LIZ POV.
Mi se parea destul de interesant Eyeless Jack. Am aflat multe despre toti din casa, de la el.
Inainte Jeff si Eyeless erau cei mai buni prieteni dar relatiile dintre ei s.au racit. Acum erau doar prieteni buni.
Din cate am inteles Jack inca se intelegea cu zambaretul si nu se urau, cum credea Sally.
Dam timpul inapoi cu 3 sapt.
-Nu inteleg de ce se urasc Jeff si Jack E, a spua Sally confuza in timp ce ma jucam cu ea.
- Cine e acel Jack?
-Un baiat superb... e cel mai dragut baiat din lume! E atat de perfect.
Revenim.
Hmm... poate a inteles ea gresit.
-Liz, hai undeva unde e mai putina lume, sa vorbim in liniste. Vrei? Daca nu, nu ma supar, a intrebat grijuliu Eyeless.
-Sigur, e o idee foarte buna. Hai la mine in camera.
Inainte de a iesi, m.am uitat in jur. Toti erau atat de comici!
Au inceput sa danseze iar Slender s.a impiedicat de covor si a cazut. Se comportau ca la o petrecere.
Am urcat scarile, conducandu.l pe albastrel la mine in camera.
-,,Resedinta domnisoarei Jane,, . Interesant! a chicotit.
Am deschis usa cu frica sa nu fie dezordine in camera. Nu era. PFIUU! Nu voiam sa ma fac de ras.
-Ce camera ordonata ai! Si ce dragut e aranjata! Ai gusturi, a apreciat, facandu.ma sa ma fisticesc.
-Ia un loc unde vrei.
S.a asezat pe canapea iar eu pe scaun si am inceput sa povestim tot felul de lucruri.
Am vorbit o gramada de timp si nu mi.am dat seama cum s.au scurs orele.
Foarte de treaba e Eyeless. Nu e porcos, e politicos si glumet. Stie sa se comporte cu o fata.
In timp ce radeam cu el, cineva a batut la usa.
-Cine e!?
-Moartea!
-Intra Jeff...
JEFF POV.
Cand am deschis usa, era ea cu Jack in camera.
-Huh, voiam sa vorbesc ceva cu Liz dar daca deranjez...
-Nu Jeff! Stai calm! Ma duc acuma, a spus Eyeless cu un zambet care parea sincer.
A iesit din camera iar eu i.am luat locul.
-Ce se intampla... e ceva intre... nu am apucat sa termin propozitia ca m.a intrerupt Liz.
-Jeff, daca vorbesc cu cineva nu trebuie sa se intample ceva intre mine si persoana respectiva.
-A, deci intre noi nu se intampla nimic? am intrebat cu un zambet pervers.
-Amm... (s.a inrosit).
Atunci m.am dus incet catre ea si am ridicat.o de pe scaun. Am inceput sa o sarut, am apucat.o incet de talie si am imbratisat.o strans.
-Tu esti o exceptie, mi.a soptit la ureche.
A inceput sa ma impinga catre canapea. M.a trantit pe ea si a inceput sa ma sarute lung si calm.
-Jeff!
-Da, am murmurat.
-Hai sa mergem la plimbare.
-Daarrr...
-Vreau sa mergem la plimbare. Poate gasim si o victima.
-Dar cutitele sunt la mine in camera.
-Vin cu tine sa ti le iei.
-Dar imi e leneeee!
-Plangacios zburlit ce esti, a spua asta cu o voce de copil mic.
-Dar eu nu sunt zburlit.
Atunci si.a bagat mainile in parul meu si a inceput sa se joace in el.
-Uite, acuma esti.
M.a luat de mana si am iesit afara din camera. Am urcat scara care duce la iesirea din casa pe care a reparat.o Slender.
-Miroase a lemn nou. Sper sa nu iti mai cada in cap usa, ca prima data, am spus razand.
-Sper sa nu mai cazi cu tot cu usa, elefantule.
-Nuu mai radeee!
-Nu te mai smiorcaii, elefantuleee!!
CITEȘTI
Go to sleep... with me!
FanfictionNu e nevoie de descrierea mea. Descrierea adevarata e cea facuta de tine, dupa criteriile tale. Povestea e fictiune... POATE.