Vánoční Speciál

3.2K 115 48
                                    

Steve

Ležel jsem ve své vyhřáté postílce
a říkal si co dnes budu dělat.
Mohl bych si jít nejdříve zaběhat, ale co pakkkk. Totálně jsem nevěděl co budu dělat na tento krásný den. Neměl jsem s nikým ho trávit. Jedině se svými přáteli Avengers, jenže Clint má rodinu a bude s ní, Thor bude určitě s rodinou na Asgardě, Natasha ho slaví s Buckym, Bruce je ve své laborce a jediný kdo by je se mnou mohl trávit byl Stark. Bohužel ten je zase s Pepper, takže jsem namydlelej jako babička při pokeru.

Asi po té hodině přemýšlení s kým budu trávit Vánoce, jsem vstal a šel
se obléci. Jak jsem udělal, tak jsem vyrazil si zaběhat. Běhání miluji
jako jeho pomyslím si, ale rychle tu myšlenku zaženu. Běhal jsem rychle
až to nebylo možné. Potřeboval jsem zapomenout. Zapomenout na něj.
Zapomenout na to co k němu cítit.
Zapomenout na Tonyho Starka.

Tony

Dělal jsem si kafe jako každé ráno,
ale dnes to bylo smutné ráno.
Pepper mě opustila. Musela dneska,
když jsou ty Vánoce. Hleděl jsem do hrníčku ve kterém bylo tolik hnědého svinstva, ale i tak jsem to pil.
Kašlal jsem na to, že je den pohody a takové ty žvásty. Došel jsem si pro svojí milovanou whisky a už jsem pil.
Kdyby jen byl někdo kdo by se mnou mohl trávit Vánoce pomyslel jsem si smutně. Nevěděl jsem co dělat a tak jsem se jednoznačně ožral.

Netušil jsem co dělám, ale ve své ožralosti jsem zavolal Capovi.
,, Děje se něco Tony? " ozval se líbezný hlas Steva.,, Jo, potřebuju tě mít u sebe a hned " uculil jsem se pro sebe.
Určitě je teď rudý až na prdelce ,, P-proč? " roztomilé jak koktá.,, Prostě přijeď " zavěsím a hodím mobil někam do neznáma.

Steve

Celý rudý koukám na mobil.
,, Co mi jenom chceš Anthony? "
zašeptám do ticha svého bytu.
Nakonec se obléknu a jdu za Tonym
s potřebnými věcmi. Peněženka, klíče, mobil, propiska a zápisník, kód do Tonyho laborky a nakonec dárek pro něj. Jo mám všechno usměvavě odejdu z bytu. Ještě ho zamknu na dva západy a vyrazím.
Nasednu na motorku. Nastartuji. Vyjedu. Když tam dorazím rychle jdu za Tonym, Ježiši Tony " křiknu a dojdu k němu ,, ty idiote, zase si pil! "

Tony

Byl jsem na mol vážně hodně.
Opil jsem se, kvůli představě co bych dělal se Stevovo tělem. Bylo to tak mocinky lákavé, ale já nemohu.
Otec mi to celý život tloukl do hlavy, že něco jako gay u mě nikdy existovat nebude ať se mi to líbí nebo ne.
Jenže já Steva miloval. On nešel nemilovat. Někdo tak sexy nejde vážně nemilovat. To by nedokázal nikdo. Hlavně ta jeho prdelka.
Už jsem se těšil až se probudím a...
A vlastně nic. Steve určitě není na muže a nenávidí mě. Proč si vlastně u něj dělám naději.

Probudil jsem se v něčí náručí.
Pohledl jsem na tu osůbku, která mě držela a usmál jsem se.,, Steve ty jsi přijel " zašeptám a hned ucítím jeho pohled na mé osobnosti. Ani jsem nečekal a políbil jsem ho. Bože ta opilost! Překvapilo mě, že se nedotáhl ode mě... Že-že by mě měl rád, ale to jsou zase kecy mé mysli. Určitě.

Steve

Neuhnul jsem. Spíše jsem přidal na vášni. Vzal jsem ho na gauč a položím ho na něj.,, Tony co to děláme? To by jsme neměli " odtáhnu se a vyhrknu na něj mojí jedinou otázku, která mi létá hlavou celý ten polibek. Tony se jen culil. Byl ožralí a to mě bolelo na srdci. Jen to dělá z opilosti, jenže to jsem nečekal jeho větu ,, To co oba chceme... Chceme sebe, toužíme po sobě a milujeme se " usmíval se jemně a znovu mě políbil. Nechal jsem se tedy unášet jeho krásnými rty. Jsou hebké jako hedvábí. Začal se ke mě více tisknout. Věděl jsem, že to nedopadne dobře, ale nemohl jsem přestat. Ta vášeň byla tak velká až nešlo nepodlehnout.

Tony

Konečně. Byl už jen můj a ničí jiný.
Je to můj milovaný kapitán co nade mnou bude mít vždy největší moc.
Jediný kdo dokáže uhasit mojí vášeň a dychtivost. Začal jsem mu mezi polibky sudavat jeho bezchybnou košili. Usmíval jsem se jako největší retard světa.,, Miluji tě Steve " usměju se více na něj.,, Já tebe taky ty trupko " usměju se něj a znovu ho políbím.
Ty rty jsou Andělovo rty.

Steve

Prosím boha, aby si to pamatoval.
Začnu mu též sundavat věci. To tělo je tak nádherné ,, jsi krásný " vydechnu mu do ouška. Začnu ho líbat na jeho krásném krčku. Usmíval jse se, když dýchal zrychleně a všiml jsem si, že je ze mě vzrušenej. No já nemám co povídat pomyslím si v hlavě. Pomalu se přesouvám k jeho podbříšku.
Poslouchal jsem jeuo krásné vzdechy. Melodický to zpěv. Usmíval jsem se na něj jako sluníčko na hnoji.

No a stalo se to. Vyspal jsem se s Tony Starkem. Šukal jsem ho dokud nemohl popadat dech. Miloval jsem se s ním celou noc. A teď ráno na něj koukám opřený o loket.

Tony

Cítím jeho pohled ,, jsem snad tak moc hezký? " Uculim se jako nevinné děťátko. Otočím se k němu a pohlednu do jeho krásných očí.,, Jak si se vyspal? " Usměju se, když se zeptá  ,,no spánku nebylo dosti, ale s tebou výborně " odpovím mu na otázku a políbím ho.,, Miluji tě Steve Rogersi ",, Já tebe též  Tony Starku" a skončíme zase v naší vášní lásky.

--------------------------------------

Šťastné a Veselé Vánoce!!!
Doufám, že se líbí kapitola i dárky
co jste dostali nebo dostanete a
zase příště Mina-san.

Vaše Natysanka 😊

A ještě jednou ŠŤASTNÉ A VESELÉ VÁNOCE!!!!!!!!!!!!! 😂

One-shots [Marvel]Kde žijí příběhy. Začni objevovat