....

5.8K 277 68
                                    

De atunci am inceput sa il vad din ce in ce mai des. Ieseam amandoi, ne plimbam, stateam la scoala mai mereu impreina. Cred ca sinteam ceva pentru el.

Am ajuns seara acasa de la scoala, binedispusa, cun rareori eram. Mama m.a intrebat grijulie cumde sunt asa senina.

-Esti indragostitaaa! a exclamat ea cu o fata de copilas mic.

-Nu nu... eu nu sunt indragostita.

-Nu ma lua tu pe mine cu d.astea. Daca nu vrei sa imi spui nu ma supar dar daca nu vii la masa ma supar.

O iubeam tare mult. Nu voiam sa o raneasc niciodata.

  Am mancat si m.am dus in camera mea.

M.am schimbat in ceva comod si dragut, mi.am prins parul si am inceput sa desenez.

Era ora 3 cred. M.an plictisit si mi.am pus castile in urechi sa ascult muzica.

Cand aproape adormeam am auzit un zgomot slab si o pala de racoare venind in spre mine. Am deschis veioza si in fata mea era ...

- Cine mama masii esti? Iesi afara!

- Liz?!

-JEFF?!

-Aici locuiesti? Scuzeee! Trebuia sa merg la alta casa sa omor pe cineva.

-De ce?...

-Din placere.

- Oau. Credeam ca sunt singura. Vezi casa de langa mine? Seara trecuta i.am aranjat pre toti.

Am inceput sa vorbim desi eram socata de aparitia lui acolo. L.am poftit inauntru si ne.am uitat la filme si reportaje cu crime.

In clipa aceea il vad venind langa mine in pat si luandu.ma de maini mi.a soptit..

- Esti pur si simplu perfecta. Hai cu mine! Vei vedea unde stau si vom merge mereu la vanatoare. Ai tai vor crede ca ai disparut.

-Nu stiu...

Clipa urmatoare l.am simtit strangandu.ma si... m.a sarutat. M.A SARUTAT! CE DRAGUUUUUT!

- Nu pot sa cred ca esti criminala si nu stai cu criminalii. Fa.ti bagajele si hai.

Nu am comentat nimic.Avea fata mutilata, cu parul negru, ciufulit si lung cu ochii albatrii. Cat de bine arata...

-Daca nu te misti mai repede te violez.

Imi venea sa spun ca nu ma supar dar am tacut.

- Am terminat!

- Bun. Hai dupa mine.

M.am uitat pentru ultima data in camera... imi va fi oare dor?

Ne.am pornit. Am sarit pe geam amandoi si am inceput sa alergam pe o straduta pustie. Atunci m.am impiedicat (numai mie mi se putea intampla)... am cazut cu fata intr.o chestie ascutita. Cand m.am ridicat am vazut sange. M.am uitat in refllectia telefonului, langa un felinar care abea palpaia. Aveam un obraz taiat, la fel ca a lui Jeff.

-Ma doare.. Am spus aproape plangand.

Atunci mi.a pus mana pe rana si a sarutat.o... nu ma mai durea. Am observat ca aveam si zgarieturi adanci pe fata care lasa cicatrici. Aratam aproape ca el. Awww...

Dupa mult mers am ajuns intr.o padure pe care nu am mai vazut.o niciodata.

Era intunecata si foarte deasa, asemenea padurilor in care criminalii isi atrag victimele.

-Nu am mai vazut.o pana acum, am spus eu curioasa.

- Noaptea e padurea criminalilor iar ziua e parc national , unul din cele mai mare parcuri. Nimeni nu are voie noaptea aici. Noi locuim in pamant, aparati de un camp magnetic pentru a nu fi descoperiti. In caz de ceva.. omoram persoana respectiva.

-Stai stai stai... care "noi" ?

-Cei mai recunoscuti criminali. Toti cred ca e doar fictiune dar suntem adevarati. Am fost descoperiti de un nenea care a scapat, a scris o carte despre noi si a inceput isteria cu asa numitul "creepy pasta".

-Care sunt criminalii cu care vom traii?

-Ben, Sally, Jack, Slender, Smile dog, Clockwork.

- Cat de tare...

- Fiecare are camera lui. In total sunt 10 camere deci mai avem loc. Slender si Clock sunt impreuna si sunt cei mai mari => ca sunt sefii. Sunt ca parintii nostrii. Avem ore acasa cu 2 profesoare. Nu primesti note dar trebuie sa inveti. Mai mult e despre crime, violuri, mate si engleza ca sa nu fim analfabeti, totusi sunten criminali care se respecta.

-Ce tare... stai. Eu sunt fata. Pe cine sa violez ca nu am cu ce.

- Pe mine!

- Perversule... am spus eu chitotind dar incercand sa par serioasa.

AM INTRAT IN CASA.

Go to sleep... with me!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum