Stony

2.3K 98 13
                                    

Endgame Spoilers!!!

Skočil a nechal ho na to všechno sám. Věděl, že to udělal, aby vyhráli. Měl skočit on. To on měl teď ležet od krve na té studené kamenné zemi. Jediné, co mu v této chvíli v hlavě leželo byla vzpomínka na Tonyho tam dole... A mrtvého. 

V jedné ruce svíral kámen duše. Tou druhou si zkoušel utírat nekonečno slz. Nešlo přestat brečet. Přišel o něho. Už ho nikdy neuvidí a je to jeho vinna. Pohlédl na ruku, ve které svíral ten proklatý kámen duše. Dostal od něho rukavici. Jediná věc jako vzpomínka, že velký Tony Stark s ním byl. Teď, však už není.

Začalo se mu dělat z toho blbě. Radši si nechal na sebe obléct oblek a dostal se kvůli Pymovým částicím zpět.,,Steve?" Uslyšel hlas své důvěrné kamarádky Nat.,,Kde je Tony?" Optal se Bruce, neboli Bruce v těle Hulka. Steve na ně pohlédl a hned se mu po tvářích začaly kutálet slzy. V tu chvíli to všem došlo. Velký Tony Stark se obětoval. 

Steve dal Brucovi tu mocnou věc a rychle se rozešel ke svému pokoji. Všichni věděli, jak to Steve bude brát. Hlavně u Tonyho. Byl to jeho nejlepší přítel, ale oni nevěděli, že ti dva spolu mají vztah. Dalo by se říci i dlouholetý vztah.

Jediný, kdo to neviděl byla Nebula. Nebo lépe, tato Nebula to nevidí. Jejich kamarádka v tuto chvíli byla uvězněna v minulosti. V této přítomnosti stál vedle nich nepřítel, který způsobí hrůzu pro všechny živé. Zahubí to, co má žíti.

Steve se zamkl  ve svém pokoji. Sjel po dveřích pomalu až do klubka. Cítil se jako by mu někdo vyrval z těla poslední kapku života. Dokola si přehrával jeho slova. Pomalu se uklidňoval, ale nebylo to lehké.,,Bude to dobré, uvidíš" Zašeptal do tichého prostoru slova, která mu říkal Tony, aby se uklidnil. 

Opřel si hlavu o dřevěné dveře a pootočil jí k fotografii. Ten den, kdy jí vyfotili, byli spolu v Disneylandu, kam ho Tony vzal. Smutně se pousmál nad nostalgií. Zrovna si koupili zmrzlinu a Tony měl na hlavě ouška Mickey Mouse. Musel uznat, že ta fotka se Friday opravdu povedla, jenže teď mu přinášela jen bolest.

Najednou uslyšel klepání na dveře.,,Steve, pojď ven, prosím" Skoro neslyšně řekla Natasha. Když se nic nedělo zaklepala znovu.,,Kruci Steve, já vím, co pro tebe znamenal Tony tak zvedni ten zadek a pojď udělat něco, aby jeho smrt nestála za nic!" Zuřila, až málem začala opravdu křičet. 

Utřel si slzy. Měla pravdu. Musí něco udělat, aby jeho smrt nestála za houby. Zvedl se z klubka a otevřel dveře, ve kterých na něj čekala jeho dobrá přítelkyně. Povzdechl se zaschlými slzami na tvářích.,,Máš pravdu. Pojďme je oživit zpět" Pousmál se chabě a rozešel se s podezíravou Natashou za zády. 

Vešel do obrovské jídelny, kde bylo prostoru až moc někdy. Byl tu i zbytek Avengers, který stáli okolo Bruce, který si chtěl nandat rukavici.,,Friday-" Ani to nedořekl a okolo budovy a místnosti se začalo dávat ochranné "brnění".,,Hotovo pane" Řekla umělá inteligence.

Steve pohlédl na Bruce.,,Myslím, že můžeme" Prohlédl si všechny přítomné, chyběla Nebula a... V duchu zatřásl hlavou. Bruce si nandal rukavici. S námahou nakonec luskl prsty. Hned mu na ruku dal Steve něco jako studenou pěnu, která mu pomůže od bolesti.

Pak uslyšel malé bzučení mobilu s ptáky.,,Vyšlo to" Řekl Scott u okna hledící na ty zpěváčky. Clint vzal ženě hovor. Steve se však ohlédl na něco rychlého.,,Pozor!!!" Křikl a v tu chvíli do jejich budovy narazilo cca deset mimozemských raket. Všechno se propadlo nebo celé zbořilo. 

Po chvíli ho probudila z menšího bezvědomí Natasha, která mu podávala jeho štít. Pomohla mu opět na nohy. Podíval se na tu spoušť. Stoupl si vedle Thora s Natashou po boku. Dole na ně čekal nepřítel kvůli, kterému byla půlka všeho mrtva. Kývl na ty dva.

Začali se s Thanosem být. Natasha s Thorem leželi opodál skoro žádného pohybu.  Steve jako by teď stál sám pro celý vesmír sám. Přihlížel, jak si Thanos povolává ze své lodě všechny své spojence. Když chtěl jít vpřed uslyšel zašumění v uchu a hlas. Hlas jeho přítele Sama Wilsona.

Osvětlil ho divný kruh , z kterého vyšel král Wakandy. Najednou se tu objevilo dalších mnoho podivných kruhů. Vycházeli z nich nekonečno hrdinů. Začali se seskupovat všichni dohromady. Steve se musel pousmát nad tím, že přeci jen není sám.

Začala poslední bitva. A jen jeden může být vítěz. Všichni se začali bít a rukavice s kameny nekonečna se musela stále někomu předávat, aby se dostala do té hnusné staré hnědé dodávky. Steve si uvědomoval všechna rizika. Může zde umřít mnoho přátel.  věděl, že buď vyhrají teď, nebo už nikdy. 

Nejhorší na tom bylo, že Thanos vydal nějaký pokyn k lodi a začali na ně pálit. Hned na to se objevila Carol a snažila se nám pomoci. Bohužel rukavice ležela před Titánem. Carol v omámení z kamene nekonečna ležela na zemi. Ostatní bojovali. Však Steve si všiml Strange, jak mu ukazoval jedničku.

Pochopil konečně, co tím Tony myslel. Je jen jedna šance a ta zde leží před Stevem a Thanosem. V ruce měl Tonyho rukavici, kterou dostal od něj na té skále. Doběhl k němu s trochou nervozity. Dělal, že se mu snaží vzít rukavici, ale přitom mu sebral všechny kameny. Ucítil palčivou bolest v břiše, poté na zádech, jak ho od sebe odhodil.

Koukal na toho tupce.,,Jsem neporažený" Luskl prsty a nic. Nic se nestalo. Steve si na Tonyho rukavici nechal nandat všechny kameny.,,A já jsem Captain America " Luskl prsty. Vyslala se z něj bílá záře, která zasáhla všechny nepřátele. Všichni z Thanosovo legií se začali rozpadat. Jenže Steve se teď opíral o nějakou zříceninu a koukal do dále. Jeho ruka s krkem byly poškozeny, takže to nevypadalo s ním dobře.

Po tváři mu stekla slza. Moc rád by viděl Tonyho. Chtěl by ho mít po boku celý svůj život. Ale věděl, že to se nestane. Tony byl mrtví. Už nikdy ho neuvidí. Jedině na fotografiích. Jak rád by byl po jeho boku, jenže on neumře. Je to jen malé poškození, protože Stevovi pomáhalo to sérum, co v sobě měl. Když měl rukavici přál si, aby oni umřeli, ale aby se Tony vrátil mezi živé. Jak moc byl pošetilí. Zavřel své modré oči, už jen poslouchal radostné výkřiky.

Najednou, ale uslyšel hlas, který mu je převelice známí. Otevřel oči a předním stál on. Tony Stark. Koukal na něj jako na ducha. Po vzpamatování mu po tvářích začaly sklouzávat slzy.,,Tony" Rychle se zvedal, aby za ním došel. Zastavil ho. Sedl si k němu.,,Ahoj zlato" Zašeptal mu do ucha.,,Opravdu tu jsi? Řekni, že ano? Nechci, aby jsi už odcházel" Plakal. Tony se na něj podíval s úsměvem na rtech.,,Už tě neopustím" Utíral mu palcem jeho slzy, slzy štěstí a radosti. Po chvíli se i Steve usmál. Musel ho obejmout. Aspoň jednou rukou, tedy. Rozplakal se mu šťastně do mikiny. Nemohl přestat se usmívat.,,Zkus ještě jednou říct "Pusť mě" jednu ti vrazím" Nad tím se Tony zasmál. Políbil Steva na čelo.,,Zkus mi vrazit a už nikdy ti nekoupím tvojí oblíbenou knihu" Zašeklebil se Iron man.

,, Miluji tě ty moje štěstí" Zašeptal Steve Tonymu do ucha.,,Já tebe taky můj ochránce" Usmál se a políbil svého, určitě, budoucího manžela.

------------------------------

Tak další One-shotka!
Doufám, že se vám líbí
Stony.
Budu velice ráda, když dáte
hvězdičku a napíšete si
třeba, co by jste chtěli za pár.
Zase u další One-shotky Mina-san.

Vaše Natysanka 😊

One-shots [Marvel]Kde žijí příběhy. Začni objevovat