Dnes byl krásný studený slunný den, kdy se Loki rozhodl na nákupy na Midgardu. Vzal sebou pochopitelně i Thora. Co kdyby se mu něco líbilo no není to tak. Loki byl taková ta holka, co ráda chodí na nákupy. Plus chtěl naštvat svého nevlastního bratra. To dělal moc, ale opravdu moc rád.
Proto ho vzal sebou. První obchod a už se mu líbí. Rychle do něj vklouzl, pozdravil paní u pultu. To stejné udělal i Thor, i když byl na svého bratra naštvaný. Proč jsem musel taky?! Pomyslel si pro sebe. Nad tím se jen Loki ušklíbl a koukal do různých regálů na nové košile. Hlavně tedy pro Thora, protože on je nosil rád.
Jenže došli mu. Nu což, stane se jednou za čas. Vybral mu pět. První byla červená s černými kostkami. Druhá byla do světlé modré s kapsičkou na hrudi. Od každé vzal jednu a ta pátá košile byla bílá k obleku. Došel s nimi k pultu, kde zaplatil za ně. Nechal si je dát do tašky a odešel spokojen s Thorem za zády.
Prošli i páry dalších obchodů s oblečením, kde si koupil Loki pro sebe jen tři věci. Jinak vše bylo pro jeho bratra. Žili spolu tady v New Yorku a tak se o něj starat. Nejhorší to bylo, ale v této přítomnosti pro Thora, protože nesl asi deset tašek a věděl, že nákupy nejsou zcela u konce. Vůbec se mu to nelíbilo.
Loki ještě prolezl se svým bratrem pár obchodů a pak se rozhodl jít už domů. Začalo se stmívat. Když, ale uviděl "ten" obchod řekl Thorovi, aby počkal na místě. Tušil, že on už s ním nikam nejde a tak zašel koupit něco pěkného.
Když se vrátil tu tašku si nesl sám, udělal faleš kvůli lidem. Co by si asi pomysleli kdyby to viděli v jeho rukou.Uslyšel cvaknutí a tím otevřel dveře od jejich bytu. Je tu ticho, protože se všichni odstěhovali dolů. Oni nemohli za to, že jsou slyšet, když si to rozdávají. Nebo věděli to, ale bavilo je tím štvát. Teď nemají koho. Loki mu vzal věci z rukou levitační magií a nechal to poskládat do skříní.,, Peníze jsem utratil nejvíce za tebe buď rád " Zašeptal a radši se ani na něj nepodíval.
Thor jedním slovem zuřil, ale když uslyšel jeho slova už to nedokázal.,, A taky jsem můj drahý Loki" Obejme jej kolem pasu a odnese do postele.,, Ani nevíš, jak moc " Usmál se svým nejlepším úsměvem. Loki mu jeho úsměv oplatil. Přeci jen se na něj nezlobí.,, Počkej " Zastavil jeho ruku, která mu chtěla vlézt pod tričko.
,,Mám pro tebe překvapení " Rychle vylezl z postele a s taškou, kterou si nesl, se zavřel v koupelně.Konečně se po 10 minutách otevřeli dveře a v nich stál Loki s krajkovou noční košilkou a s kalhotky. Usmál se na svého bratra a šel k němu.,, Ty jsi mi, ale krasavice " Vzal ho za ruku a stáhl pod sebe do postele.,, To je můj dárek pro tebe " Usmál se taky Loki. Na to se spolu začali vášnivě líbat a je vám jasné, že ti dva měli spolu zase sex, který byl slyšet dolů. Což sousedy namíchlo. Jako by se nechumelilo a začal padat venku sníh.,, Miluju tě bráško" Usmál se uličnicky schovaný Loki v náručí svého staršího bratra.
,,Já tebe taky " Políbí ho Thor a zažijí tuto noc několik pronikavých sexů hned za sebou.------------------------------
Tak dnes jsem napsala
one-shotku na pár Thorki.
Doufám, že se líbí a ano
teď budu vydávat i v týdnu, když
mě něco napadne.
Zase příště Mina-san.Vaše Natysanka 😊
ČTEŠ
One-shots [Marvel]
FanfictionBudu jsem dávat jednu do dvou, nebo tří týdnů na potěšení. A název mluví za vše ^°^