Sunete ciudate

3.4K 208 23
                                    

JEFF POV.

Am strans grijuliu totul din bucatarie. Toate resturile le.am bagat sub dulap si frigider, am stropit cu apa pe jos sa para ca am dat cu mopul... la sfarsit era mai dezastru decat cum fusese inainte. Voiam sa ii invat sa nu ma mai puna sa fac curat.

Mi.am luat lucrurile si m.am intors la Liz. Am deschis usa incet, intorcandu.si capul spre mine.

-Ce s.a intamplat jos?  a intrebat ea neatenta, uitandu.se la televizor.

-Era sa dau foc la casa din cauza ta, pfff, am spus scarpinandu.ma cu mana la ceafa.

-Uitucule!!!
LIZ POV.

-E doar vina ta, Liz!

-Cee???

-Din cauza ta am uitat sa sting cuptorul!

   ...iar clipa urmatoare s.a apropiat de mine.

-Te voi omora! a tipat el cu o voce seeeeexxxyyyy.

Atunci m.a apucat de gat si m.a strans de mana si m.a muscat de buze.

  Cat e de perfect baiatul asta. Se uita pervers la mine, lasand cate un marait profund.

Aveam chef de o vanatoare puternica. Trebuia sa ma descarc intr.un fel sau altul.

Desi iubeam momentul in care ma aflam cu el...

-Jeff... hai la vanat.

-Dar, dar...

-Avem timp oricand.

-Bine, ochi de extraterestru ce esti.

Nu puteam supravietui fara el. Il iubeam mai mult ca oricand.

  Cine nu si.ar dori un baiat ca el?

-Du.te si te pregateste, bucatar nedescoperit.

-Bine.. sefa, a spus cuminte, facand o mutra de cartof.

A iesit din camera dar nu a inchis.o. Imi căutam bluza dar cand m.am intors i.am vazut ochisorii privindu.ma, crezand ca nu il vad.

-IESI AFARA! am tipat razand, iar el s.a speriat si a inchis usa, cazand dupa pe scari, normal.

Dupa ce m.am aranjat m.am dus si am deschis RESEDINTA LUI JEFF. M.am oprit pe pragul rosu si curat in forma de patrat. Am deschis usa. Era el... fara tricooou.

-Acuma imi pun tricoul si vin.

-O-o-ok...

-Ce?! nu arat bine?!

-Am, ah, hai mai repede.

Mi s.au inmuiat picioarele.

Mi.am luat cutitele si mi le.am pus la spate.

-Sunt gata, hai sa mergem, a spua el incercand sa fie dramatic.

Am iesit si am decis sa ne despartim, eu la o casa portocalie iar el la una plina de copii. Nu aveam chef sa merg cu el pentruca nu voiam sa imi impart distractia cu nimeni.

Am pornit in treaba mea.  Alergam plictisita ca sa ajung repede. In tot acest timp mi s.a parut ca aud niste pasi in urma mea dar am ales sa nu ma uit si sa imi continui drumul.

Am ajuns.

JEFF POV.

Mergeam incet. Imi era atat de lene de vanatoare. Nu prea eram in stare. Voiam sa fac o plimbare. Deci Liz... Cea mai tare fata posibila... doar la ea ma gandesc. E atat de speciala si diferita.

Cineva sau ceva mi.a intrerupt gandurile.

Auzeam niste pasi.

-Ala.mi esti! Du.te la culcare!

Go to sleep... with me!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum