Salvarea

3.3K 232 2
                                    

Batea vantul, si ma zgaltaia. Nu ma puteam tine asa bine. Imi era frica sa nu cad...

NUUUUU

Am căzut. M.am lovit foarte tare la picior. Atunci.. M.au vazut si au venit catre mine. Eu nu puteam alerga din cauza talentului meu minunat de a zbura.

-Cine esti? Ridica.te imediat! a tipat unul dintre polititisti, indreptand pistolul inspre mine.

In acel moment nu stiam ce sa fac, nu aveam nici o idee, credeam ca ma vor prinde si ma vor duce la inchisoare. Numai un miracol ma putea salva.

Prin ceata ochilor mei speriati am vazut o tufa care se misca.

"Poate e Smile Dog, care ma poate salva. "

Am inchis ochii. Speram sa mor.

Am cazut ranita si imi asteptam soarta. Nu puteam riposta. Nu voiam o viata la inchisoare.

Clipa urmatoare am auzit politaii tipand. Am vazut cum un cutit i.a strapuns simultan. Cine putea fi salvatorul meu?

O mana alba ca varul m.a ajutat sa ma ridic.Nu ii vedeam fata. Am inceput sa alergam dar el a disparut nestiind cine e si fara sa ii multumesc.

  Am observat ceva ciudat. Imi lasase o urma verde pe mana. Am inceput sa merg agale catre casa... ma gandeam la toate lucrurile care mi s.au intamplat. Erau asa multe, atat de complicate si greu de rezolvat.

Ajunsa intr.un final acasa, le.am povestit tuturor ce se intamplase. Unde era Jeff? Nu ii pasa de mine?

Am intrat in camera mea.

-Ce faci, Liz? intreba Jeff calm.

-Mbine.. ce vrei? Si de unde ai aparut? Exista usa.

Cand m.am uitat la una dintre mainile lui am observat ceva verde, un verde pe care il aveam pe palma.

-Ai fost undeva seara asta? (suspicioasa de mine.. )

- Nu stiu. Am venit sa ma asigur ca esti bine.

A facut o mutra serioasa si a plecat din camera.

El era cel care ma salvase!!!

A parasit incaperea. De ce nu imi dadusem eu seama. Nu voiam sa ii spun ca stiu.

Ce dragut din partea lui... voiam sa ii multumesc intr.un fel sau altul. Asteptam momentul potrivit.

Go to sleep... with me!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum