Zase seděl ve svém křesle v knihovně a četl si novou knihu. Koupil mu jí k narozeninám, takže je šťastný a spokojený. Musel uznat, že i některé Midgárďanské knihy nejsou vůbec špatné. Hlavně tato. Je ponaučná a hlavně se mu líbí obsah knihy. Opravdu Stevie umí vybírat.
A další věc, co se mu na něm líbila. Na prvním místě to byl on sám. Byl rád, že ho doopravdy někdo miloval, protože jej vždy někdo podvedl. Jeden z příkladů je Fandral, podvedl Lokiho s jeho bratrem Thorem. Jenže Steve je úplně někdo jiný. Je jiný než ostatní ženy, či muži. On by nedokázal nikoho podvést.
Hlavně se do něj také opravdu zamiloval. Začali spolu chodit po jedné misi, kde málem Loki umřel, ale jedinému Stevovi to nebylo lhostejné. Byl součástí týmu a on nikoho umřít nenechá. Ten den, když se Steve vrátil už tam na něj čekal Loki a i když byli oba unavení, zkuste hádat, co dělali.
Ale to už je zase jiný příběh. Zpět k našemu dosavadnímu.Seděl si u krbu v křesílku a hlavně u jeho knihovny. Steve by se teď měl vrátil z mise, takže na něj čekal. V tu chvíli se otevřeli dveře a v nich stál symbol Ameriky. Položil knihu na stolek a rozešel se za ním.,, Ahoj puso" Usměje se Loki. Steve se na něj otočí a taky se usměje.,, Ahoj ty můj plyšáku" Políbí ho na čelo jako vždy, když se vrátí zpět domů.,, Zítra nemám nic na práci a dali mi volno na dva týdny, protože stále pracuji " Pohlédne mu do očí.
,, Aspoň budeme mít spolu na sebe krásný čas " Rozšíří se na jeho rtech větší úsměv.,, Vždy vše bereš optimisticky Loki " Políbí ho znovu na čelo.,, Tak pověz, copak by jsi dnes večer chtěl dělat? " Optal se Lokiho Steve, když si začal sundavat uniformu.,, Být hlavně s tebou můj milý " Obejme ho ze zadu. Miloval jeho svaly. Přišlo mu, že ho vždy jimi ochrání.
,, Už je pozdě, pojďme spát " Navrhl kapitán s úsměvem na tváři. Loki jen přikývl a vlezl si s ním po sprše do postele. Steve si ho k sobě pevně přitáhl za pas, aby měl svého milého, co nejblíže.,, Dobrou noc " Zašeptal do jeho havraních vlasů a hned na to usnul. Loki si uvědomoval, že dnešek měl náročný a tak se k němu též přitulil.,, Dobrou Stevie " Usnul v jeho náručí.
-----------------------------------
Tak další kapitola na světě
po sto letech taky. 😂😂
Jako vždy doufám, že se vám
one-shotka líbila a příště
bude nová pro SD_Fanfikce, která
si o ní řekla. Klidně si samy řekněte
a já vám vyhovím.
Zase příště Mina-san.Vaše Natysanka 😊
ČTEŠ
One-shots [Marvel]
FanfictionBudu jsem dávat jednu do dvou, nebo tří týdnů na potěšení. A název mluví za vše ^°^