Schimbarea

3.5K 218 2
                                    

In ultima vreme m.am cam plictisit de lookul meu... trist, mohorat si plictisitior. Voi merge la cumparaturi la una dintre minunatele mele colege de clasa, una dintre popularele scolii... Are haine colorate si de firma.

   Inca eram putin suparata pe Jeff dar el nu stia. Totusi nu voiam sa ii spun... nu sunt o fire asa suparacioasa si in plus, nu cred ca trebuie sa imi fac griji.

  Ma pregateam. Imi zburleam parul, imi cautam o geanta pentru " shopping", ma imbracam.

  Atunci usa s.a deschis putin iar in clipa urmatoare cineva imi sufla rece in ceafa.

  -Unde mergi? m.a intrebat cu un ton suspicios Jeff.

  -La vanat, am mormait nepasatoare.

  -Fara mine?! exclama el ranit.

  -Nu sunt obligata sa te chem! Du.te cu Maddy.

  -A, da? Tu du.te cu cel pe care il desenezi incontinuu! Am vazut multe desene cu acel tip si m.am prins ca simti ceva pentru el. Ma gandeam ca vei observa ca sunt suparat! Se vede ca ma cu... 

  -Aha. Imi umbli prin lucruri si tot tu faci gura. Nu am voie sa desenez personaje?!

  Eram atat de nervoasa incat nu voiam sa reactionez... nu voiam sa il omor. M.am inrosit si imi venea sa plang...

   -Ai colorat inimioare la fiecare desen. Eu nu insemn nimic deci... atunci... spor la vanatoare, a spus Jeff trist, iesind din camera cu ochii in pamant.

  Ma simteam aiurea pentruca in desene era el si nu si.a dat seama... am scris pe spatele fiecarui desen numele lui. Nu voiam sa afle ca era el, nu stiu de ce.

  Dupa acea discutie aprinsa aveam nevoie sa ma linistesc. Imi venea sa plang dar m.am abtinut. Nu merita.

  Am iesi din casa.

Eram in drum spre casa fetei pe care o aveam in vizor.

Avea geamul inchis... Off.

L.am spart.

Go to sleep... with me!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum