Rychle se oblékl do svého obleku a letěl k rozpůlenému trajektu. Co to zase vyvádíš kluku?! Pomyslel si Tony v duchu. Musel uznat, že se docela na toho kluka zlobil. Stále dělá to, co nesměl. Ne. To, co mu Tony zakázal.
Doletěl tam akorát v čas, jinak by ten kluk byl na dvě poloviny.,,Čau Spidermane. Tak na zkoušce kapel?" Dal vše do pořádku po něm jako vždy. Poslouchal Petera, který se stále ptal, zda-li potřebuje pomoci.,,Pane Starku a co mám dělat já?" Zakřičel po sém "šéfovi" Peter.,,Ty už nedělej nic!" Trochu se naštval a odletěl. Když se vrátil už tam nebyl.
Přiletěl k němu.,,V minulém díle jste viděli...Říkám ti ať se do toho nepleteš a ty mě zase neposlechneš," cítil se naštvaně, ale i zklamaně.,,Jsou v pořádku?" Optal se potichu Peter.,,Jo, ale ne kvůli tobě," Peter vstal a šel k němu.,,Ne kvůli mě?! To já říkal, že je nebezpečný a vy jste mi to nevěřil, ale co? Stejně tu zase nejste," kývl k němu opovrženě hlavou.
Tony nechal otevřít jeho oblek. Takhle s ním teda mluvit nebude. Peter couvl dozadu, vůbec to nečekal.,,Já ti věřil kluku. Kdo myslíš, že zavolal policii?! Já byl jediný, kdo ti věřil. Všichni říkali, že není správné dát tohle 14 letému klukovi,",,Je mi 15," skočil mu do řeči.,,To je teď úplně jedno! Teď mluví dospělý! Bože, jsem jako můj táta," zasyčel si pod nos Tony.
,,Já chtěl být jen jako vy," skoro zašeptal Peter.,,Jo a já chtěl, aby jsi byl lepší," povzdechl si. Věděl, že to musí udělat jinak si ten kluk jednou něco udělá.,,Ale nejde to podle plánu,ne, víš co? Vrátíš mi oblek," tleskl rukama o sebe.,,Na jak dlouho?" Zděsil se Peter.,,Navždy," koukl na jeho smutný výraz.
,,Nemám tu žádné oblečení,",,To už zařídím," podíval se na něj Tony. Chtěl si vzít oblek, ale zastavila ho ruka držící kousek jeho obleku.,,Omlouvám se," zašeptal Peter a Tony jen uviděl padající slzy.
Ztuhl na místě. Tohle nechtěl, nechtěl, aby brečel. To se nemělo stát.,,Nebreč," nakonec ho pohladil po vlasech. Opravdu se cítil provinile. Než stačil něco říct Peter se skrýval v jeho objetí. Tony ho držel pevně.
Byla chyba mu říkat tohle, ale musel. Chtěl ho chránit. Před vším, aby se mu nic nestalo. Aby byl v bezpečí. Ale stále víc a víc mu to stěžoval.,,Petere," zašeptal a hladil ho po vlasech. Cítil, jak měl už celé rameno mokré od Peterových slz.,,Nebreč, to přece hrdinové nedělají," zašeptal do jeho vlasů.
Peter se k němu více natiskl. Tony už to více nemohl tajit. Vždyť se kvůli tomu i s Pepper oficiálně rozešel.,,Dělám to pro tvoje dobro," řekne mu to. Už to u něho nevydrží, když se ho může takto dotýkat.,,Nechci tě ztratit. Mám tě rád Petere," zašeptal. Věděl, že určitě bude odkopnut, ale musel mu to říct.
Ucítil náhlé ztuhnutí těla u něho. Už jen čekal, kdy bude od těla odtáhnut. Avšak Peter se k němu ještě více přitiskl.,,Já vás taky, pane Starku," zašeptal mi do ramene. Pousmál se a líbnul Petera do vlasů.,,Tak pojď. Jdeme domů," zašeptal mu Tony trochu vzrušeně do ouška. Peter jen zrudl.,,Pane Starku!!!" Zakřičel a z Tonyho úst se nesl pobavený smích.
---------------------Tak další na světě!
Zase tu máme Starker!
Doufám, že se líbí a věnuji
tuto one-shotku _hollandka_, SD_Fanfikce, AnekoHayasaka a Aelin-Feyre-Larrisa.
Zase příště Mina-san.Vaše Natysanka 😊
ČTEŠ
One-shots [Marvel]
FanfictionBudu jsem dávat jednu do dvou, nebo tří týdnů na potěšení. A název mluví za vše ^°^