Dulapul

2.5K 157 10
                                    

Stiuu ca am facut greseli de scriere deoarece am scris in graba. Scuze :(
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•

JEFF POV.

Inca ma durea fundul de la cazatura. Macar clatitele au fost bune. Vocea lui Liz mi.a atras atentia.

-Imi este foarte somn! a spus ea cascand.

-Si mie... Ma duc in camera mea si te las...

-Nu! Stai aici. E loc pentru amandoi. Adica doar daca vrei...

Clipa urmatoare am fugit pe usa si in 3 secunde m.am intors cu pijamalele, perna si o patura.

-Normal ca vreau.

-Bine ca nu te.ai adus si patul, a ras ea sarcastica.

-Hehe. Razi ca vaca.

I.am aruncat cu perna in fata iar ea mi.a raspuns cu aceeasi moneda.

Am inceput sa ne batem cu pernele, sa ne impingem, sa radem si sa tipam.

Cand eram in toiul jocului se aude un ,, cioc-cioc,,.

-Faceti liniste!!!! Unii vor sa doarma!

  Era Clock si era nervoasa. Nu e bine cand e Clock nervoasa.

Ne.am asezat amandoi in pat, dupa ce am facut curat.

Incepea sa se lumineze iar noi am tras perdelele, fiind astfel bezna in camera, ca noaptea.

S.a cuibarit langa mine iar eu am cuprins.o cu bratele, dandui un sarut pe frunte.

Dupa un timp...

Visam atat de frumos... Dar totul a fost intrerupt de un zgomot puternic care venea din camera lui Sally. M.am ridicat din pat incet ca sa nu o scol pe Liz care sforaia. Am iesit si am pasit fara zgomote.

M.am speriat, dar am intrat incet in camera ei. Am avut un soc cand am vazut ce s.a intamplat.

Dulapul cel mare era cazut iar ea tipa de sub el.

- Sally!!! Vin sa te ajut, stai calma!

Cand incercam sa ridic dulapul am auzit pasi. A aparut Slender.

-Ce faci Jeff?! Vrei sa o omori?!

-Stai, ce?! Nu! Incercam sa o ajut! Am intrat si...

-Taci! Du.te in camera ta!

-Dar Slender! Asculta.ma!!

Atunci m.a apucat cu un tentacul si m.a dat afara din camera.

Cand ma indreptam nervos spre resedinta lui Liz am observat ca camera lui Eyeless era deachisa. ,,Oare sa intru sau sa imi vad de treaba..,,

Am ales sa intru sau sa trag cu urechea.

   Incet incet m.am apropiat. Am intredeschis mai tare usa. Il auzeam razand.

,,Ce se intampla.. ''

Fara sa imi dau seama si.a indreptat privirea spre mine. Eu am fugit in camera lui Liz, langa ea. M.am acoperit repede ca si cum nu as fi iesit din camera.

Auzeam pasi pe hol.

Go to sleep... with me!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum