Byl krásný den, kdy se rozhodli hrdinové Avengers na pláž. Steve a Thor nechtěli, protože neměli rádi ty holky, co se k nim začali sápat. Sice měli rádi pláž, ale ty fanynky jsou naprosté zlo.
V jejich čele party se odráželo slunce na Tony Starkovi. Kdo by jiný dokázal vymyslet tuto hovadinu. Na tom se blonďáci shodli. Jako v čemkoliv jiném, co vymyslel Stark. On se někdy choval jako naprostý dement. Ale každá holka by s ním skočila do postele.
Zpět, ale k blonďákům. Nejradši by odešli z pláže někam spolu a daleko ode všech. To jim nejvíce vyhovovalo. Radši sami, než s velkým publikem za prdelkou. Ano Steve a Thor spolu měli poměr. Sice né dlouho, ale měli.
Vadilo jim být zde. Proto se Steve zvedl a šel si radši pro pití. Thor šel za ním jako ocásek. Stevovi to přišlo vtipné. Někdy to i přeháněl, ale on byl rád, že se o něj vůbec někdo takto zajímá. Choval se skoro jako pejsek, co udělá vše, aby jeho páníček byl šťastný.
Vzal pití i pro něj a podal mu pivo. Thor pije jenom pivo, takže nic jiného by mu dát nemohl. Když se vrátili, Stark seděl na svém ručníku a hráli druzí družstva.,, A kdepak jste byli vy dva? " Ušklíbl se nad nimi.,, Jestli dobře vidíš tak pro pití " Protočil oči Steve a sedl si na své místo.
,, Kdo vyhrál? " Optal se jej Thor, i když nedával pozor (Jako já při fyzice 😂).,, Jasně, že já " Pronesl svým arogantním hlasem.,, Vůbec a jak to, že tu není Loki? " Tahle otázka zarazila oba muže. Proč se Stark zajímá o Lokiho?! proběhlo obou a Steve na něj pohlédl divným pohledem.
,, Proč se zajímáš o Lokiho? Starku, co jsi nám neřekl? " Přísný hlas a pohled jej donutili se zvednout a odejít.,, Ten blbec něco tají " Povzdechl si Steve. Když si všiml Thor jeho sklíčeného pohledu, nenápadně jej chytl za ruku.
,, To nic Steve, Stark bude navždy Starkem a to nezměníš ani ty, ani já "
Usmál se na něj jemně.Menší - jen o trochu - muž se usmál a vstal.,, Nepůjdeme už zpět? Nelíbí se mi tu" Dlouho vlásek přikývl. Posbírali všechny své věci a odešli se převléknout do kabinek. Ale Thor, hned jak vešli vzal Steva na svůj klín a začal jej líbat. Ten se nebránil ba naopak se přidával.
Líbali se tak dlouho, že se vážně už museli odtáhnout kvůli vzduchu. Steve zrychleně dýchal. Sice byl na takovéto polibky zvyklí, ale kyslík je kyslík. Zatímco Thor byl v pořádku. Nedělalo mu to problém. Koukali si oba do očí a přitom mezi nimi probíhal divoký boj. Nehýbali se. Boj totiž probíhal vevnitř v nich.
V tu chvíli tam vešel nezvaný host jménem Bucky. To, co uviděl jej zarazilo na dobrých pět minut. No to i dva muže. Čuměli na sebe jako na svatý obrázek Pany Marie. Bucky teď do sebe vstřebával nové informace. Po chvíli, ale konečně promluvil.
,,Takže vy dva jste spolu? " První otázka, co vše vyřešila.,, Ano Bucky, jsme spolu a vadí to nějak? " Optal se jej přítel už od dětství.,, Vůbec konečně jsi si někoho našel " Uculil se a zmizel.Steve si ukral tvář na Thorovo rameni a totálně rudý si nevěděl, co si počít.
,,Jestli to řekne Starkovi jsme v háji " Zašeptal. Thor se jen uchechtnul a pohladil jej.,, Tím se zatím nestresuj, až ta chvíle přijde tak přijde " A skončili zase v dravém polibku.---------------------------------------
Ano!!!!!!!
Jsem zpět i s novou kapitolou.
Zase by vše mělo být v normálním
stavu, takže doufám, ze se líbila
a zase příští týden Mina-san.Vaše Natysanka 😊
ČTEŠ
One-shots [Marvel]
FanfictionBudu jsem dávat jednu do dvou, nebo tří týdnů na potěšení. A název mluví za vše ^°^