Inceputul sfarsitului.

2.4K 174 16
                                    

JEFF POV.

Cum ziceam... ma plimbam suparat si nervos. Ma gandeam la toate cele intamplate. Nu era vina lui Eyeless cred. Era a lui Liz ... aveam incredere in ea. Nu pot sa cred ca imi spunea ca pe mine ma iubeste cel mai mult si chestii. Eh. De acum nu va mai fi cum a fost.

LIZ POV.

Lumina batea slab... eu ma mai calmasem. In padure se auzeau tot felul de sunete ,,minunate,, .

-Si... Liz... eu... uite.

-Sune  Eyeless...

-Deci, daca ai nevoie vreodata de ajutor si chestii sa imi spui. Adica crede.ma ca nu vreau sa ma bag intre tine si Jeff dar eu chiar te plac mult. Dar sper sa nu iei in considerare. Imi doresc sa iti fie tie bine. Eu l.am inchis in baie pe Jeff ca sa avem ocazia sa vorbim. La inceput voiam sa fii a mea dar mi.am dat seama ca sentimentele tale comnteaza mai mult, noi fiind doar prieteni.

-Cat de dragut! Dar nu e bine ce ai facut... poate iesi scandal.

-Nu cred...

Nu mai aveam chef de omorat... voiam doar sa ajung acasa sa vorbesc cu Jeff. Ne apropiam incet de casa, razele slabe ale lunii ghidandu.ne. Batea vantul a... toamna. Minunata toamna... cu toti copiii mici si naivi care se pierd si care tipa doar cand ma vad.

Fara sa ne dam seama am ajuns in fata usii de pe pamant. Am intrat... dar toate luminile erau stinse. Cand am aprins becul din bucatarie pe frigider era un biletel pe care scria:

,,Noi (Slender, Clock, Sally etc) inafara de Jeff, Eyeless si Liz, suntem la o petrecere la niste rude de ale mele acasa. Nu v.am chemat pentruca nu erati acasa si nu am vrut sa va stricam planurile. cu dispret si ura prietneasca: Slender,,

OOO DAA! Singuri acasa! acum voiam sa merg in camela la Jeff ca sa vad ce face, daca mai traieste.

Am urcat scarile inceeet ca sa nu ma auda, sa il surprind. Am ajuns in fata usii... si auzeam o voce in plus.

-BAAAAAAUU..uu..u. CE FACII??????????

Era Jeff, cu o fata... blonda. Si se... se... se.

-Acum vezi cum e? Iesi afara si nu.mi strica distractia, a rabufnit el nervos.

Vaai! Gata! Am terminat.o cu el!!! Nu merita sa ma supar. Hm. Nu ma deranjeaza deloc! Ma bucur ca mi.am dat seama ce e. Ma duc sa vorbesc cu Eyeless.

Eu, suparta? DIN CAUZA ASTA?PF.... eu care voiam sa vorbim si poate sa ne aropiem mai mult. Ce? Nu. Chiar cred ca acesta era inceputul sfarsitului. Ce a fost a fost, ok?

Acum vorbesc singura cu mine pentru ca sunt proasta. Ma duc sa mananc inghetata.

SLENDER POV.

Vai de capul meu chel si prapadit. Sexual Offender ne.a invitat pe toti la o petrecere decenta, de asemenea i.a invitat si pe ceilalti frati si.... verisori. Nu credeam ca va fi asa o nebunie! Acum ii consider norocosi pe cei 3 care au ramas acasa. M.a frecat in c*r sa accept.

Cred ca o sa ajung acasa cu ambulanta cu Sally legata de gatul meu, cu Ben rontaindu.mi piciorul si cu Clock beata. Offender se da la ea... dar nu ma deranjeaza deoarece am incredere in ea.

Ben se ascunde dupa usa ca sa o sperie pe Alice... Alice are o tavacu pahare line cu suc si... BEEM! Ben a speriat.o si ea i.a turnat in cap tava.

Vad bine sau ala e Tender care se scarpina in panta.... VAAI!!!

-HAI ACASA! am strigat dezgustat de verisorul meu.

-NUUUUUUUUUUUU! in acea clipa absolut toti s,au oprit din ce faceau si au tiat la mine. Daca as fi avut ochi ar fi iesit din orbita de cat de tare m.am speriat... stai. Poate de asta nu am ochi! Totul are logica....

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Eu sunt foarte desteapta si tocmai de asta mi.amn scapat telefonul nou si l.am spart. Bravo mie. Nu am prea avut de pe ce sa scriu dar am rins ocazia sa scriu pe calculator. Sper sa nu il sparg si pe asta.

Multumesc pentru voturi si comentarii :* SI SPUNETI.MI CUM VRETI SA CONTINUI!

Go to sleep... with me!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum