Clatita

2.6K 168 37
                                    

Fix atunci am alunecat pe jos, facand un spagat perfect. Era plin de ulei pe jos.

Imediat dupa caztura a aparul Eyeless care incerca sa ma ajute dar a aprut asa repede... parca ma astepta sau ceva.

-Stai sa te ajut! Te.ai lovit?

-Mnu, sunt bine... tu ce faceai?

-Pai am facut niste clatite. Vrei?

Ahammm... a facut clatite iar clatitele se fac cu ulei.

-Da vreau, i.am raspuns.

Mi.a intins o clatita cu gen aranjata frumos in farfurie iar eu am inceput sa o molfai.

-Jeff, du.i asta si lui Liz, e cu ciocolata, cun ii place ei. Dar chiar... ea ce mai face? E ocupata?

Fix atunci m.am innecat parand iritat.

-Amm da, o sa i.o duc. Ea e la mine si ma asteapta. Multumesc. PA!!

Am accentuat cuvantul ,,pa,, si i.am aruncat o privire rece iar el se uita confuz. Mda, acum va trebui sa ma concentrez pe noua mea iubita! Suna asa bine...

Am luat clatita si m.am abtinut sa nu o mananc pana am ajuns inapoi in camera.

Am deschis usa incet. Pe canapea se afla o patura mare si pufoasa si niste perne maro.

-Am adus floricele si o clatita!am strigat.

-Multumeesc! Asteapta sa ies din baie!

Era in baie si se imbraca. Cand a iesit avea parul prins sus, avea o pereche de pantaloni de pijma cu vaci si un tricou larg, negru.

-Am ales un film de groaza. Sper sa nu ti se faca frica, a soptit Liz uitandu.se la mine.

-Da! Eu marele Jeff! Nu o sa ma sperii...

Dupa 30 de minute

-Liz, te rog inchide, te rooog! E prea infricosator! Mie imi plac mutilarile , nu fantomele.

-Gaina mai esti. Nici nu a inceput bine filmul.

-Liiiiizzz!!!!!

Am tipat ca o fetita mica care vrea o bomboana de la mama sa.

-Bine, bine! Gata. Doar taci.

Atunci ne.am sarutat.

Fain moment.

Scuze ca postez asa tarziu dar am scoala. Cu ocazia asta va intreb... in ce clasa sunteti? :)

La 5 comentarii pun next :)). Joc dur de acum :)) p.s. Ilinca Danciu e o vaca.

Go to sleep... with me!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum