Byl zoufalý. Vzal mu oblek a teď? Teď je z něho nicka. Seděl na své posteli. Schoulený do klubka a osamocen v celém bytě. Nevěděl si rady, vlastně nevěděl nic. Nevěděl co dělat či si říkal proč vlastně on žije. Neměl nikdy žít. Neměl existovat na tomto onom světě. Ale pak si uvědomil, že to by říkat neměl co by dělala tetička, ale zase by žil strýček.
Deprese. Deprese byla jediná věc co ho pronásleduje každý den už od smrti rodičů. Nemohl se nikomu svěřit z rodiny, protože tetička by mu to hned zatrhla a teď, když už konečně někoho našel tak mu vzal oblek a nechal ho na pospas dalším velkým depresím. A co bylo na tom nejhorší?
Miluje tu osobu. Miluje svého idola.
Miluje Tonyho Starka. Už od dětství ho měl v oblibě, jenže on jeho asi ne.
Ty deprese měl dlouhou dobu.Mezitím šel čas dostal oblek zpět.
Myslel si, že už nebude nic horšího, ale to se spletl. Jen chvíli po jeho boji s tátou Lizz se stala válka, vlastně nekonečná válka. Thanos získal všechny kameny nekonečna a nikdo už s tím nemohl nic dělat. Ještě předtím než zmizel kdo ví kam lusknul prsty. Po celém vesmíru začali všichni mizet. Rozpadli se v prach.
A i u Tonyho přítomnosti se rozpadli.
Najednou Tony uslyšel Petera a tím co řekl ho vyděsil. Hned na to spadl do jeho náruče ,, já nechci umřít, já nechci umřít ",, to nic kluku" držel ho pevně v rukou, ale Peter mu spadl na zem.,, Omlouvám se " řekl svá poslední slova a před očima se mu rozpadl v prach jako ti Strážci.Nechápal proč se mu omlouval, ale to co se teď stalo mu udělalo díru do srdce. Byl pro něj jak syn, kterého neměl. Vlastně možná i víc jak syn.
,, Je konec " zašeptal do ticha Anthony, který to přežil. Měl jsem zemřít já, né on začal si myslet, že Thanos chtěl, aby umřel, ale přitom pocítil... Ano pocítil zoufalství. To co už nikdy nechtěl cítit. Cítil tu bezmoc kdy nemohl zachránit to co miloval.Tony seděl na zemi a myslel si, že je sám než uslyšel hlas.,, Dosáhl toho co chtěl " rychle se ohlédl za hlasem ženy. Byla to ta, která řekla Star Lordovi o té jeho holce.,, A to jen kvůli tobě! Kdyby jsi neřekla tomu pitomci o té jeho holce vyhráli by jsme a teď by nebyli pryč. Mrtvý jsou a to jen díky tobě! " křikl na ní. Měl zrychlený tep a hleděl na tu ženu podobající se stroji.,, Byla to moje sestra " odpověděla mu s menší nervozitou v hlase. To ho vykolejilo, ale nedával to najevo. Nakonec si povzdychl a šel k lodi, kterou jsem doletěl. Ta žena - po čase strávený s ní zjistil, že se jmenuje Nebula - mu pomohla s opravou lodi a on pak s její lodí. Den poté se každý rozešel svou cestou Nebula letěla hledat Thanose a Tony? Tony letěl domů.
Stále mu v hlavě šrotovalo poslední slova Petera 'Omlouvám se'. A to bylo jediné na co myslel. Na Petera. Nechápal proč mu ten kluk vlezl do hlavy, vlastně i do srdce kam nemá přístup každý. Nevěděl zda se to nestalo i s jeho přáteli. Doufal tedy jen v to, že se nerozpadli. Každý den co byl v lodi přemýšlel. O tom zda-li žije Pepper. Také se o ní bál. Ano možná mu dala kopačky v této válce, ale bál se o ní. Byla to jeho opora, která mu pomůže kdykoliv ať nejsou spolu či jsou. Měl jí rád. Opravdu ano, jenže už měl sám po krk toho sekýrovaní za to, že zachraňuje životy lidí. Nevadilo mu, že mu dala kopačky. Jen se o ní strachoval jako o ostatní.
Po půl roce v lodi se konečně dostal domů. Na Zemi a byl rád. Dokonce si zastavil kousek od budovy Avengers.
Byla noc a tak si v hlavě usmyslel, že je ráno překvapí. Došel dovnitř a potichu si došel nalít jeho skotskou. Když se stalo tak si sedl na pohovku a čekal. Čekal až někoho spatří. Netrvalo to ani tak dlouho, protože spatřil Natashu, která ve svém županu si dělala kafe. Mlčel a hleděl na ní.
Po chvíli to už nevydržel a promluvil.,, Změna vizáže Natt? " optal se a hned v na to uslyšel tříštící se sklo o podlahu. Natasha se vylekala a to se nestává často. Rychle se otočila do obýváku a spatřila jeho. Živého Tonyho Starka.,, Tony! Ty jsi to přežil!" dojde k němu a obejme ho.
Byla tak ráda. Všichni původní Avengers byli po spolu.
ČTEŠ
One-shots [Marvel]
FanfictionBudu jsem dávat jednu do dvou, nebo tří týdnů na potěšení. A název mluví za vše ^°^