SLENDER POV
Poate ar trebui sa vorbesc cu el. Il pot ajuta... Cred.
Statea suparat in coltul camerei si nu spunea nimic.
Am asteptat sa mi se elibereze drumul catre el, am facut niste pasi foarte gratiosi si discreti catre el, fara sa ma vada nimeni.
-Ben! Am soptit.
-....
-Benn!
-...
-Been!!!
-Da Slender... A spus el posomorat fara chef de viata.
- Ce ai mai copil verde?
-N-nimic.
L.am luat de o aripa si l.am dus intr.un hol foarte retras.
-Ben. Am observat ca e ceva cu tine. Nu ma enerva. Pot sa te dau afara daca ma...
-Bine gata!!! Dar am promis ca nu voi mai spune nimanui...
-Oricat de rau ar fi, zi!
(Acuma vorbeste Ben foarte repede fara sa respire, asa ca cititi ca atare :)))
-L.am auzit pe Eyeless ca vorbea la telefon si a spus ca o place pe Liz dar nu vrea sa se bage intre ea si Jeff si a spus ca vrea sa o castige. M.a vazut ca l.am auzit si mi.a facut semn sa nu mai spun la nimeni.
-...
LIZ POV.
Astazi e o zi foarte importanta pentru mine. Aveam eu cu Jeff planuita o vanatoare foaarte mare.... Maratonul.
O astept de multa vreme. Sunt asa nerabdatoare.
Trebuie sa ne vedem la 11 fix jos cu tot ce ne trebuie : cutite, topoare, furculite, sfori, pungi etc.
In jumatate de ora. Ma duc sa ma pregateesc.
JEFF POV
,,Nanana... Unde imi e cutitul? Aici e. Unde imi e hanoracul? Tot aici.,,
Trebuia sa merg la vanatoare cu Liz. Doamne... Imi e asa de pofta sa vad chinuri si tipete si sange si pfoaaai.
Ma duc sa fac un dus inainte.
Da... Cada era reparata.
Am intrat frumusel in baie si am inchis usa.
Inainte sa ma bag in cada...
,, Vai, ce uituc sunt,, . Imi uitasem peria.
Ma duc catre usa. Incep sa trag ca prostul de ea.
,,Ce rahat!,,
Am inceput sa o smucesc si nu se deschidea.
LIZ POV
In 10 minute trebuia sa ne vedem. Suna ciudat, ca locuim in aceeasi casa dar nu ne puteam schimba deodata... Nu? (gand pervers).
***
(Dupa 30 de minute)
Nu pot sa cred. In camera la el nu e, nicaieri nu e de gasit.
Stau in hol de o gramada de timp... Plus ca l.am cautat peste tot! Nimeni nu stie nimic de el.
Ma pregateam sa merg singura cand usa s.a deschis. Era Jack.
-Buna... Ce faci aici, singura?
-Mna... Il asteptam pe Jeff sa mergem la maratonul de vanatoare dar nu mai vine.
(Au inceput sa se auda pe fundal niste bibuituri puternice)
-Haaaii cu mine Lizzz!!! A inceput sa spuna Eye tare, parand incomod.
,, Il voi pedepsi pe Jeff. Sa moara de ciuda, boul,,
-Probabil a adormit si a uitat de tine...
CITEȘTI
Go to sleep... with me!
FanfictionNu e nevoie de descrierea mea. Descrierea adevarata e cea facuta de tine, dupa criteriile tale. Povestea e fictiune... POATE.