Frostshield

1.4K 68 11
                                    

Endgame spoiler!!!


Umřela Natasha. Umřel Tony. A teď i já.
Sice jsem neumřel ve válce, ale i tak jsem se dostal do Valhaly. Možná se to jednou dozvím, proč jsem zde. Jenže mým dosavadním problémem je, kde se kruci nacházím. Bloudím tu už věčnost a místo duše je tu moře, nebo oceán? Já nevím

Tak si tedy sednu. Koukám na tu vodu. Taky mě překvapuje, že mám svojí mladost. Ještě chvíli se koukám na vodu, když uslyším za sebou tiché kroky. Otočím se na osobu a asi se budu dusit.,,Loki, co ty tu děláš?" Půjdu na to po dobrém přeci jen už jsme oba mrtví.

,,Oh Kapitáne vy už také?" S ušklebkem dojde ke mně.,,Řekl bych, že ty jsi tu byl se svojí matkou první," oplatím mu jeho dobrotu. Pousměju se nad jeho zaraženým pohledem, který rychle skryje za svojí masku "JÁ NIC NECÍTÍM".

,,Takže už jsi Odinson?" Pohlédnu na něj po dlouhém tichu.,,Thor vyprávěl mojí řeč, kterou jsem chtěl oblbnout toho Thanose? To je od něj milé," protočí oči a posadí se vedle mě do písku. 

Překvapivě na sobě neměl jeho přezlacený oblek. Vypadal v té košili uvolněně. Ty jeho vlasy také nebyly sčesané dozadu spíše byly chaoticky rozdrbané, ale stále jsou nějak opečovávané. Musím uznat, že z něj vychází uvolněná síla.

Chvíli jsem na něj civěl a pokračoval bych kdyby se neozval.,,Zvláštní pohled, že?" Otočí svůj pohled poprvé na mě.,,Je to zvláštní pohled, ale v dobrém smyslu," kývnu k němu. Tentokrát se podívám já na moře.

,,Jste úplně někdo jiný," uslyším z jeho strany, ale asi si to říkal pro sebe.,,A ty taky," řeknu k němu po chvilce.,,Každý se mění i my, ale změna je dobrá, protože někdy znamená poučení pro naše druhé já." Zašeptám do šumění moře, jo bude to moře. 

,,Steve..." povzdechne si Loki a koukne na mě jako já na něj.,,...sice už jsme oba dospělý dosti let, ale ani ty ani já jsme nevěděli, co se stane. Kvůli Thanosovi se změnil každý. Někdo přišel doopravdy o někoho drahého. Největší oběť jsi přinesl ty, Stark a agenta Romanoff," začnu mrkat.

To, co teď řekl by ten samý Loki, před 11 lety, neřekl.,,Mnoho lidí vás bude potřebovat, ať tam máte už jiné superhrdiny, bohy a bytosti. Celý Vesmír vás tři bude postrádat," usměju se. Opravdu se změnil.,,Je pěkné to co říkáš."

,,Možná jsi se opravdu změnil k dobru," usměju se na něj mile. Ještě více mě překvapí jeho opětovaný úsměv než ta řeč. Koukám na něj, jak na ducha několik minut.,,Jo takhle se tvářila i matka, když jsem se jednou opravdu usmál," odpoví na můj obličej.,,Promiň nemyslel jsem to zle," rychle se omluvím za svojí obličejovou grimasu.

,,Nic se neděje," byl jako vyměněný za někoho úplně jiného, ale stále měl svojí hrdost. Chvíli na sebe oba koukáme bez přetrhnutí očního kontaktu. Nevím, co se stane, ale z sekundy na sekundu se s ním líbám.

Divný pocit líbat se s ním. Zrovna s ním, ale má moc měkký rty, to musím uznat. A líbat taky neumí špatně. Proboha na co to zase myslím. Vezmu ho za pas a víc ho k sobě přitáhnu sice je to velká chyba, ale tich už tady můžu udělat kolik jen chci.

Nějak se dostanu nad něj bez přetržení polibku. První se odtáhne on.,,Co to děláme?" Zašeptám k němu.,,Něco nekalého Captain Americo," zašeptá on ke mně. Přisaji se mu bez přemýšlení znovu ke rtům. Usměju se do polibku.

Stane se to tak rychle, že si ani neuvědomím, že jsme oba nahý a na sobě nalepený.,,Můžu?" Skousnu mu ouško. Uslyším tichý sten tak to beru jako souhlas. Vniknu do něj a když si zvyknu začnu do něj přirážet. Takhle to celé pokračuje dokud se oba neuděláme.

Dojdeme se vykoupat do moře. Pohlédnu na něj.,,Bylo v tom něco, nebo jsme to dělali jen tak?" Optám se na zásadní otázku.,,Nejsem Thor, pokud s někým spím má to vždy nějaký záměr..." odmlčí se na chvilku a otočí se na mě.,,...nevím, jak u tebe, ale pro mě to něco znamenalo." Pohlédne mi do očí. Usměju se jemně. Přitáhnu si ho za pas k sobě.,,Pro mě to taky něco znamenalo Loki." Kouknu mu do očí s úsměvem. Nahnu se k němu a skončíme v polibku.


------------------------- 

Tak další kapitola na světě!!!
Doufám, že se líbí adapribylova
a Vám ostatním též.
Zase příště Mina-san.

Vaše Natysanka 😊


One-shots [Marvel]Kde žijí příběhy. Začni objevovat