Došel do jejich laboratoře udělenou od S.H.I.E.L.D.u a konečně si sedl v tichu na křeslo. Jediné, co ho teď obklopovalo byla věda, technologie a hračičky jeho s Brucem. Najednou se posunuly na stranu dveře a pak se zavřely za pachatelem, kterým nebyl nikdo jiný než Bruce.
Tony se na něj usmál jako vždy. Bruce mu úsměv jemně oplatil a pak se šel podívat kosmickou atomovku, kterou dostali na starosti a něco z toho třeba využili. Sice byli velice chytří, ale ne všechno se dá rozluštit za pomocí vědy. Aspoň tak to říkal Howard Stark.
Tony došel za stůl k němu.,,Myslíš, že budeme něco potřebovat? Protože nám je to ve své podstatě k ničemu" Optal se svého společníka, avšak nevěděl, že ho vyrušil z práce. No Starkovi to bylo jedno.,,Můžu ti říct jen, že opravdu nevím, ale co my dva víme třeba něco nakonec bude k užitku Tony" Po chvilce mu odpověděl.
Podíval se na něj, sundal si brýle.,,Znáš Furyho, něco bude z toho určitě chtít udělat. Možná..." Protřel si oči, zase ho bolela hlava. Nemá dostatek spánku.,,...to bude k něčemu potřebovat" Dopověděl svojí větu. Tony nadzvedl obočí nad Brucovou diagnostikou. Třeba měl pravdu, ale zase nemusel. Tony to bral jako 50 na 50.
Podal mu prášky.,,Měl by jsi taky spát Bruci" Podotkne, když si jeden vezme a pak zapije.,,Já vím, ale jsme stejný, ty taky věčně věků nespíš. Nemáme si tedy, co vyčítat" Pousmál se nad jeho věčnou starostí.,,A vůbec, jak to tedy je mezi tebou a Pepper?" Z čistajasna ho napadne tato otázka.
Tonymu lehce ztuhnou ramena, ale pak si jen povzdechne.,,Jak se to vezme udělala velkou pauzu a vypadá to, že už jí nezruší, protože včera byla už s někým jiným na rande" Otočil se k němu.,,Promiň teď je to vlastně citlivé tém-",,Nic se neděje a ty? Už sis vyhlídl nějakou tu sexy ženskou?" Poušklíbl se nad jeho protočením očí.,,Nevím kolikrát ti to budu říkat, ale ne. A i kdyby tak jí nikam nepozvu jinak by ode mě utekla kvůli Hulkovi"
,,Taky bych chtěl tvoje problémy" Uchechtl se potichu.,,Opravdu by jsi je nechtěl" Šeptl si pod nos Bruce a s nandáním brýlí uzavřel jejich povídání. Tony si sedl k něčemu jinému a začal pracovat jako Bruce.
Celou dobu už se nebavili. Každý si hleděl své práce. Tony se někdy po něm zasekl očkem, aby se ujistil jestli nespí, nebo něco jiného. Bruce věděl o jeho pohledech, ale nekomentoval je. Docela se mu i líbili.,,Musíme to zahřát na tři sta kelvinů" Najednou řekl Bruce.
Tony se na něj podíval s nadzvednutým obočím, protože nevěděl o čem to mluví.,,To se zeptej jednoočka jestli ti to povolí, já nejsem šéf" Usmál se na něj. Bruce jen protočil oči nad přezdívkou Furyho od Tonyho.
Jak šel den dál Bruce byl unavenější víc a víc. Fury mu ten zákrok zakázal nakonec. Tony už jen dodělal svojí práci. Když chtěl už jen říct Brucovi dobrou všiml si, jak spí na papírech. Usmál se nad jeho roztomilostí. Ano opravdu si to teď Tony pomyslel.
Vlastně důvod té "pauzy" byl Bruce. Tony už ho nebral jen jako nejlepšího přítele, ale víc, víc jak například Pepper. Vzal deku, kterou měli kdyby něco. Přikryl ho s ní a sundal mu brýle. Složil je vedle něho. Byla už noc. Všichni spali, někdo držel "loď" ve vzduchu, aby nespadli.
Ještě než odešel se podíval na spícího Bruce. Usmál se na něj naposledy dnes.,,Dobrou Bruci" Zašeptal do ticha a s dobrým pocitem na srdci odešel do svého (ne)pokoje. Bruce se ze spaní usmál a potichu zamumlal.,,Mám tě rád"
------------------Tak další ship Science Bros na
světě. Tentokrát je pro mojí
úžasnou čtenářku @Cristyrosela
Doufám, že se líbí tobě i
vám čtenáři. A ještě se omlouvám, že
je kapitola dnes tak krátká.
Zase příště Mina-san.Vaše Natysanka 😊
ČTEŠ
One-shots [Marvel]
Fiksi PenggemarBudu jsem dávat jednu do dvou, nebo tří týdnů na potěšení. A název mluví za vše ^°^