Pana aici sper ca va place. Am facut eu o greseala.. am ametit niste capitole dar nu.i bai.
Comentati!
Stelute!
Multumesc :3
_________________________________________________________________________________________________
LIZ POV.
Lumina lunii nu era atat de puternica in padure, razele ei fiind oprite de copacii inalti.
Nu imi era frica. Stiam ca daca cineva era in jurul meu puteam sa il omor in chinuri groaznice.
Deja eram nervoasa!
-Cine dracu esti?! Te prind si te omor!
Clipa urmatoare cineva mi.a pus ceva la nas si am simtit o lovitura puternica in cap.
MADDY POV.
Hmm....
JEFF POV
Am incercat sa ma uit bine pentru a observa cine ma urmarea. Era o fiinta inalta, care parea mutanta cu corp de om si bot de catel. Nu am apucat sa o observ ca am simtit un bolovan sau o lopata lovindu.ma cu cruzime si...
LIZ POV.
***
Am deschis incet ochii, crezand ca ce s.a intamplat a fost un cosmar.
M.am trezit dintr.o data legata de un scaun, strans si dureros Eram ametita. Incercam sa aflu unde sunt.
Cand mi.am intors capul in partea dreapta, era Jeff, legat ca si mine cu capul in jos, plin de sange.
-Jeff!!! am tipat plangand si rugandu.ma sa nu fie mort.
-Vai... ce se intampla... Nu ma simt bine, a spus el cu o voce lipsita de putere.
O usa mare s.a deschis, trantindu.se de peretele murdar si gri. Abea acum puteam observa incaperea rece si sinistra in care ne aflam. Peretii erau patati de sange si pe jos erau resturi umane.
Am vazut contra luminii o silueta inalta de fata.
-Jeff, am o surpriza,dragule!
Imi era atat de cunoscuta vocea aceea... era...
-Te.am aruncat in prapastie! Cum inca traiesti?! Ce vrei sa ne faci? am tresarit, dandu.mi seama a cui era silueta.
-Tu nu stii ca am intrat in coma? M.a gasit o doamna si m.a ajutat sa imi revin. Era doamna Mezzar, care are puteri. Acum nu mai puteti face nimic, gandacilor. Si mda,acum ma pot razbuna pe Jeff cu ce are mai drag si cu tot ceea ce i.a mai ramas, asa cum mi.a facut mie!
-Si tu esti la fel, Maddy! Daca te aflai in situatia mea i.ai fi omorat si tu, a sarit Jeff.
-Puteai sa rezolvi altcumva! Avem 7 ani, Jeff! Pe mine de ce nu m.ai omorat?!
-Nu am putut! Am vazut ca plangeai si imi parea rau de ceea ce facusem! Voiam sa ma revansez si nu imi doream sa te las singura asa ca te.am dat doamnei Catlin, care a avut grija de tine si te.a facut ceea ce esti acum! Ai sange de criminal si la un moment dat, ai fi facut si tu ce am facut eu!
-Taci! Jigodie! E doar vina ta ! Mi.ai distrus viata, animal fara mila! Ma voi razbuna pentru tot,a spus ea cu o voce tremuranda, aproape plangand.
-Pe ea de ce ai adus.o? Nu puteai rezolva doar cu mine?
-Am spus ca iti voi face ce mi.ai facut tu mie!
JEFF POV.
Mi s.a oprit inima. Eu si Liz ne.am uitat simultan unul la altul.
Cu coada ochiului am observat.o pe Liz care si.a indreptat privirea inspre Maddy.
-Maddy... ce ai zice daca ne.am razbuna amandoua? Eu planuiam ca si tine, un moment potrivit, a spus Liz, lasandu.ma confuz.
-Atunci de ce m.ai oprit sa il omor atunci? intrebase Maddy suspicioasa.
-Voiam sa il omor doar eu. Sa vad cum se chinuie! Il urasc si vreau sa sufere ca un animal ce e!
-Liz... M.ai mintit! Tradatoare.o! am rabufnit , lasandu.mi o lacrima pribeaga sa imi paraseasca ochiul.
-Hmm... Atunci scuze. Te voi dezlega si il vom omora impreuna!
-Sa folosesti cutite ruginite! spuse Liz uitandu.se cu ura la mine.
Nu imi venea sa cred. A dezlegat.o pe Liz, ea luandu.si cutitele.
CITEȘTI
Go to sleep... with me!
FanfictionNu e nevoie de descrierea mea. Descrierea adevarata e cea facuta de tine, dupa criteriile tale. Povestea e fictiune... POATE.