Lehl si do postele a podíval se na něho. Byl tak nevinný, když spal. Neměl mu dávat tolik limonád. Vlastně by mu neměl ani lhát. Nechtělo se mu, avšak musel.,,Chudák kluk," zašeptal si pod nos. Potichu vstal z postele. Došel si dolů pro pití. Hned na to za jeho zády byli někteří z jeho lidí. Nevšímal si jich. Přemýšlel jen nad tím, jak v jeho posteli spal ten roztomilý kluk. Peter se mu líbil. Sice šel po stopách Starkovi, ale bylo mu to trochu jedno.
Napil se něčeho, co tu měli. Ani nevěděl, co je to. Kopl to do sebe a koukal do dveří, ze kterých vyšel před chvílí zpět do baru. Nechápal to okouzlení. Možná by přemýšlel i déle, kdyby se tam neobjevil Peter jen v jeho tričku a boxerkách. Vyprskl, co měl v ústech a koukal na něj jako na svatý obrázky Panny Marie.
,,Petere?" neměl slov k tomu, jak roztomilý on byl. Ten jen mlčel došel k němu a sedl si mu do klína. Lehl si mu na rameno. Netrvalo to dlouho k jeho utečení do říše snů. Beck netušil, co dělat. Nikdy v takové "scéně" nebyl. Vzal si ho do náruče. Odnesl ho do postele zpátky. Nechtěl, aby ho ostatní viděli. Hlavně v jeho oblečení.
Položil ho do postele. Usmál se nad jeho roztomilým obličejem, co byl napůl trochu vzbuzený.,,Copak?" pohladil ho po tváři a jemně se usmál.,,Za chvíli bude nový rok," tiše zašeptal Peter a víc se k němu přitiskl.,,Já tě potom vzbudím. Jdi ještě spát," chvíli váhal, ale nakonec mu vtiskl pusu do vlasů. Peter se usmál. Řeknu mu to po půlnoci, pomyslel si v duchu s úsměvem na rtech.,,Dobrou," špitl a do chvíli usnul.,,Dobrou Petie," usmál se Beck a už věděl, že okouzlení propadl na plné čáře.
-----------
Tak si užijte Silvestra!
Né, že se opijete do Nového
roku!
Doufám, že se líbí a věnuji
tuto one-shotku všem, ale
hlavně vám adapribylova,
AnekoHayasaka, Adori-chan,
ChristianMalfoy, SweetWiki2
a Fanofrdjtomholland.
Zase příště rok Mina-san!Vaše Natysanka 😊
ČTEŠ
One-shots [Marvel]
FanfictionBudu jsem dávat jednu do dvou, nebo tří týdnů na potěšení. A název mluví za vše ^°^