Sedl si vedle něho.,,Idiote!" dal mu hned na to pohlavek, aby si uvědomil, že to nemá ten kluk dělat.,,Zakázal jsem ti tam přece chodit, ne?!" byl rozzuřen. Zase ho neposlechl. Kdyby tam neletěl, byl by určitě zemřel.,,Poslouchej mě, když ti něco říkám! Aspoň jednou nedělej nic na svojí vlastní pěst Petere!" naštvaně se mu podíval do očí.
Zarazil se. Chlapci před ním stékaly slzy zklamání. Tony mu vůbec nevěřil. Byli spolu a stejně na něj stále křičel. Cítil se hrozně, když věděl, co si o něm Tony myslí. Bylo mu to velmi líto. Nechtěl, aby to tak dopadlo. Jen mu chce dokázat, že to zvládne i bez jeho pomoci. Že je samostatný.
,,Neplač," zašeptal Tony a utřel chlapci slzy svými prsty v obleku.,,Nemyslím to zle Petere. Jen se o tebe bojím," pohladil ho jemně rukou ve vlasech. Peter se na něj podíval.,,T-takhle t-to vy-vypadá ja-ja-jako by j-jsi mi ne-nevěřil," zakoktal smutný Peter.,,Věřím ti," políbil ho do vlasů starší z nich.,,A navždy budu," usmál se mu do vlasů.
-
Peter hleděl na hvězdy a byl sám. Nechtěl nikoho teď vidět. Celý půl rok se nemůže z toho dostat. Nemůže zapomenout na svého přítele a vlastně i snoubence. Stýskalo se mu po něm. Chtěl vrátit čas. Chtěl ho zachránit. Oči se mu naplnily novými slzami, které začaly pomalu opouštět koutky očí. Stékaly po červených lících. Červené líce už byly obroušené od mnoho slz.
,,Tony. Proč jsi musel jít ty?" schoulil se do klubka. Slzy zrychlily své opouštění očí. Staly se z nich dva vodopády padajících třpytivých slz. Nezvládal samotu. Moc si přál, aby žil, seděl vedle něho o Vánocích u krbu a miloval ho jako doposud.
Tony hleděl na plačícího Petera. Přišel o jediné, co chtěl navždy chránit. Selhal. Selhal jako snoubenec a jako ochrana. Vše jen kvůli Thanosovi. Kdyby ho tentokrát porazili, všichni by žili doteď. Oči se mu zalily slzami stejně jako Peterovi.
,,Tony," potichu k němu došla Natasha. Jemně mu dala ruku na rameno.,,Taky mi chybí," zašeptala. Její oči se zahleděly do těch Tonyho. Oba si přáli žít se svými blízkými. Tony si všiml ještě jedné postavy za Natashou. Stál tam Loki a pousmíval se.,,Víme, jak ti je Anthony," došel k nim.
Všichni padli ve zlomu války. Proti jako jediný ty dva mohl vidět a znát je.,,Tobě chybí snoubenec, mě manžel a agentce přítel Bucky," zašeptal Loki. Podíval se na chlapce, kterého on znal jen z vyprávění. Tonymu utekly nové slzy.,,A všichni chceme zase žít."
Všichni hleděli na plačícího chlapce. Tony k němu nakonec došel.,,Proč ty?" zopakoval Peter do kolenou otázku. Chtěl ho pohladit po vlasech, ale ruka jím projela.,,Ani pohladit ho nemůžu," naštvaně si řekl Tony. Nakonec se posadil před něm.
,,Bude lepší, když ho tu necháme," řekl Nat a rozešla se zpět.,,Máš pravdu agentko," otočil se na svých bosých nohou Loki. Oba zmizeli zpět odkud přišli zanechajíc Tonyho samotného.
,,Petere," zašeptal Tony do ticha.,,Neplač. Věřím ti a navždy budu," zašeptal slova z jejich posledních strávených Vánoce spolu.,,Miluju tě," usmál se se slzami v očích.,,Nikdy tě neopustím zlato," rozbrečel se.,,Vrať se mi," zašeptal Peter do vzduchu čekajíc, že se možná něco stane.,,Miluju tě Tony," stoupl si potichu a odešel plačící do tiché noci ven, aby si urovnal své bolestivé myšlenky.,,Já tebe taky," díval se na jeho záda Tony a vypařil se zpět. Tohle bylo naposled. Naposled, co spatřil svého Petera.,,Počkám tu na tebe," zašeptal a sedl si opřený o strom.,,A už tě nikdy neopustím," zazněla poslední smutná slova do větru.
Kdyby jen věděl, že tyto slova způsobí zvrat pro něho a Petera, řekl by je už dávno.
----------
A máte zde druhý díl!
Šťastné a Veselé Vánoce!
Vím, tohle nebylo úplně
šťastné, ale uvidím třeba se
to změní.
Jinak kdo by si přál k Vánocům
frostiron je v mé knize Advent
calendar for yaoist, takže neváhejte
a jděte si přečíst 24. Prosince!
Doufám, že se líbila a
zase příště Mina-san.Vaše Natysanka 😊
ČTEŠ
One-shots [Marvel]
FanfictionBudu jsem dávat jednu do dvou, nebo tří týdnů na potěšení. A název mluví za vše ^°^