,, Hej Tony! " Zakřičel muž s kovovou rukou na svého přítele. Tony, ale neodpovídal. Šel se na něj tedy podívat, co dělá ještě v té dílně, když už měl dávno přijít nahoru se na obědvat. Zadal kód a otevřel dveře. Naskytl se mu tak pohled na spícího génia, jak leží na dřevěném stole s tužkou za uchem a návrhem na nový oblek před sebou.
Usmál se nad ním, když spal, byl roztomilý. Došel k němu a sundal mu tužku z ucha. Položil jí na stůl k návrhu. Asi další oblek pomyslel si v duchu muž známý jako Winter Soldier. Vzal Tonyho do náruče.,, Zase jsi ponocoval " Uchechtl se. Od té doby, co ti dva jsou spolu Tony stále na něčem pracuje.
Někdy ho štve, že si na něj neudělá čas, ale aspoň je to lepší než, aby jej podváděl. S ním v náručí odešel z jeho laboratoře dohromady spojenou s dílnou. Nesl Tonyho v náručí a pousmíval se. Vystoupal poslední schod a ocitli se v obýváku. Položil jej na pohodlný gauč a přikryl. Políbil Tonyho na čelo. Byl to příjemný pocit někoho chránit z vlastní vůle. Nakonec se odešel sám najíst.
Po chvíli, když Bucky dojedl uviděl, jak se Tony převaluje a něco potichu říká. Radši k němu dojde a vezmu ho za ruku, aby se uklidnil. Tony měl stále noční můry z Lokiho, jeho armády a taky z té stvůry, která mu způsobuje tyto ohavné sny.,, Notak Tony neplač " Mluvil na něj Bucky, i když věděl, že jej neuslyší. Utřel mu slzy, které opustily jeho oči.
Najednou Tony zařval a otevřel s hrůzou oči. Pohlédl na svého přítele. Rychle ho objal a rozbrečel se mu na hrudi.,, B-Bucky " Nikdy neviděl Tonyho brečet. Jestli, ale Tony brečel tak tenhle sen byl o hodně horší než všechny předešlé. Obejme ho kolem pasu.,, Nic se už neděje, jsem u tebe "
Zašeptal mu do vlasů.Sice byl někdy arogantní idiot, co si nic nenechá vysvětlit, ale jestli najde toho, kdo z něj dělá ubrečeného Iron mana tak ať si Buckyho nepřeje. Pevně jej sevřel v objetí.,, U-U-Umřel jsi " Zase promluvil koktavě Tony.
,,Neboj se" Usmál se na něj.,, Žiju a neumřu " Pohladí Tonyho po tváři svojí železnou rukou.,, S-Slibuješ?"
,,Slibuju ",,Slíbil jsi, že neumřeš " Zašeptal Tony, když se dozvěděl o Buckym. Rozpadl se jako prach. Bylo pěkné, že jejich šestice žije, ale Bucky umřel. Seděl a koukal na oblohu plnou hvězd, které pomalu umírají. Slíbil mu žádné slzy, ale on porušil jeho slib, který chtěl, aby se nikdy nenaplnil.,, Oba jsme slíbili, ale porušili " Smutně se uchechtl na hvězdy.,, Oživím tě, i kdyby to znamenalo mojí smrt" Přerušil větu.,, To ti slibuju "
----------------------------------
Tak další one-shotka na
světě. Tentokrát na pár
Iron Winter, doufám, že
se líbí všem.
Tento pár věnuji
Aelin-Feyre-Larrisa, která
si o něj řekla.
Zase příště Mina-san.Vaše Natysanka 😊
ČTEŠ
One-shots [Marvel]
FanfictionBudu jsem dávat jednu do dvou, nebo tří týdnů na potěšení. A název mluví za vše ^°^