Alta Liz.

3.5K 241 7
                                    

Mi.ati facut o surpriza tare placuta! Azi m.am trezit cu peste 100 de cititori :3 . Sper sa va placa in continuare cartea. Daca aveti sfaturi le ascult cu mare drag.

    Have a nice day :*

___________________________________________________________________________________________________

    Dupa cele intamplate si agitatia prin care am trecut, m.am gandit sa ma relaxez band o ceasca calda de ceai de musetel.

  Mi.am cautat sosonii colorati in toata camera si i.am gasit dupa cosul de gunoi. Nu stiu cum au ajuns acolo. Watever.

M.am indreptat alene spre bucatarie. Am vrut sa deschid dulapul in care erau toate mirodeniile, ceaiurile si bauturile. M.am indreptat incet spre el, taraind picioarele, cu o fata plictisita si lipsita de chef.

   Cand l.am deschis incet, am vazut ceva cazand spre mine. O sticla de tarie mi.a cazut in cap, spargandu.se odata cu tartacuta mea. Eram uda si imi intrase in ochi luchidul intepator.

   In acea clipa jenanta ,Maddy apare in coltul usii parca de nicaieri, prefacandu.se ingrijorata:

    -Vai, draga! Ce ai patit? Stai sa te ajut. Nu stiam ca pana si sticlele te urasc, si a inceput sa rada ca o psihopata.

     -Daca te atingi de mine iti smulg alunita aia paroasa si te.o indes in ureche!

   S.a uitat la mine luung si incruntat intunecandu.si fata urata,

   -Hmm... nu cred ca ai vrea sa auda Jeffery al meu ca m.ai insultat asa.

   Jeffery al cui?! Imi venea sa o omor. Lipitoare @&?,?++@9€~#{. Brusc gandurile mi.au fost intrerupte de un sunet. A aprins un bat de chibrit.

  

   -Ce ai de gand sa faci, aratare? am intrebat.o cu dispret.

  Nu puteam vedea foarte clar din cauza ochilor mei inecati in tarie.

   - Sa vedem cine e aratare acum! a tipat nervoasa aruncand cu chibriturile aprinse in spre mine.

  AM LUAT FOC!! (si la propriu dar si la figurat).  Simtean cum ard.

  Mi.am bagat capul in chiuveta si am inceput sa ma ud cu apa. Vedeam cum flacarile pun stapanire pe mine in continuare.

  Nu mai eram eu... aveam parul negru... ochii negrii si buzele negre. Eram arsa pe brate si picioare. Nu ma puteam ridica. Imi era rau si ameteam . Simteam cum lesin...

***

-Liz, esti bine? se auzi o voce cunoscuta.

  -Da.. cred.

   Ma usturau ochii si buzele ingrozitor. Am incercat sa vad cine era langa mine.

  Slender.

-Scumpa mea, mi.a povestit Maddy tot. A spus ca te.a cazut sticla de tarie in cap si dupa te.ai apropiat de aragaz iar ea te.a ajutat sa stingi focul.

  Am incercat sa deschid gura si sa spun ceva, dar nu puteam.

Niste pasi agitati se auzeau pe hol.

  Pe fundal am auzit vocea lui Jeff care striga nervos..

  -Ce face Liz??Unde e?Spune.mi imediat unde e!!!

  -Jeff, calmeaza.te. E in camera cu Slender... are el grija de ea. Hai sa ne plimbam ca sa iti revii, incerca Maddy sa il tina departe de mine.

   As fi vrut sa il vad...

Dupa ce ma voi face bine ma vou razbuna pe ea pentru ce mi.a facut.

  Clipa urmatoare il vad pe Slender indreptandu.se cu un pahar cu ceva rosu in el spre mine.

-E ca sa te faci bine, a soptit grijuliu.

  Imediat dupa ultima ingjititura m.am ridicat simtindum.ma mai bine. Nu mai aveam mainile si picioarele arse. In schimb

... aveam parul negru, ochii negrii fara iris si buzele negre.

Nu aratam rau... Zic. Sunt mai narcisista de felul meu.

  Aveam nevoie de o gura de aer. M.am ridicat incetisor indreptandu.ma spre iesire ca sa stau o clipa sa respir adanc aer curat.

  Era luna plina... atat de frumos.

  Stateam si admiram peisajul singura. Ma afunfam in linistea si gandurile mele.. dar acea liniste a fost brusc spulberata de zgomote de pasi. Erau ei doi. Mi.m dat seama dupa vocea calda a lui Jeff si vocea tarfei. Nu m.am miscat. S.au apropiat de usa.Jeff  ma observase. Se uita ciudat la mine. Era intuneric si nu ma recunostea.

-Liz? a intrebat bucuros.

-Eu.

A fugit spre mine imbratisandu.ma. Ce cald era.

  -Mi.am facut atatea griji pentru tine... Voiam sa vin dar..

  -Stiu Jeff, stiu. Du.te cu Maddy in casa si lasa.ma singura...

  -Voi  veni diseara la tine, daca ai nevoie de ceva.

Maddy nu scotea nici un sunet. Era incordata. Ii era frica sa nu spun ce s.a intamplat. Asta e arma prostului... puteam sa imi rezolv singura problema.

   

Go to sleep... with me!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum