LIZ POV
Poate avea dreptate. Nu stiam ce sa fac dar rabdarea mea chiar ajunsese la un punct.
Mi.am luat hanoracul de pe canapea:
-Hai, Jack.
Am deschis usa si am pornit.
Fiind nervoasa mergeam foarte repede si apasat.
-Stai, Liz! Mai incet! Hai sa discutam...
JEFF POV
Dracie!!!
-#'$@+*:!@#$&-() de usa!!!
Aud pasi in camera (printre injuraturi).
-Jeff?!
-Clock?! Da.mi drumul!!!
-Acuma.
Dupa jumatate de minut se intoarce si izbeste usa cu piciorul.
-Mda... Nu l.am gasit pe Slender asa ca am ales sa lovesc usa. Doamne... Credeam ca esti un alt raton din aierisire .
-Nuu! Pa Clock si merci!!!
Am iesit ca fulgerul din baie si am coborat scarile incaltandu.ma la papuci.
-Ohh... Liz!
Sigur plecase deja. Papucii ei nu erau la intrare. Si nici al lui Eyeless... Rahaaaaat!
Am deschis usa si am inceput sa alerg silentios, pentru a auzi eventualele voci.
Luna batea ok, deci vedeam.
,,Bun, deci trebuie sa fiu atent. Voi incepe sa merg... Imi e foarte frica ca... Hopa.,,
Am auzit pasi.
-Oo! Asaa! Ahh! Acoolo!! Mai adanc... Aaaa!
-Aaai! Stai ca e prea mare! Ohh...
Era vocea lui Liz... Si a lui Eyeless.
Luna a intrat intre nori deci nu mai puteam vedea bine.
M.am apropiat de sursa zgomotelor.
Langa un copac, am vazut doua umbre incovoiate, care se miscau.
-Asa, deci eu intarzii putin si la prima ocazie ma inlocuiesti!am strigat din toti rarunchii mei.
Ardeam de furie.
Fara sa imi dau seama mi.a aparut zambetul... Acel zambet. Am inceput sa rad ca un psihopat si sa alerg.
Ma duceam sa imi vars nervii pe primele victime.
Niste indragostiti mi.au iesit in cale... Perfect.
Am apucat fata de par si i.am mutilat mufa, i.am scos ochii dar nu am omorato. Baiatului i.am taiat gatul direct...
Dupa ce mi.am facut treaba cu fata, am legat.o de copac, fiind inca vie. Politistii vor da vina pe baiat.
Vai, ce rau sunt
Ha. Ha.
CITEȘTI
Go to sleep... with me!
FanfictionNu e nevoie de descrierea mea. Descrierea adevarata e cea facuta de tine, dupa criteriile tale. Povestea e fictiune... POATE.