Am inceput sa ma imprietenesc cu toata lumea din casa. I.am devenit foarte draga lui Clok , zic eu. Toti veneau si imi cereau sfaturi legate, normal, de crime si in spre mirarea mea de dragoste. Culmea ca eu sunt unul dintre cele mai mari esecuri ale acestui capitol... dar dau sfaturi bune. M.am imprietenit foarte bine cu Jaff... asta au observat toti. De ce?
Mereu mergeam amandoi la vanatoare. Totusi noi incercam sa omoram persoane rele sau care au o viata oribila sau care ne intra in cale... Nu eram atat de rai. Eram psihopati dar incercam sa ajutam.
Intr.una din zile ma plimbam cu Shally si la doi km de la iesirea din parc am descoperit un lan de porumb. Ne.am apropiat si ne.am bucurat nespus de mult.
-Iubesc porumbul fiert! a exclamat Sally ca un copil (ceea ce era).
-Si eu! il ador. Am o propunere.. hai sa mergem sa luam mai mult, si pentru ceilalti.
In timp ce mergeam am dat nas in nas cu cineva. Nu m.am speriat deoarece stiam ca pot sa il omor daca vreau.
-Cine esti? Te.ai gasit moartea! am spus plictisita dar serioasa.
-Daca mor eu, vii si tu cu mine... se aude vocea hazlie a lui Jaff.
Noi suntem nemuritori si asta e o gluma de a noastra cu moartea.
- Am venit sa ciordesc niste porumb pentru tine, Liz, stiam ca iti place.
Ne privean in ochi foarte intens si placut. Atunci Shally s.a retras cu un zambet cu subanteles.
- De unde stii... ca imi place porumbul?am spus cu un zambet tamp pe fata.
- Te cunosc bine, a spus el cald.
-Hai sa sttangem putin, dupa mergem la vanat. Ce spui? Am niste specimene numai bune se omorat... nu prea au creier.
-Vom lua porumb dupa vanatoare..
-Mai bine.
-Cine sunt? Ii cunosti? a intrebat Jeff.
-Pe cine? pe porumb? am rabufnit razand.
-Nu, cap de crocodil. Pe specimenele fara creier de care ziceai.
-Da... sunt baietii care se dadeau la mine cu niste pretexte foarte inteligente.
-Ii omor in cele mai groaznice chinuri! spune el nervos si vizibil iritat.
-Ooo, Jaff, esti gelos? am spus eu chicotind cu subanteles.
POV. JAFF
Cun sa se atinga cineva de Liz?! Nu vreau sa para ca sunt gelos...totusi tin la ea foarte mult.
Atunci ea s.a uitat la mine cu ochii ei mari si albastrii.
POV. LIZ
Am pornit la vanatoare... Prima casa a fost a cocalarului Ady. Ma placea de mult si eu nu il bagam in seama. M.a hartuit pe hol, incercand sa ma sarute si l.am pocnit.
Am ajuns in casa lui. Mirosea a parfum ieftin.
Am intrat in camera lui. Nu dormea. Statea la calculator si asculta muzica tare.
Jeff i.a pus cutitul la gat foarte nervos. Nu l.am mai vazut niciodata asa pornit.
Am inceput sa il chinuim, mai tare ca pana acum. Ma uitam la Jeff.. era foarte atragator in timp ce il lega pe handicapat de pat si ii taia mutra de prostovan.
A intrat mama lui in camera auzind zgomote. Am apucat.o de par, am trantit.o jos si i.am taiat gatul. Cu sotul ei am facut la fel.
Ne.am admirat capodopera. Mirosea delicios. Am mancat putin.
Dupa ce am terminat ne.am indreptat spre lanul de porumb. Am mers vreo 2 ore cred. Am cules porubul si...
-Jeff! Unde naiba suntem?
-In lanul de porumb, chioaro, a spus el ironic, incercand sa para serios.
-Amuzant.. am facut pe mine de ras. Esti constient ca se apropie ora de stingere, inteligentul pamantului.
- Ai dreptate, vulpita sireata ce esti, apune el cu o fata de pervers de clasa 1.
-O sa iti pun otrava in mancare, jur, am spus cu fata mea de crocodil ambulant.
Ne pierdusem... Damn! Nu avem voie sa fim prinsi. Nu aveam telefoanele la noi fiind inteligenti din cale afara.
Am inceput sa alergam intr.o parte, cu speranta de a iesi si a pleca cat mai repede posibil.
Jeff s.a impiedicat..
-Jeff! Pe langa ca esti prost mai esti si impiedicat.
-Pleaca fara mine! Spune.i lui Slender ca nu l.am iubit! Salveaza.te!
-Clovn..
Clipa urmatoare se ridica si pornim mai departe. Am auzit niste oameni? La 7 dimineata?! Nu e bine sa facem crime ziua deoarece puteam fi prinsi. Am incercat sa ii ocolim.
-Au arme la ei! a soptit Jeff ..
CITEȘTI
Go to sleep... with me!
FanfictionNu e nevoie de descrierea mea. Descrierea adevarata e cea facuta de tine, dupa criteriile tale. Povestea e fictiune... POATE.