Dnešek byl pro Boha a Iron mana velice náročný. Museli rozluštit zprávu pro Shield. K tomu byli teprve na začátku. Loki žil na Midgardu od té doby, co je momentálně s Tonym. Ano, ti dva byli spolu. Překvapuje to, že? To málem Avengers dostali infarkt.
To odbíhám, ale od tohoto příběhu.
Loki si zrovna užíval svojí milovanou teplou koupel, jako vždy večer u Starka. Miloval tu teplou vodu, která mu stéká po jeho nahém těle. Bylo to tak rozmanité. Stál tam dlouhou dobu, až se nakonec rozhodl odejít. Tony by pak platil více peněz za vodu. Hlavně by mu tam nic nenechal.Usušil se a rychle na sebe navlékl pyžamo, které mu koupil Tony. Byla to jeho oblíbená barva, takže to pyžamo miloval. Až se bál, že už více, jak Tonyho samotného. Když si tak, ale vzpomínám, asi vás zajímalo, jak to, že je Tony s Lokim, ale ne s Pepper. No inu, Tony se s Pepper pohádal, protože chtěla po něm už velké nároky. Na jeho osobu to už bylo velice nároků. Znáte Tonyho přece.
A zase jsem utekla od vyprávění. Divím se, že jste ještě neutekli od příběhu z mého kecání. Takže zpět tedy k němu. Loki si došel do jejich měkké postele, na kterou se těšil celý den. Kašlal teď na své postavení a do postele skočil jako lachtan.,, A jako prý, že jsem vorvaň obecný, viď?" Zavzpomínal na minulý týden, když celý utahaný po misi zalehl do postele.,, Dej mi pokojjjjjjj" Pronesl jeho přítel protáhle.
Tony se jen nad ním uchechtl a šel si dopřát též teplé koupele. Po chvíli sprchování, se vrátil, bez jakéhokoli studu, celý nahý. To byl taky další důvod, proč s ním Loki je. Nebál se ukázat lidstvu, jaký doopravdy je, a jak vypadá. Dával najevo, že jej možná odsuzují, ale on i tak půjde vpřed svému strachu.,, Dneska bez oblečení? Vždyť není čtvrtek či neděle" Pousmál se nad jeho výrazem.
,,Že ty to děláš naschvál?"Oblékl si své tílko a nějaké pyžamové kalhoty. Došel k lampičce a rozsvítil.,,A hlavně je nefér, když ty mě vidíš a já tebe ne" Nafoukl své tváře. Ano, zase hrál uražené dítě. Kolikrát to udělal, když je s Lokim? Snad tisíckrát.,, Pojď spát ty uraženče" Kouzlem ho dostane k sobě do postel.
,,Víš co říkal Fury? Bez kouzel puso"Uculil se na něj, to ale nevěděl, že už spal. Protočil nad ním oči, ale uvědomoval si, že oba to mají a budou mít velice náročné. Přikryl je a jen koukal na spícího Lokiho, jak z ně zase peřinu skoro zkopal.,, Tak dobrou ty můj Bože lží" Zašeptal do ticha a upadl do říše snů o svém Bohu.
----------------------------
Tak další kapitola, která je
věnována SD_Fanfikce,
protože si o ní řekla.
Doufám, že se líbí i vám
a zase příští týden Mina-san.Vaše Natysanka 😊
ČTEŠ
One-shots [Marvel]
FanfictionBudu jsem dávat jednu do dvou, nebo tří týdnů na potěšení. A název mluví za vše ^°^