Incepe repararea

2.6K 165 14
                                    

LIZ POV.

,,Ce voi face eu de acum? Nimic. Eu sunt genul de persoana seaca, care nu sta dupa nimeni. Daca nu a fost sa fie, asta e. Vom fi amici si gata. Acum ma simt mai bine. ,,

Usa de la intrare s.a auzit izbindu.se rece si nervos de podea... iar s.a rupt. Turma picioarelor se auzea agitata jos si un strigat m.a facut sa sar.

-Nu va voi mai lua nicaieri! Nesimtitilor! Ma faceti de ras, porcusori mici!... VAA IUBESC!!!!!!! Daca nu faceati voi prostii nu mai placam de acolo!!! se auzea vocea lui Slender

-Mie imi placea... au spus Sally si Ben la unison.

-Nu.mi pasa! s.a rastit autoritara Clock.

Niste voci infundate se auzeau si agitatia nu se risipea. Am ales sa tac si sa mananc inghetata.

La un moment dat, fix cand am simtit ca imi ingheata creierul pe care nu il am, a intrat peste mine cel albastru. Avea parul ciufulit si camasa putin ridicata si antalonii largi si... ah. 

S.a repezit spre mine si a inceput:

-Zi ce ai. Zi cum mai esti. Cum te mai simti. Zi. Zi. Zi. Zi. Zi, parca era un baietel mic.

-Nu mai am nimic...

Clipa urmatoare m.a apucat si a inceput sa ma gadile si eu am inceput sa il ciufulesc. Fiind mai buna la lupte ca oricine din casa, l.am bagat cu capul in perna si cu mainile la spate... il auzeam gafaind zicand:

-Du.te de pe mine, curca.

Cand s.a ridicat, camasa ii era desfacuta si putin botita si i se vedeau patratelele. AUAUAU. 

-Imi este sete... am zis.

-Si ce.mi zici mie? 

-Ce...

-Am in camera apa minerala. Stai aici, a zis el chicotind intr.un mod ironic.

  A iesit cucu-bau din camera. Aveam sansa sa fac 3 secunde ordine ca sa nu ma fac asa tare de ras. Am aranjat canapeaua si dulapurile, cat sa nu se vada ceva ce nu e de vazut... da. 

-Na apa. 

-Vai, multumesc, eroul meu. Vai vai.

Am luat sticla si am inceput sa beau si vaca de JACK mi-a strans sticla si...

-Haahahaha! Ce, pisicutei nu ii place sa se ude? Mrrrr.

-Nu imi place, in schim IMI PLACE SA UD PROSTI.

Sunteti constienti ca in urmatoarele careva secunde era ca o cascada. Nu?

BEN POV

L-am enervat pe Slender si Clock maxim. Am inceput sa alergam prin casa lui Offender si am daramat niste dulapuri iar rudele lui au batut palma cu mine. Dupa, niste verisori i.au facut o farsa. L.au pus sa se duca pana in bucatarie sa ia un cutit si ei l.au inchis acolo, iar din dulap a iesit un iepure (viu) fara ochi si cu o ureche taiata. Lui Slendy ii e frica de iepuri deci va dati seama ca nu a iesit pe usa, ci pe geam.

Am inceut sa radem de el si strigam de la geam:

-Bai, stii ca puteai sa te teleportezi?!

-ACUM STIU!

Da... lui Clock i.am pus un prezervativ in cana cu ceai iar cand a sorbit si si.a dat seama de ce minunatie se afla in cana ei, a turnat totul pe inaltog, acesta facand o privire nedumerita (daca ar fi avut fata va asigur ca era nedumerita).  

Am mai facut noi fel de fel de prostii iar el a folosit asta ca prilej sa plecam... el fiind cel mai plictisitor din familia lui, dupa cate ne.am dat noi seama. 

Cred ca toata petrecerea s.a gandit la cartile lui si la camera lui si la ... plictiseala.

Acum trebuie sa il suportam cum se vaita incontinuu ca il dor toate si toate il dor.

”-Vai, ma doare capul/ ma doare spatele/ ma dor picioarele/ ma doare unghia de la degetul mic de la picior/ ma doare nasul/ ma doare...

-DAR IN CUR NU TE DOARE?!„

Asta e ce aud de la mine in camera... camera mea facand legatura cu a lor. Am avut cateva lectii de biologie prin forma asta... 

Go to sleep... with me!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum