Starker 1/2

1.3K 62 4
                                    

,,Hej Petere!" zakřicel postarší okouzlující muž se slunečními brýlemi na očích. Peter se otočil a usmál se. Rychle doběhl k dotyčnému.,,Tony!" skočil mu do náruče šťastný jako vždy, když ho viděl. Tony ho pořádně objal.

,,Zajdeme dnes na koblihu?",,Joo," vyhrkl rychle ze sebe Peter s úsměvem od ucha k uchu.,,Dobře ty šašku," postavil Petera na nohy a oba se rozešli směrem k nejlepší koblihárně v New Yorku. Milovali koblihy od nich.

Drželi se za ruku. Po cestě tam si horlivě povídali, jak se ten druhý měl. Tony však neřekl toho tolik, protože nechtěl, aby vše Peter věděl. Nechtěl ho tahat do svých záležitostí. To opravdu ne. To by jsi ani nemohl dovolit, protože pak by cítil vinnu kdyby se něco stalo jeho Peterovi.

Už u nich padal sníh. Oba se těšili na Vánoce, protože je mohli strávit spolu. Tetička musela odjet někam do Německa na cestu a nestihne se vrátit do Vánoc. Proto je budou trávit spolu o samotě. Tony věděl pro něho dárek, který se mu bude ohromně líbit, ale říkat ho nebude nikomu, ani Pepper.

,,Mají zavřeno," řekl sklesle Peter. Tony si povzdechl, nechtěl ho vidět smutného.,,Zajdeme na večeři dnes večer a koupím ti cokoliv. Nechceš si jít teď něco jít koupit?" optal se s poloúsměvem Tony.,,Takhle se cítím jako zlatokopka, ale jestli jdu s tebou, tak moc rád," pousmál se Peter. Tony se zasmál.,,Jestli jsi zlatokopka, tak jedině moje. Nikomu tě nedám," políbil ho hned na to a Peter mu bez váhání oplatil.

,,Takže... "

---------------------------

Jsem zpět!
Je to krátké a je to
schválně, abych vás
nechala čekat na další
one-shotku na tento pár.
Tudíž druhou kapitolu
této one-shotky!
Doufám, že se líbí a
zase příště Mina-san.

Vaše Natysanka 😊

One-shots [Marvel]Kde žijí příběhy. Začni objevovat