Thor a jeho banda se zrovna vraceli z boje. Vyhráli (překvapivě XD). Pětice válečníků ve předu básníla o svém vítězství mezi sebou, jen nám známí Bůh lstí Loki byl potichu a sám šel v zádu. Nepotřeboval mluvit či básnit jako oni. Hlavně se nebavil s Thorem
od jejich hádky, protože mu řekl vážně něco co ho ranilo. Hádali se spolu častěji než je u ostatních sourozenců normální, ale byly to malé hádky. Nikdy se nehádali tak, že pak by spolu nekomunikovali. Bohužel tentokrát to nevyšlo a Thor řekl něco
co Lokiho ranilo. Loki si myslel, že to myslí vážně a od té doby se s ním tedy nepromluvil. Snaží se mu stále dokola, celý měsíc vyhýbat, jenže Thor snad úplně všude až to není možné.Ale zpět do přítomnosti. Hned jak celá parta přijela k paláci se Loki od nich odtrhl a šel do svých komnat. Mezitím co Sif říkala Odinovy o misi Thor hleděl na mizící záda Lokiho.
Ucítil na sobě dotyk svého přítele a
tak pohlédl jakého přítele je ruka.
,, Ještě s tebou nechce mluvit? "Optal se Thorův přítel Fandral. Jako jediný věděl co se děje, protože slyšel jejich hádku.,, Stále se mi vyhýbá" přikývne na jeho vyřčenou otázku.
Fandral ho jen poplacá po zádech
,, určitě to bude trvat jen chvilku " a s těmito posledními slovy odešel.
Snad ano pomyslí si Thor a sám odejde do svých vlastních komnat se převléci se.Loki si čte a poslouchá lid Asgardu, jak se raduje nad jejich dalším vítězství. Byly oslavy do noci jako vždy po vyhrátém boji. Otočil na další stránku, která byla i dokonce poslední. Po přečtení oné stránky zavřel jeho oblíbenou knihu. Zvedl se a dal jí do poličky s knihami. Teď upřímně nevěděl co bude dělat. Unaven nebyl, ale ani nebyl na to, aby někam šel. Ale nakonec jde. Odejde do svých milovaných zahrad. Sedl si do trávy měkké jako ovčí bavlna. Miloval pocit osamělosti. Nikdo ho nemusel otravovat a mohl si pročistit mysl.
Jenže jeho mysl teď byla stále u slov a obrazu jeho bratra, které mu řekl před měsícem o té hádce.Přiznali dokonce i, že Thora miluje více jako bratra, ale ty slova, ty slova byla jako šíp, který proletí vaším srdcem a uzamkne ho na milion zámků. Bolelo to, velice moc to bolelo. Kvůli tomu se s Thorem nebaví.
Nedokáže to, jinak by se zhroutil.
Jen jedno slovo by Lokimu stačilo.
Jen jedno malé promiň a vše by se vrátilo do normálního stavu, ale Thor se asi k tomu nemá.V tu chvíli se tam objevil. My o vlku a vlk za dveřmi pomyslí si Loki. Podíval se jinam a mlčel. Thor odešel z oslavy a když viděl Lokiho tak rychle za ním šel. Sedl si k němu. Pohlédl na něj smutně.,, Chybíš mi " špitne směrem ke svému bratru Thor. Loki nevěděl jestli na něj promluvit. Nakonec se přemohl ,, proč? Proč si mi řekl něco tak hnusného? " Měl v očích slzy.
,, Loki řekl jsem to omylem. Nemyslel jsem to doopravdy " otočí Lokiho na sebe a políbí ho. S něhou a jemností.
Po chvíli se nakonec k němu do polibku přidal. Má tak jemné a hebké rty pomyslí si Thor v mysli. Loki ho od sebe odtáhne ,, zeptám se znovu proč? Proč si mi to řekl?" zašeptá potichu zase Loki ke svému bratru on. Thor si povzdechl ,, nemyslel jsem to vážně dráhy bratře... Já bych si to nedokážu teď odpustit, velice se omlouvám" špitne Thor do ticha jen mezi nimi.
,, Víš já-já tě miluji " stydlivě pohledne jinam. Loki si vezme jeho bradu a nadzvedne jí, aby mu koukal bratr do očí ,, Já tebe též bratře "-----------------------------------------------
Takkk a další one-shot.
Doufám, že se mé Thorki líbí
a zase jindy Mina-san.Vaše Natysanka 😊
ČTEŠ
One-shots [Marvel]
FanfictionBudu jsem dávat jednu do dvou, nebo tří týdnů na potěšení. A název mluví za vše ^°^