-Acum te.a sosit sfarsitul! a soptit Liz punandu.mi cutitul la gat. Animalule!
M.am uitat atent la ea in timp ce ma jignea. Mi.a facut scurt cu ochiul. Aaacum am inteles. Ce fraier sunt.
-Liz, nu fa asta! Auu! Te rog! ...
Atunci s.a prefacut ca ma injunghie si eu am scos un gemat..
-Ahhh! Te rog, opreste.te!
-Maddy, te superi daca ma lasi sungura sa il chinui putin? a a spus asta prefacandu.se ca ma pocneste ca sa para ca ma uraste.
-Da, dar dupa sa ma chemi! a soptit Maddy sireata.
Atunci a venit Liz la mine, cu cutitul la gat si a stat asa pana a iesit tarfa din incapere.
-Bine ca iti salvez eu fundul! a soptit Liz serioasa.
-Lasa laudele pentru mai tarziu!
Am imbratisat.o scurt.
-Hai sa sarim pe geam! am tipat ca un copil mic.
-E inchis, desteptule.
... Si fix atunci am dat cu piciorul in geam si l.am spart.
-Nu era asa greu, am spus ironic.
-Fortos mai esti tu, a spus razand. Bun, gata! Nu e timp de asta!
Am dat afirmativ din cap.
Am sarit amandoi, aterizand usor si gratios. Am luat.o de mana. CE MOMENT BUN, JEFF!
Am inceput sa alergam dar atunci am auzit ( am uitat sa va spun ca avem auzul foarte dezvoltat ) cum tipa Maddy sa vina mutantii dupa noi sa ne omoare.
-Stii ce avem de facut, da? a intrebat Liz cu subanteles cu un zambet rau pe fata.
-Nu chiar dar cred ca ai un plan.
-Bingo!
MADDY POV.
-Fugiti dupa ei, animale mutante bune de nimic! Of! Bine ca alerg eu mai repede ca voi!
Am inceput sa alerg cu toata viteza pe care o aveam. Le sinteam mirosul nemernicilor.
Era totul atat de perfect! Putean sa scap de tot.
In timp ce alergam un sunet mi.a atras atentia. M.am intors, dar nu era nimic.
M.am uitat in sus si...
-Ce nai... si cineva sau ceva mi.a cazut in cap, doborandu.ma si brabusindu.ma fara putere.
LIZ POV.
1...2...3... Si am sarit! Am ajuns direct in capul ei. Am inceput sa o lovesc cu ura. Jeff se ocupa de mutanti. Stateam urcata pe ea si o trageam de par cu toata forta mea.
Cand am pus mana sa iau cutitul de la spate... NICI URMA DE EL!
-Ce draguta, nu ai cutitul ca sa te aperi? si atunci s.a intors si s.a urcat pe mine tinandu.ma de gat. Asta cautai, huh?! a intrebat scotand cutitul si razand ca o psihopata.
Incercam sa tip dar nu puteam.
A inceput sa ma taie si sa ma raneasca...
JEFF POV.
-Liz are probleme! Simt asta, am spus incat sa aud doar eu.
Am inceput sa alerg ca bezmeticul, pana am auzit in indepartare gemete si rasete. Ele erau.
Incet, tiptil-tiptil m.am apropiat in spatele lui Maddy si am vazut ce ii facea lui Liz.
M.am enervat atat de tare, simteam cum sangele incepe sa se infierbante. Picioarele au inceput sa imi tremure de ura si zambetul meu de psihopat a aparut.
-Go to sleep, Maddy! am zbierat , speriand.o si sarind pe ea.
Nu mai suportam, fiecare particica a mea fierbea si astepta sa se razbune pe cea pe care am ajutat.o mai demult.
M.am uitat la Liz care era foarte grav lovita. O lacrima mi.a picat pe obraz dar eram prea nervos sa ma gandesc la asta.
LIZ POV.
Hmm... eram foarte grav lovita dar eram constienta. Trebuia sa stau treaza sa admir monentul in care cea pe care o uram era macelarita.
Cel mai frumos cadou.
JEFF POV.
-Te rog, lasa.ma si nu o sa va mai fac nimic! ma implora Maddy.
-Nu imi era nici inainte frica de tine! Mori! si atunci i.am dat lovitura de gratie fix in crestet. Punct ochit, punct lovit! A stai...
LIZZZZ!!
-Liz!!
-Stai calm omule! Nu am nimic, dar te rog sa imi scoti cutitul din spate, a spus ea relaxtata ca si cum nu era nimic grav.
-Huh... ok.
Ne.am pornit spre casa incetisor.
Ce fata puternica... Imi venea sa o imbratisez dar nu era momentul potrivit.
CITEȘTI
Go to sleep... with me!
FanfictionNu e nevoie de descrierea mea. Descrierea adevarata e cea facuta de tine, dupa criteriile tale. Povestea e fictiune... POATE.