Continuarea...

3.8K 228 4
                                    

  -Are o pusca? Daca va vedea ca miscam porumbul poate trage cu pusca in noi!

  -Esti, adica suntem nemuritori.

   - Putem fi raniti totusi si prinsi, am spus eu cu un aer de superioritate.

   -Nu m.am gandit la asta...

Am inceput sa ne deplasam incet fara sa miscam porumbul si taraindu.ne am dat de niste... PICIOARE DE OM. Jeff a dat semnalul si am sarit pe ei. S.au speriat si au inceput sa traga cu pusca.

   I.am imobilizat si fara sa ii chinuim, i.am omorat direct.

  Am inceput sa fugim ca bezmeticii iar Jeff m.a apucat de mana ca sa alerg mai repede.

Am iesit intr.un final din lan, mai mutilati decat eram. Era ora 10! Disparuse padurea! Era parcul national acum!

  Fata de ceilalti eram diferiti... ce sa facem?

  -Am mai patit asta odata... toti vor crede ca e machiaj... a spus Jeff facand o mutra plictisita.

  -Stii ca sunt acele cupluri ciudate care se imbraca la fel sau se mchiaza si chestii... dar merg asa in public. Hai sa pretindem ca suntem si noi asa.

-Hai sa ne uitam la un film.

-Cu ce bani, Jeff?

-Te prostituezi si faci rost.

-Porc.

-Glumeam, dracita mica. Am si eu niste economii de la niste victime. Voiam sa le pastrez dar pentru tine fac orice... Adica... ca sa nu fim recunoscuti.

-Jeff..

-Am inceput sa ne plimbam razand si vorbind tot felul de lucruri sadice sau mai putin sadice.

Am ajuns langa un drum mare.

   In clipa urmatoare fata de varsta mea cred, s.a impiedicat " accidental" si a cazut in bratele lui Jeff.

-Hmm... Scuze... a spus ea sireata. Auzi.. cum te cheama? Jeff? Esti criminal? Da stiam. Am facut in asa fel sa te intalnesc si sa iti spun ca voi locui in casa cu voi.

  Jeff se uita ciudat. Se uita... se uita. De ce dracu se uita atata la ea? Avea parul lung si brunet, ochii caprui si o alunita deasupra buzei. Era inalta ca Jeff si parea ca se da la el. Am trecut cu vederea totusi. Pe mine ma cam ocolea dar nu ma deranja. Arata ca o tarfa lipitoare. Se dadea la Jeff al me...  la Jeff.

Pana acasa acea tipa se tinea de el. O chema Maddy.

Am ajuns.... ALELUIAA.

  Clock era nervoasa ca am intarziat. Nu ne.a pedepsit dar ne.a avertizat.

Am intrat in camera mea minunata... imi era foame. M.am imbracat comod si m.am dus in bucatarie sa infulec ceva.

Atunci am intrat... erau Jeff si Maddy band cate un pahar de sampanie sau vin?!  El cand se imbata se imbata tare, ca un porc si nu ii place vinul ci bauturile mai tari.

  Le.am aruncat o privire rece si nepasatoare. Jeff nu m.a prea bagat in seama.

  Dupa ceva timp aveam chef sa merg la vanatoare. Atunci l.am auzit pe Ben care vorbea cu Jack ceva ca...

-Jeff s.a dus cu aia noua la vanatoare.

-E o curva. Mi.am dat seama din prima.. a spus Ben sctirit.

Hmm... nu m.a chemat si nici nu mi.a spus? Mereu mergeam amandoi... formam o echipa. Asa spunea el. Am decis sa merg singura. Nu am nevoie de el.

M.am imbracat colorat si mi.am zburlit parul pentru un aer mai sinistru.

  Am pornit.

M.am gandit sa merg pe la niste case mai apropiate sa chinui pe cineva. In spre mirarea mea, am vazut un tanar alergand speriat. In urma lui era Smile Dog.

   -Stai cuminte, javra! am spus eu iar cel care fugea s.a oprit si s.a uitat ciudat la mine. De aici il preiau eu. Am sarit pe el si am inceput macelul.

   Dupa ce am terminat eram plictisita... voiam sa ajung acasa, eventual sa invat sau sa ma uit la filme cu crime sau telenovele.. Nu ma judecati!

Go to sleep... with me!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum