LIZ POV.
-Bun... care dintre noi merge primul sa faca baie?
-Nu stiu. Nu conteaza. Eu ma duc sa imi iau prosop si ce mai am nevoie.
A iesit. Am inceput sa imi caut halatul alb care era aruncat in dulap, sosonii si ce mai aveam nevoie. Mi le.am pregatit pe toate si m.am bagat in baie dar nu am inchis.o cu cheia deoarece se blocheaza usa (fiind foarte veche).
Am dat drumul apei, potrivindui temperatura. M.am bagat incetisor incercand sa nu stropesc nimic. Hmm... toate problemele disparusera... era atat de placut. Am desfacut samponul cu miros de trandafiri. Delicat... Dupa toate cele intamplate meritam un moment singura.
JEFF POV.
Imi cautam prosopul care pana sa ma uit dupa dulap era inexistent. Samponul era sub pat, sosetele in ghiveci... mda. Trebuie sa mai fac curat.
Am luat tot ce imi trebuia si am intrat in camera lui Liz. ,,Aww... mi.a pus apa in cada,, draguta de ea. Auzeam apa curgand in cada. Nu o vedeam nicaieri. Poate ca s.a dus sa infulece ceva sau sa bea o ceasca de ceai cald de musetel asa cum ii place ei.
Am deschis usa de la baie.
-NUUUNUNUNUU!! BOU TEMBEL TAMPIT HANDICAPAT!! IESI AFARA!
Era Liz in cada si eu m.am inrosit si am inceput sa rad dar nu am iesit din baie. S.a potolit si s.a bagat sub spuma pana la nas.
-Ce dracu faci aici, nesimitule!
-Credeam ca ..
-Nici un credeam ca! Iesi afara!
-Tu chiar vrei sa ies afara? am intrebat cu o fata perversa cu subanteles.
Ea s.a inrosit, tacand din gura.
-Pleaca de aici pervers nerusinat. Lasa.ma sa fac baie!
Fara sa isi dea seama m.am apropiat de ea. Am sarutat.o usor si ea nu s.a impotrivit. Am mangaiat.o usor pe cap. Mi.am dat seama ca avea costumul de baie negru pe ea. Cine face baie cu costumul???Whatever. Ea m.a apucat strans de gat si m.a tras langa ea. Eu am intrat in apa (cada fiind destul de incapatoare). Am inceput sa o sarut pasional pe gatul cald. Se uita la mine cu o fata perversa. Mainile mele o mangaiau agale pe spate, provocandu.i fiori de placere.
M.a strans la pieptul sau si a inceput sa se joace in parul meu cu ambele maini... Clipa urmatoare..
FLEOSC!!!! M.a bagat cu capul in apa! La ce ma puteam astepta din partea ei. Asa o fata jucausa si glumeaca careia ii place sa isi bata joc de sufletul meu firav. Ce poet sunt!
Nu m.am lasat mai prejos. Am apucat.o de gat si am dat.o cu fata de capatul cazii. UPS.
-Auu! Mi.ai sucit nasul! a rabufnit chicotind.
-Si mie mi.a intrat apa in ochi, desteapto.
Atunci m.a apucat cu toata forta ei si m.a dat cu capul de cada si... A SPART.O CU CAPUL MEU! S.a auzit un sunet puternic (din cauza capului meu de nuca) dupa care apare, nimeni altul decat Slender.
Ne.am ridicat amandoi rusinati stand in picioare in fata cazii, uitandu.ne cum toata apa se scurgea prin gaura lasata de capul meu de bolovan. Curgea apa de pe noi ... parca eram cascada Niagara.
Ne abtineam sa nu radem dar Slender se uita serios (cred) la noi. Era a doua oara cănd ne prinde asa.
POV. SLENDER
Incercam sa par suparat desi nu puteam. Pagubele costau mult si asta ma indigna, dar cum sa nu razi de doi tembeli care fac ,,jocuri nastrujnice,, in cada si o sparg... cum au reusit? Cata pasiune si de cata excitare ai nevoie?
-Cum ati reusit, capete de castraveti ambulanti, am intrebat pufnind in ras si ridicandu.mi spranceana inexistenta.
-Pai... l.am dat pe Jeff cu capul de cada si s.a sparttt, a spus Liz cu o fata de catelus plouat, incercand sa para de clasa 1.
Mi.am indreptat privirea catre Jeff care era verde.
-Ce ai, Jeff? am intrebat speriat.
-Ma doare... SI A LESINAT.
POV. LIZ
A LESINAT? Cat de tare l.am lovit? Adica el era tare de cap. M.am speriat si am inceput sa lacrimez. M.am indreptat nedumerita spre el care atunci cand a cazut, in contact cu podeaua a scos un sunet de piuitoare.
-Nu, nu, nu! Slender adu.i ceva! O licoare de a ta! Repede!
A iesit inaltogul din baine. Eu era apropiata de Jeff care abea mai respira.
Am simtit mana cuiva dupa gatul meu. M.am uitat la ,,lesinat,, care zambea.Jeff m.a tras cu toata forta deaupra lui si m.a sarutat iar eu nu m.am impotrivit.
SLENDER POV.
Ma duc sa caut doctorii... hmmm.. Nu cred ca voi gasi o licoare cu numele: ,,Atunci cand spargi cada cu capul,, dar am gasit ceva asemanator. M.am intins sa iau subtanta si am deschis usa. M.am indreptat spre camera lui Liz. Am intrat in baie si... Se sarutau. Cat e de vulpoi Jeff!
CITEȘTI
Go to sleep... with me!
FanfictionNu e nevoie de descrierea mea. Descrierea adevarata e cea facuta de tine, dupa criteriile tale. Povestea e fictiune... POATE.