezi ca ai rani peste tot?

-Vreau doar sa am grija de tine si sa te apar.

-E si invers, a spus ea ridicand din spranceana cu un aer superior.

Nu mi.am dat seama dar deja incepeam sa ne apropiem.

-De ce iti faci atatea griji pentru mine? a intrebat Liz facandu.ma sa rosesc.

-Amm... aaa... p-pai.. CE BALBAIT TEMBEL SUNT!

Atunci am simtit.o strangandu.ma la piept si... m.a sarutat atat de dulce!

-Taci, nu mai spune nimic.

Ma face sa innebunesc! Ma simteam ca o leguma, simteam ca ma topesc.

E atat de diferita fata de toate cu care am mai fost.

Mana ei calda si plina de sange m.a prins si m.a strans de incheietura.

Am inceput sa mergem mai departe. Mai aveam foarte putin.

SLENDER POV.

,,Ce carte buna am citit aseăra.

Ma bucur atat de mult ca m.am dus acum la vanatoare. Am omorat 3 oameni si i.am agatat foarte elegant de copac.

Stai... cine sunt aia doi?,,

In timp ce ma gandeam la realizarile mele am vazut doi indragostiti care se tineau de mana si... erau plini de sange?

M.am uitat mai bine si mi.am dat seama ca erau Jeff şi Liz. I.am recunoscut dupa parul ei si dupa cum era imbrcat Jeff.

Ce dragut le sta impreuna.

Toti din casa am observat ca de cand e Liz, Jeff e foarte schimbat in bine. Adica tot un criminal e dar e mai prietenos si mai bucuros. Pana acuma isi ura viata... isi petrecea mereu timpul stand la mormantul lui Liu. Era deprimat si voia sa se sinucida dar noroc de mine.

LIZ POV.

Bate slab lumina lunii si nu ne puteam da seama unde era usa acoperita de iarba, muschi si frunze.

-Trebuie sa fie pe undeva pe aici, a spus Jeff frecandu.se cu mana la barbie. Hmm... mereu ma incurc si ma dezorientez.

-Jeff, de ce scartaie ceva sub picioarele tale? am intrebat mirata.

-Cred ca am...

SI CLIPA URMATOARE NU L.AM MAI VAZUT.

- Am gasit.o!! a tipat dupa ce s.a auzit o bubuitura puternica. S.a rupt usa sub el.

Am inceput sa rad ca o nebuna, ca si el.

Usa era destul de veche... Of- Of. Slender trebuia sa o schimbe acum o saptamana.

-E-esti bine? am intrebat dupa ce am reusit sa ma opresc de ras. Inca ma durea glezna asa ca m.am dezechilibrat si am cazut peste el, acesta facand o fata de barabula.

-Vai de capul meu! Faceti curat obraznicilor! a exclamat Slender punandu.si mainile in cap.

-Tu de unde ai mai aparut?! a intrebat Jeff cu un ton itonic dar mirat.

-Ma intorceam de la vanatoare, dar nu trebuie sa va dau explicatii. VALEA!!

Era nervos inaltogul... Ne.am retras incet, pana sa ne strige sa facem curat.

-Jeff! Te.ai uitat ceasul! a tipat Slender.

-Du.te daracu! a raspuns razand.

Go to sleep... with me!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum