T'cherik

2.6K 67 4
                                    

Zachránil ho, i když nechtěl žít. Nemohl ho nechat umřít, ať už je to zločinec Wakandy. Byla to jeho rodina a tu nenechá umřít i kdyby nechtěl. Král Wakandy to dal na starost své mladší sestřičce. Cítil se zle za to, co se stalo. Bylo mu to spíše líto. Myslel si, že Wakanda nebude válčit mezi sebou, ale bohužel se šeredně zmílil. Zemřelo mnoho lidu. Nejvíce přišla Wakanda o své Hraničáře. Teď se, ale vrátil T'challa do reality.

Zrovna šel za Shuri a hlavně se podívat jak je na tom Erik. Usmál se na svojí sestru a čekal. Když si ho všimla úsměv mu oplatila ještě více.
Kývli hlavami na pozdrav. T'challa došel k lůžku, kde spal Erik a pohlédnul na jeho životní funkce s jeho stavem. Hleděl na něho a mlčel.
Ani nepotřeboval mluvit. Vlastně nevěděl jestli je správné rozhodnutí, že udělal to, co se nebude líbit muži na lůžku.

V tu chvíli se začal probouzet. Přišlo mu to divné. Vždyť je mrtev. Otevřel nejprve jedno oko a poté druhé, aby se rozkoukal. Rychle se posadil. Rohlédl se po celé místnosti, až mu zbyla jediná věc na obzoru jeho zúžených víček.,, Jak to, že žiji?!" vykřikl na muže před sebou. Nechtěl být zde. Žije. To on nechtěl.,, Nemohl jsem tě nechat zemřít" odpověděl mu na vyřčenou otázku král Wakandy.

Rychle si, ale Erik uvědomil jednu prostou věc. Jak mohl přežít. Jeho hruď byla přeci na dvě půlky. Nechápal to. Sáhl si proto na hrudník, ale nikde ani známka po jeho zranění. Nenahmatal tam stopu či jizvu, vůbec nic.,, Chtěl jsem zemřít, páč teď půjdu rovnou do věznice zde ve Wakandě " zasyčel na T'challu.,, To říkáš ty, ale já tě do věznice nepošlu " klidně zašeptal. Naštvaný Erik na něj pohlédl.,, A kam tedy půjdu? Do hladomorny? Hned pod ruku kata?"
,, Přestaň už se stále vyptávat. Jednoduše tě nikam nepošlu. Budeš žít zde ve Wakandě jako náš člen rodiny a pokoj jsem ti nechal zařídit vedle mých lóží" dořekl pravý Wakanďan.

Poloviční Wakanďan, ale i Američan zmlknul. Jen hleděl na muže před ním. Zůstali tu jen ti dva. Shuri odešla hned na začátku jejich rozhovoru. Mlčenlivě na sebe hleděli, dokud se jeden z nich rozešel k tomu druhému. A jediný co tu celou dobu jejich rozhovoru stál byl T'challa, který došel k Erikovi.

Ten pocítil po dlouhé době strach. Zabíjel své sestry i bratry, ale nikdy se nebál. Teď to byl zrovna on kdo se bál, ale svého pravého bratrance. Upřímně se bál naposledy, když mu zemřel jeho otec. Tedy, který byl zabit.
Mezitím k němu došel král a v očích se mu zračila starostlivost s pravdou.
,, Eriku proč se bojíš pravdy? Proč se bojíš své rodiny? " zeptal se s jeho posledním krokem.

Tím mu dopřál rozloučení s hlasem, který utekl na dovolenou jak se zdálo. Zapomněl na chvíli dokonce i dýchat. Netušil zda-li mu říct pravdu. Přeci jen jeho malém teoreticky zabil. A teď? Teď se snaží být jako dlouholetý přítel, co má o svého kamaráda strach. To mu bylo proti srsti jak se říkává.

Slovo jako rodina bylo pro něj mrtvé. Už jako dítěti se mu nelíbilo. Matka ho nechtěla a otce mu zabil jeho strýc.
,, Protože já jí nemám " zmohl se aspoň na pár slov. Hned na to pohlédne jiným směrem, jen né směrem, který patřil T'challovi. To se, ale jemu nelíbilo a tak si ho za bradu otočil zpět na sebe, aby mu koukal do očí.,, Máš rodinu a už mlč s tím, že jí nemáš " skoro po Erikovi zakřičí.

Erikem to trhne. Nemohl utéct jeho pohledu. Byl pronikavý jako by mu viděl až do žaludku. A to bylo na něm strašidelné. Ani si to neuvědomili, jaký kousek od sebe jsou. Nenadáli se a už se vášnivě líbali. Bylo to jako by jim v břiše praskla nádoba s motýlky, kteří se rozletěly do všech směrů a stran.

Když si to Killmonger uvědomil rychle ho od sebe odtáhl. Kdyby nebyl černý (no rasismus opravdu, já je miluji) jeho tvářičky by byly červené jako pugét růží. Svou chybu si uvědomil i Black panther. Dva muži na sebe hledící a mlčící, chápající už jejich polibek, se svými pohledy domluvily nad tím, že to spolu zkusí.

A to jejich 'zkusit' se přetvořilo. Jsou to totiž už dva měsíce manželé, kteří si pořídili i malou a krásnou holčičku.

---------------------------------

Dnes jsem se nudila a proto jsem
vám napsala T'cherik.
Doufám, že jste rádi za kapitolu i
dnes.
Tak v neděli Mina-san

Vaše Natysanka 😊

One-shots [Marvel]Kde žijí příběhy. Začni objevovat