JEFF POV.
Am iesit si mi.am dat seama ca usa era destul de grea, fiind noua. Sper sa nu cada ea singura.
Oricum.
Am inceput sa mergem incet, admirand lumina lunii si peisajul minunat. Desi suntem criminali, avem si noi placeri normale.
Era ora doua, deci nu stiu ce sanse aveam sa vedem vreo victina. Aveam chef de niste tipete de groaza.
-De ce esti asa tacut? Cand eram acasa pareai mai fericit si mai degajat. Relaxeaza.te!
LIZ POV.
Atat de mult tineam la el... stiam si simteam ca el tine la mine in aceeasi masura. Parul lui ciufulit si negru imi provica mereu fiori. Fata lui era... nu era urata. Ba era chiar foarte chipes. Era alb, cu ochii mari si negri, cu cateva cicatrici dragute pe frunte.
Avea un fizic... de invidiat. Arata perfect.
Prima data nu aveam o parere foarte buna despre el dar s.a schimbat enorm de mult.
Toti au spus ca din cauza mea, dar eo nu neg.
Nu mai suportam. Voiam sa il simt si mai aproape de mine.
JEFF POV.
O fata mai minunata ca ea nu am intalnit. Ma face mereu sa arat ca un prost, tembel. Cand o vad ma comport ca ultimul pompalau existent. Ma mir cumde nu ma omoara la cate faze i.am facut.
E prima data cand iubesc pe cineva cu adevarat. Imi pare foarte rau ca nu i.am aratat asta pana acum. Adica mda, am incercat dar merita cu mult mai mult...
Poate voi reusi sa ii demonstrez ca nu sunt o leguma.
Am o reputatie cam proasta... inainte de a o intalni eram cam obsedat. Ceee?! Sunt baiat. Asta e treaba mea.
...
-VAAII!!!!
-Ce ai copil retard?!
-M.am speriat de mana ta.
A incercat sa ma ia de mana si eu am zbierat ca un bou!
-Daca ai stii ce mutra ai facut, cred ca ai lesina, a inceput sa rada ea fara sa se opreasca.
-Acuma iar ai prilej sa razi de mine... BINE LUCRAT, JEFF.
-Esti asa comic, atunci m.a sarutat scurt pe obraz iar euu...
***
-Hei, frate, esti bine?!
Imi era cunoscuta vocea.
-Mdeaa... sunt bine. Ce se intampla?
Slender, Eyeless si Liz se uitau la mine speriati iar eu stateam pe pat.
-Dupa ce te.am sarutat pe obraz ai lesinat.
A INCEPUT SA CHICOTEASCA , CREZAND CA NU O VAD.
-Ne lasati singuri? A intrebat ea, uitandu.se ciudat la mine.
Atunci cei doi au parasit camera si au trantit usa (din cauza curentului, cred). S.a intors catre mine, serioasa.
-Parca erai baiat rau, ce te emotionezi asa.
-Am-da -nu-eu-emoti-onez...
Era timpul..Cred.
-Liz Jane. Cum sa nu ma emotionez cand am langa mine fata visurilor mele. Esti cea mai speciala persoana din lume si te iubesc. M.ai facut sa imi descopar niste laturi pe care nu stiam ca le am. M.ai facut o persoana noua.
Ce siropos a sunat... poate nu ii place. Of. Daca am dat.o in bara.
CITEȘTI
Go to sleep... with me!
FanficNu e nevoie de descrierea mea. Descrierea adevarata e cea facuta de tine, dupa criteriile tale. Povestea e fictiune... POATE.