Urmarirea

3.3K 244 2
                                    

Stiu ca am facut multe greseli gramaticale :( Sper mult sa va placa cartea si nu m.as supara sa comentati (constructiv) si sa dati steluta ^_^ .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    L.am spart... ce se poate intampla?

Am intrat linistita in camera ei dar am vazut ca din cauza zgomotului s.a trezit. M.am aruncat pe ea, incepand mutilarea muult asteptata de mine.

    Atunci...

Usa s.a deschis. Erau parintii ei care au auzit cand am spart geamul!!!

   -Ce faci?!?!?!?!?!??? a tipat mama disperata si ingrozita in acelas timp.

  In acea clipa l.am vazut pe tatal ei care a luat telefonul.

-Veniti repede ACUM!!! VOM FI OMORATI!

Vai... imi era atat de frica sa nu ma prinda la inchisoare. Nu stiam ce sa fac. I.am aruncat cutitul in spate mamei ei. Atunci tatal a luat cutitul in mana. Eu am alergat spre fereastra si am incercat sa sar dar mi.a aruncat cutitul in picior iar eu am cazut, lovindu.ma cu capul de geam. Am pus mainile pe grinda si m.am tras. AM SARIIR.

  In acea clipa a aparut politia!!!

O masina s.a oprit cu farurile pe mine si m.au vazut, cred.

   Am inceput sa fug, si m.am catarat in cel mai inalt copac. Ma cautau cu lanterna.

     Atunci unul dintre politai a spus..

   -Sa vedem in copaci, poate s.a urcat intr.unul.

  Nu pot sa cred. Credeam ca mor. Daca nu erau atat de multi i.as fi omorat. Puteau sa mă impuste. Nu voiam sa risc.

Go to sleep... with me!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum